مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

هرسال از بین هتل های لوکس که در سراسر دنیا قرار دارند ،بهترین هتل ها بر اساس نظر مسافرین انتخاب میشوند.در منطقه آسیا بهترین هتل ۵ ستاره بر اساس مسافرین در سال ۲۰۱۶ ، هتل لوکس مانداپا ریتز کارتن در جزیره بالی اندونزی به عنوان بهترین هتل آسیا انتخاب گردیده است . این هتل در واقع طبیعت و سرسبزی جزیره بالی را با سرویس لوکس هتل در کنار هم قرار داده است و موفق به جلب نظر مشتریان گردیده است .

بهترین هتل آسیا در سال 2016 بهترین هتل آسیا در سال 2016

این هتل به صورت یک ریزورت و دهکده توریستی طراحی شده است و مسافرین قادر خواهند بود از سرویس بسیار لوکس در فضای بسیار منحصر بفرد و با منظره ای از شالیزار برنج و رودخانه لذت ببرند .رستوران ها بسیار لوکس و دنج باغذای بسیار عالی در این رستوران قابل استفاده برای مسافرین محترم خواهد بود.از یک طرف دریا و ساحل بسیار زیبای جزیره بالی ، از یک طرف کوههای سرسبز و طبیعت بکر این هتل را احاطه کرده و منظره بی نظیر به وجود آورده است .

بهترین هتل آسیا در سال 2016

بهترین هتل آسیا در سال 2016

این هتل دارای خدمات و سرویس بسیار لوکس برای مسافرین خود میباشد . میتوان گفت گرداندگان این هتل به تمام امکاناتی که شما مایل به استفاده باشید فکر کرده اند، از محوطهه ای پیک نیک ، صرف صبحانه در فضای لوکس ، رستوران ها متنوع ، استخر های اختصاصای و عمومی ،سالن های ماساژ و مراقبت از پوست و همینطور اتاق های تیین شده با دکوراسیون شیک و راحت

بهترین هتل آسیا در سال 2016

بهترین هتل آسیا در سال 2016

علاقمندان به سفر با تور بالی میتوانند از اقامت در بهترین هتل آسیا رویایی لذت ببرند و تعطیلات به باد ماندنی را برای خود رقم بزنند. اگر مایل به اقامت در این هتل میباشید ، میبایست نرخ جداگانه از همکاران ما دریافت کنید چون به دلیل سرویس بسیار ویژه و همینطور قیمت گران این هتل ، در پکیج های مربوط به تور بالی نمیتوانید قیمت اقامت در این هتل را ببینید.برای استفاده از تورهای خاص و اقامت در هتل های لوکس با ما تماس بگیرید تا به شما پکیج تورهای ویژه پیشنهاد کنیم .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید