مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

ویزای تایلند

در تاریخ اول دسامبر ۲۰۱۶ برابر با ۱۱ آذرماه ۱۳۹۵ ، سفارت پادشاهی تایلند اعلام کرد که از این به بعد ویزا یکبار ورود تایلند برای گردشگران ایرانی رایگان خواهد بود . در گذشته برای هزینه ویزای تایلند برای یکبار ورودبرای هر نفر ۳۵ یورو بود . رایگان شدن ویزای تایلند ، به این معنی نیست که میتوانید بدون ویزا به تایلند سفر کنید در واقع میبایست مدارک را به سفارت خانه مربوطه تحویل بدهید و ویزا دریافت کنید فقط هزینه ای برای ویزا نمی پردازید .

ویزای تایلند

 مدارک لازم برای اخذ ویزای تایلند 

  • اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ مسافرت
  • دو قطعه عکس رنگی پشت سفید ۴*۶ که با عکس پاسپورت همخوانی داشته باشند .
  • پرینت گردش حساب
  • بلیط هواپیما
  • واچر هتل محل اقامت
  • پر کردن فرم مخصوص دریافت ویزا سفارت تایلند

مدت اعتباز ویزای های تایلند چقدر است ؟

ویزای های توریستی تایلند که یکبار ورود میباشند ، برای مدت اقامت ۶۰ روز صادر می شوند و شما میتوانید ۶۰ روز در کشور تایلند اقامت داشته باشید . کشور تایلند ویراهای دو بار ورود نیز صادر میکند که با این ویزا هنگام ورود میتوانید ۵۸ روز اقامت داشته باشید و پس از آن میبایست از این کشو خارج شوید و دوباره ورود کنید و مجدداٌ میتوانید مدت ۵۸ روز در این کشور اقامت داشته باشید . توجه داشته باشید که بیشتر از مدت اعتبار ویزای خود در این تایلند اقامت نداشته باشید زیرا به ازای هر روز اقامت غیر مجاز موظف به پرداخت ۵۰۰ بات جریمه خواهید شد .

اگر مایل به دریافت بلیط و ویزای تایلند هستید ما میتوانیم مناسب ترین قیمت ها و بهترین مسیر ها را به شما پیشنهاد کنیم و همینطور اگر علاقمند به استفاده از پکیج های تور تایلند میباشید نیز میتوانیم بهترین پکیج های تور تایلند را با مناسترین قیمت و خدمات در اختیار شما قرار دهیم . دفتر مرکزی ما در تهران آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما در این باره میباشد .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید