مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

جزایر قناری یکی از رویایی ترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات است. این جزیره در واقع متعلق به کشور اسپانیا میباشد ، اما در نزدیکی شمال قاره آفریقا قرار گرفته است .جزایر قناری که کلاٌ ۷ جزیره کنار هم هستند از اب و هوای گرم در کل طول سال برخوردارند .شاید جالب باشد بدانید که تمام این جزایر آتشفشانی هستند .بین این جزیره ها ۲ تا که شهرهای بزرگ تنریف و لاپالماس در آنها قرار گرفته اند ،ازاهمیت بیشتری برخوردارند .

جزایر قناری

شهر تنریف در بین جزایر قناری بسیار مشهورتر است، چون هم کارناوال مشهوری در فوریه هرسال در این شهر برگزار میشود و علاوه بر آن توریستی ترین جزیره در در بین این جزیره ها محسوب می شود .هر سال حدود ۳ میلیون توریست برای گذراندن تعطیلات خود به ترینف سفر می کنند. یکی از جاذبه های جزیره ترینف برای توریست ها آتشفشان تیده است که سومین آتشفشان بزرگ در دنیا میبابشد و با ارتفاع ۳۷۱۸ متر از سطح دریا بلندترین نقطه اسپانیا میباشد .

جزایر قناری

اغلب با شنیدن نام این جزیره به نظر می رسد که این جزیره میباست مملو از قناری های زرو و خوشرنگ باشد و به همین دلیل نام آن جزیره قناری نام گرفته است. اما باید گفن که نام جزیره قناری از کلمه لاتین که به معنی سگ میباشد گرفته شده است و جزیره قناری در واقع به معنای جزیره سگ ها میباشد. در گذشته در این جزیره تعداد زیادی سگ آبی وجود داشته است که امروزه نسل آنها در خطر انقراض قرار دارد.این سگ های آبی جانوارنی شبیه اسب آبی میباشند و در گذشته تعداد آنها به اندازه ای در این جزیره زیاد بوده است که این جزیره به نام جزیره قناری یا به عبارتی جزیره سگ ها معروف گردید .

جزایر قناری

اگر مایلید که سفری به این جزیره زیبا داشته باشید و از طبیعت بکر و بینظیر آن لذت ببرید ، با تورهای ما به مقصد اسپانیا و جزایرقناری همراه شوید و تعطیلات به یاد ماندنی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید