مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

آکواریوم آنکارا

اکثر افرادی که تور آنکارا را انتخاب میکنند ، سفرشان کاری ست اما مسلما در کنار انجام کارها میتوان زمانی را برای بازدید از آنها جاذبه های گردشگری آنکارا اختصاص دهید . یکی از این جاذبه ها ، آکواریوم آنکار است . آکواریوم آکوا وگا در آنکارا برای همه سنین جالب است خصوصا اگر به دنیای زیر آب علاقمند باشند .

آکواریوم آنکارا

در محیط  آکواریوم آکوا وگا آنکارا تعدادی رستوران و کافه قرار دارد که در کنار ماهی ها و گیاهانی که قرار گرفته اند محیط بسیار خاص و آرامش بخشی ایجاد میکند . بی شک اکواریوم آکوا وِگا یکی از بهترین مکان ها برای یک عصر زیبا در کنار خانواده است . در این آکواریوم مجهز و زیبا انواع جانوران دریایی ، ماهی ها ، کوسه ها ، لاک پشت ها ، اسب های دریایی ، خارتنان و گیاهان دریایی در یک تونل بزرگ به نمایش گذاشته شده اند . هزینه بلیط ورودی آکواریوم آکوا وگا آنکارا  ۱۵ لیره می باشد و مرکز خرید و فوت کورت بزرگی در ساختمان آن وجود دارد .

آکواریوم آنکارا

 تونل آکواریوم آنکارا در اروپا اول و در جهان رتبه دوم را دارد همچنین آکواریوم آکوا وگا یکی از بزرگترین آکواریوم های ترکیه بشمار می آید . با راهرو باریک و دراز و ماهی هایی که در اطراف راهرو هستند این حس به شما دست خواهد داد که شما هم داخل آب و در کنار آبزیان هستید . اینجا یکی از بهترین مکان ها برای تماشای ماهی ها و جانوران اقیانوسی از نزدیک است . داخل اکواریم هزاران گونه متعلق به سرتاسر جهان وجود دارند . از کوچکترین تا بزرگترین ، از اهلی ترین تا درنده ترین هزاران گونه را میتوانید ببینید . فضای داخل کاملا شیشه ایست و تمام موجودات به راحتی قابل رویت اند .

آکواریوم آنکارا

اگر به آنکارا سفر میکنید ، پیشنهاد می کنیم بازدید از آکواریوم آنکارا را در برنامه مسافرت بگنجانید و از یکی از جاذبه های شهر آنکارا دیدن کنید .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید