مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

هتل بست وسترن شهر ایروان ، یکی از هتل های ۴ ستاره خوب در شهر ایروان است که به دلیل خدمات خوب ، قیمت مناسب از همه مهمتر موقعیت محلی که در آن واقع شده ، برای توریست هایی که از شهر ایروان دیدن می کنند انتخاب مناسبی به شمار می آید . هتل بست وسترن ایروان جزو  گروه هتل های زنجیره ای بست وسترن  میباشد که شعبات بسیار زیادی را در اقصی نقاط دنیا اداره میکنند  این هتل ۴ ستاره در مرکز شهر ایراوان واقع شده و شما با چند دقیقه پیاده روی در میدان آزادی شهر ایروان خواهید بود . همچنین ایستگاه متروی که در نزدیکی این هتل قرار گرفته است ، موجب میشود تا دشترسی شما به تمام مناطق شهر ایروان و دیدنی های شهر ایروان به راحتی امکان پذیر باشد . اطراف این هتل پر از رستوران ها ، کافه تریا ها و مغازه های مختلف میباشد و به راحتی میتوانید به رستوران ها مختلف سربزنید و غذاهای خوشمزه ایروان را امتحان کنید .

هتل بست وسترن ارمنستان
هتل بست وسترن ارمنستان

 اتاق های هتل بست وسترن ارمنستان  ایروان

هتل بست وسترن  ارمنستان ایروان کلاٌ دارای تعداد ۱۲۶ اتاق میباشد . این اتاق ها به صورت مدرن و با استفاده از رنگ های روشن دکوراسیون شده اند و انتخاب مناسبی برای خانواده هایی هستند که مایل هستند در اتاق های تمیز و راحت اقامت داشته باشند . به علاوه این هتل به دلیل اینکه جزو گروه هتل های زنجیره این بست وسترن قرار دارد ، از سرویس و خدمات استاندارد هتل های بست وسترن برخوردار است و به همین دلیل نیز اغلب مشتریانی که در این هتل اقامت داشتند از خدمات این هتل راضی بوده اند و درصد رضایتمندی مسافرین در سال گذشته ۸٫۳ بوده است .

هتل بست وسترن ارمنستان

خدمات هتل بست وسترن ایروان 

علاوه بر داشتن اتاق های مناسب و بزرگ برای اقامت ، مانند تمام هتل های ۴ ستاره خوب ،هتل بست وسترن ارمنستان ایروان  نیز از امکاناتی نظیر ، استخر سرباز ، سالن های ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، جکوزی  و سالن کنفرانس برخوردار است . به علاوه این هتل دارای ۲ رستوران لوکس میباشد که یکی از آنها رستوران رافائللو  و مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی و دیگری رستوران مدیترانه مخصوص غذاهای میترانه ایو اروپایی میباشد . اگر مایل به صرف شام در هتل میباشید ، پیشنهاد میکنیم به رستوران های هتل سر بزنید و از طعم غذاهای مخصوص لذت ببرید .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید