مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

هر سال موسسه اسکای ترکس بر اساس فاکتورهای متعددی نسبت به بررسی و رتبه بندی شرکت های هواپیمایی میپردازد و ایرلاین های برتر سال را معرفی میکند. در رتبه بندی سال ۲۰۱۷ قطر ایرویز بهترین شرکت هواپیمایی ۲۰۱۷ شناخته شد. امسال اولین سالی است که شرکت هواپیمایی قطر ایرویز با کنار زدن رقیب دیرینه خود ، هواپیمایی امارات عنوان بهترین شرکت هواپیمایی دنیا را به خود اختصاص داده است. چنانچه قصد سفر به کشور قطر را دارید با همکاران ما در شرکت هورامان گشت کارگزار تور قطر در تماس باشید.

در این رتبه بندی ، هواپیمایی سنگاپور در رده دوم و هواپیمایی ژاپن رتبه سوم و هواپیمایی امارات رتبه چهارم را به خود اختصاص داده اند . در این لیست رتبه بندی ، آخرین رتبه مربوط به هواپیمایی مکزیک میباشد. شرکت هواپیمایی قطر در طول سالهای گذشته موفق شده است که سرویس بسیار خوبی به مشتریان خود ارائه دهد و همچنین موجب افزایش تردد در شهر دوحه ، پایتخت قطر گردیده است و این شهر را تبدیل به پلی بین آسیا و اروپا کرده است .

قطر ایرویز بهترین شرکت هواپیمایی ۲۰۱۷ ، داران ناوگان هوایی بزرگی با ۲۰۰ فروند هواپیمای مدرن میباشد و به بیش از ۱۴۰ مقصد در ۷۳ کشور دنیا پرواز دارد و از لحاظ مسیر پروازی ، پنجمین شرکت هواپیمایی در دنیا میباشد . پرواز های به موقع ، هواپیماهای مدرن ، مسیر ها و ساعت های پروازی مناسب ، سرویس بسیار مناسب در داخل پرواز ، سرویس بسیار مناسب در زمان ترانزیت در فرودگاه دوحه ، سرویس غذای مناسب ، پذیرایی مناسب در داخل پرواز ، همه از جمله مواردی هستند که نقش به سزایی در انتخاب این شرکت به عنوان هواپیمایی برتر سالشده اند.

قطر ایرویز بهترین شرکت هواپیمایی ۲۰۱۷ ، از حدود ۵ ماه قبل پرواز مسقیم بین دوحه و اوکلند در نیوزلند برقرار کرد که ۱۶ ساعت و نیم طول کشید و به عنوان طولانی ترین پرواز جهان ثبت شد .کل مسافت این پرواز حدود ۱۴۵۰۰ کیلومتر است .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید