مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

هتل های ۳ ستاره استانبول

در تور استانبول اگر میخواهید در هتل هایی با حداقل قیمت ، اقامت کنید ، میتوانید یکی از هتل های ۳ ستاره استانبول را رزرو کنید . البته پیشنهاد میکنم اگر با خانواده سفر می کنید و میخواهید در یکی از این هتل های ۳ ستاره میهمان شوید بهتر است حتما به محله آن توجه داشته باشید بعضی از محله های استانبول برای اقامت خانوادگی مناسب نیست . در زیر میتوانید با برخی هتل های ۳ ستاره ترکیه در استانبول آشنا شوید.

هتل آلاهان استانبول
هتل Alahan  در دسته هتل های ۳ ستاره استانبول قرار می گیرد . فاصله این هتل ۳ ستاره با ساحل این شهر در حدود ۱۰ دقیقه و به بازار بزرگ استانبول و مرکز خرید هیستوریا فاصله نزدیک و مناسبی دارد و به مسافرین تور استانبول که قصد خرید در استانبول را دارند توصیه می شود. از امکاناتی که هتل آلاهان استانبول در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می دهد میتوان به کافی شاپ، صندوق امانات، فروشگاه، آسانسور و رستوران اشاره کرد. باشگاه بدنسازی، سونا و ماساژ از جمله امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می باشد که در اختیار میهمانان توراستانبول قرار می گیرد. میهمانان تور استانبول می توانند در فضای لابی و اتاق های خود از اینترنت رایگان بهره مند شوند.

هتل بودو استانبول
هتل ۳ ستاره بودو استانبول در مرکز شهر استانبول و در مجاورت منطقه تاریخی آن بنا شده است. این هتل به مراکز خرید مانند آکسارای و لاله نزدیک می باشد و تا بازار بزرگ ۱۰ دقیقه و تا فرودگاه آتاترک ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. هتل بودو استانبول دارای ۴۶ اتاق می باشد که هر یک به سبک ترکی و مدرن طراحی شده اند، اتاق ها شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگی، اتاق معمولی و سوئیت هستند که  مجهز به خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی و … می باشند. در این هتل صبحانه  صورت بوفه برای مسافران تور استانبول سرو می شود.

هتل کنت استانبول
هتل سه ستاره کنت در منطقه فاتح قرار دارد  و ۹۴ اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات کف پارکت، تلویزیون، وای فای رایگان، مینی بار، میز کار و … می باشند. کارکنان هتل می توانند اطلاعات مفیدی را درباره جاذبه های گردشگری این شهر در اختیار مسافران تور استانبول قرار دهند. در کافه “هرن” صبحانه بوفه و انواع کلوچه های خوشمزه و در رستوران “کالسدواین” نیز انواع غذاهای با کیفیت ترکی و بین المللی سرو می شود. فاصله هتل تا بازار بزرگ ۱۰ دقیقه پیاده روی، تا مسجد آبی ۱۵ دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه آتاترک ۱۲ کیلومتر  است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید