مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

تور مالزی که توسط شرکت هورامان گشت ستاره برگزار می شود توانایی بازدید از آسیای واقعی را برای تمامی مسافران عزیز را دارا می باشد. مالزی قلب آسیا است و با سفر با تور مالزی می توان گفت که آسیای واقعی را دیده اید . این کشور که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است ، با تایلند هم مرز است و از طریق یک پل نیز به جزیره سنگاپور متصل می گردد. شاید جالب باشد بدانید که کشور مالزی از دو جزیره مجزا تشکیل شده است . شبه جزیره ماله که به نام مالزی غربی مشهور است که بخش اصلی این کشور را تشکیل میدهد و کوالالامپور ، پایتخت مالزی نیز در این بخش واقع شده است و شبه جزیره شرقی با برونئی که به مالزی شرقی مشهور است . مسافرینی که با تور مالزی به این کشور سفر می کنند ، معمولاٌ کوالالامپور ، پایتخت این کشور را برای مسافرت انتخاب میکنند و با پکیج های تور مالزی یک هفته ای سفر می کنند .

مالزی

کشور مالزی یک کشوری فدرال در جنوب شرقی آسیا می باشد. مالزی متشکل از دو ناحیه مالزی غربی و مالزی شرقی می باشد که دریای چین از میان آن رد شده است. نژاد مردم مالزی از سه نژاد مالایی، چینی و هندی تشکیل شده است. جمعیت مالزی در حدود ۳۲ میلیون نفر و مساحت آن حدود ۳۳۱ هزار کیلومتر مربع می باشد. مالزی به دلیل وجود جاذبه های متنوعی که دارد مسافران زیادی هر ساله از تورهای مالزی هورامان گشت استفاده میکنند. شهر کوالالامپور پایتخت مالزی می باشد که ۱٫۷ میلیون نفر جمعیت دارد. کوالالامپور از جمله شهرهایی است که از نظر اقتصادی پیشرفت بزرگی داشته است. این شهر دارای جاذبه ها و دیدنی های بسیاری است و گردشگران ایرانی بسیاری سالانه برای بازدید از این شهر از پکیج های ترکیبی مالزی این آژانس استفاده میکنند.

برای سفر و اقامت در مالزی انتخاب های خوبی پیش روی شما می باشد. هتل های لوکس و ۵ ستاره تا هتل های دو ستاره با امکانات بسیار مناسب، آپارتمان های از ۱ تا ۳ خوابه در مرکز شهر و خارج از شهر متناسب با بودجه شما عزیزان در آژانس هورامان گشت ارائه می شود. برای اینکه سفر مقرون به صرفه ای داشته باشید برای اقامت به محله های چانگ‌کات، محله بوکیت بینتانگ، محله چینی‌ها حتما سری بزنید. کشور سرسبز مالزی از مقاصد گردشگری محبوبی برخوردار است که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است. در این کشور منظره های زیبا و جزایر دیدنی وجود دارد.

جاذبه های گردشگری مالزی:

آکواریوم کوالالامپور: شهر کوالالامپور دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است، یکی از این جاذبه ها آکواریوم KLCC می باشد که از معروفترین جاذبه های شهر کوالاالامپور به شمار می آید که این آکواریوم KLCC جزء بزرگترین آکواریوم های دنیا می باشد که حدود ۵ هزار جاندار آبی در آن زندگی می کنند.

برج های دوقلوی پتروناس: برج های دوقلوی پتروناس مالزی که نماد این کشور به شمار می آیند ساختمان هایی ۸۸ طبقه هستند که در طبقه ۴۱ به وسیله پلی به طول ۵۸ متر به هم متصل می شوند.

پارک پروانه کوالالامپور: در این پارک ۱۲۰ گونه و بیش از ۶ هزار پروانه و حدود ۱۵ هزار گیاه از گونه های مختلف زندگی می کنند.

قیمت تور مالزی

قیمت تور مالزی به عوامل مختلفی از جمله رزرو هتل به همراه وعده های غذایی، بلیط هواپیما ، نوع خدماتی که ارائه می شود، ترانسفر برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیم کارت و … بستگی دارد. جذابیت های این شهر و دیدنی های آن آنقدر زیاد است که مطمئن باشید تمام هفته را به گشت و گذاز خواهید گذراند. پارک های مختلف از جمله پارک بزرگ پرندگان ، دیدنی های تاریخی ، معابد مختلف ، مراکز خرید متعدد از جذابیت های شهر کوالالامپور است که مطمئناٌ برای شما بسیار دیدنی و جذاب خواهد بود .

اما اگر مایل هستید در کنار هیاهوی شهر کوالالامپور ، از گذراندن بخشی از تعطیلات خود در محوطه دنج در کنار ساحل و در هتل های لوکس لذت ببرید ، میتوانید پکیج تور مالزی را برای شهرهای مختلف مالزی از جمله تور های ترکیبی مالزی مانند تور کوالالامپور و تور پنانگ و یا کوالالامپور و تور لنکاوی تهیه کنید و لذت ببرید . هتل های این منطقه بسیار لوکس هستند و مطمئناٌ از سرویس پذیرایی و امکانات هتل ها لذت خواهید برد. آب و هوای مالزی موجب گردیده است تا این سرزمین یکپارچه سبز و پر از جاذبه های زیبای طبیعی باشد و مکانی بسیار مناسب برای گذراندن تعطیلات شمرده میشود.

مراکز خرید مالزی

بدون شک یکی دیگر جاذبه های تور مالزی ، مراکز خرید موجود در این شهر می باشد که بیشتر در شهر کوالالامپور متمرکز هستند. در منطقه بوکت بینتانگ در مرکز شهر کوالالامپور ، مراکز خرید متعددی وجود دارد، همینطور میتوانید سری به منطقه معروف چاینا تاون بزنید و اجناس چینی را با قیمت مناسب خریداری کنید. در این مناطق هتل های ۴ و ۵ ستاره متعددی نیز به چشم میخورد که می توانید درهنگام خرید پکیج تور مالزی ، یکی از این هتل های مالزی را برای اقامت انتخاب کنید.

هچنین میتوانید پکیج تور مالزی خود را با سنگاپور ترکیب کنید و از تور مالزی و تور سنگاپور استفاده کنید و همزمان از ۲ کشور بازدید کنید . برای سفر به مالزی نیازی به تهیه ویزای ورودی نمی باشد و صرفاٌ با خرید پکیج تور مالزی و همراه با پاسپورت معتبر می توانید به بهشت آسیا سفر کنید و از گذراندن تعطیلات همراه با خانواده خود لذت ببرید .

پکیج تور مالزی و سنگاپور

اما اگر پکیج تور مالزی و سنگاپور را انتخاب میکنید، به یاد داشته باشید که که برای ورود به سنگاپور نیاز به اخذ ویزا میباشد و در صورتیکه مایل به استفاده از پکیج کوالالامپور – سنگاپور هستید، حتماٌ با همکاران ما جهت اخذ ویزای ورودی سنگاپور هماهنگ کنید. برای رزرو تور مالزی می توانید با مشخص نمودن این تور و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

اگر بدانید که بیشترین هزینه‌های سفر مربوط به کدام بخش است، به سادگی با مدیریت آن‌ها می‌توانید تور مالزی ارزان را با انتخاب سفری ارزان‌تر را تجربه کنید. از عوامل مهم عرضه تور لحظه آخری وجود  بلیط هواپیما چارتر در مسیر تور مالزی است که این مسئله نیز رابطه مستقیم با میزان استقبال مخاطبان و گردشگران و توریست ها دارد.

تور مالزی نوروز ۹۹

مالزی یکی از پر طرفدارترین مقاصدی است که مسافرین در تمام ایام سال و به خصوص در ایام نوروز برای سفر انتخاب می کنند . اگر علاقمند به سفر با پکیج های تور مالزی نوروز ۹۹ میباشید، با ما همراه باشید تا بهترین پکیج ها را در اختیار شما قرار بدهیم. معمولاٌ برنامه و قیمت تورهای نوروزی ۳ ماه قبل از تعطیلات نوروز مشخص میشود اما اگر مایل هستید اطلاعات کلی در ارتباط با پکیج های تور مالزی نوروز ۹۹ داشته باشید، با ما همراه باشید .

  • پکیج های تور مالزی معمولاٌ حداقل ۷ شب میباشند ودر این مدت میتوانید فقط ۷ شب اقامت در شهر کوالالامپور را انتخاب کنید و یا پکیج های ترکیبی به شهرهای مختلف مالزی از جمله کوالالامپور + پنانگ  سفر کنید و یا از  پکیج های ترکیبی بین کشور های نزدیک از جمله پکیج های مالزی+ سنگاپور و یا مالزی + تایلند  استفاده کنید .اگر شما مایل به سفر با پکیج های تور مالزی نوروز ۹۹ میباشید، میتوانید اطلاعات خود را در فرم مربوط به پیش نویس تورهای نوروزی پر کنید تا به محض اینکه پکیج های تور مالزی نوروز ۹۹ آماده فروش گردید ، همکاران ما در آژانس هورامان گشت با شما تماس گرفته و اطلاعات مربوطه را در اختیار شما قرار بدهند .
  • اگر مایل به سفر با پکیجی متفاوت و به غیر از پکیج های استاندارد مالزی میباَِشید مثلاٌ اگر مایل به سفر با پرواز های غیر چارتر هستید و یا مایل هستید پکیج ترکیبی از تور مالزی نوروز ۹۹ در کنار شهرهای دیگر  و مطابق با تاریخ و  برنامه خودتان داشته باشید، ، پیشنهاد میکنیم تصمیم گیری را برای روزهای آخر نگذارید . ما در اجرای تورهای خاص و مطابق با سلیقه مسافرین تخصص داریم و میتوانیم مطابق با برنامه ای که شما در اختیار ما قرار میدهید، پکیج تور مالزی نوروز ۹۹ ویژه ای را برای شما تدارک ببینیم . برای اینکه بتوانیم این پکیج ها را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار شما قرار دهیم لازم است تا برنامه مسافرت خود را به ما اطلاع دهید و ما مطابق با جزییات مورد نظر شما ، پکیج تور مالزی نوروز ۹۹ شما را تدارک ببینیم .اغلب پروازهای غیر چارتر به مسیر کوالالامپور مالزی ، بسیار زودتر از زمان تورهای نوروزی روی سیستم رزرواسیون باز میشوند و اگر برنامه سفر خود را به ما اطلاع دهید میتوانیم پکیج مورد نظر شما را با بهترین قیمت در اختیارتان قرار بدهیم .
  •  اگر علاقمند به سفر با تور مالزی ویژه نوروز ۹۹ با قیمت ارزان و لحظه آخری هستید نیز میتوانید برای دریافت اطلاعات پکیج تورهای لحظه آخری ثبت نام کرده و منتظر بمانید تا پکیج تور مالزی لحظه آخری که معمولاٌ  از ۲ هفته مانده به ایام تعطیلات نوروزی اعلام میشوند ، به شما اطلاع رسانی شود و در صورت تمایل نسبت به ثبت نام و استفاده از تور اقدام نمایید .

رزرو بلیط مالزی ویژه نوروز ۹۹

اگر علاقمند به خرید بلیط مالزی- کوالالامپوردر ایام نوروز هستید، هم میتوانید از بلیط های چارتر برای این مسیر استفاده کنید و هم بلیطهای غیر چارتر با پروازهایی که دارای توقف در نطقه میانی هستند میتواند مورد استفاده شما قرار بگیرد.بنابراین اگر علاقمند به خرید بلیط مالزی در ایام نوروز ۹۹ هستید، پیشنهاد میکنیم از همین حالا دست به کار شوید و اگر تاریخ سفر شما قطعی میباشد ، از همین حالا بلیط خود را خریداری کنید . برای رزرو بلیط مالزی ویژه نوروز ۹۹ با بهترین قیمت میتوانید از بخش رزرواسیون آنلاین بلیط در سایت ما استفاده کنید و بلیط خود را به راحتی خریداری کنید . یکی از مزایای سیستم رزرواسیون آنلاین بلیط ، نشان دادن پرواز های مختلف در کنار هم است و شما میتوانید قیمت ، ساعت پرواز و بار مجاز پروازهای مختلف را در کنار هم مقایسه کنید و بهترین بلیط را برای خودتان انتخاب کرده و به راحتی خریداری کنید .

رزرواسیون آنلاین بلیط

اگر در زمینه رزرو بلیط و پروازهای مختلف نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره دارید،همکاران ما در آژانس هورامان گشت ستاره آماده پاسخگویی به شما هستند و شما میتوانید با کانتر فروش بلیط ما تماس گرفته و کلیه سوالالت خود را در زمینه رزرو آنلاین بلیط بپرسید .

رزرو هتل مالزی ویژه ایام نوروز

اگر برای سفر به شهرهای مختلف  مالزی  از جمله کوالالامپور و پنانگ در ایام نوروز ، مایل به رزرواسیون هتل هستید و تمایلی به استفاده از پکیج های تور ندارید ، میتوانید از همین حالا نسبت به رزرو هتل خود اقدام کرده و واچر هتل خود را دریافت کنید .سیستم رزرو آنلاین هتل در وبسایت ما تمام هتل ها را در شهرهای مختلف مالزی ، با مناسب ترین قیمت  را در اختیار شما قرار خواهد داد . اگر مایل به رزرو هتل مالزی در ایام نوروز ۹۹ میباشید، وارد بخش رزرو آنلاین هتل در وب سایت ما شده و تاریخ و رفت و برگشت و تعداد نفرات خود را در جدول این بخش وارد کنید. هتل هایی که برای تاریخ مسافرت شما آماده رزرو میباشند به ترتیب قیمت به شما نشان داده خواهد شد و میتوانید به راحتی هتل مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کرده و رزرواسیون خود ر ابه اتمام رسانده و واچر هتل خود را دریافت کنید.

رزرواسیون آنلاین هتل

این سیستم به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات هتل ها را ببینید و بتوانید هتل های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین آنها را برای اقامت انتخاب کنید. در صورتی که احتیاج به راهنمایی واطلاعات بیشتر داشته باشید، همکاران ما در آژانش هورامان گشت در خدمت شما خواهند بود.

تور مالزی نوروز ۹۹

تور مالزی نوروز ۹۹

مالزی یکی از پر طرفدارترین مقاصدی است که مسافرین در تمام ایام سال و به خصوص در ایام نوروز برای سفر انتخاب می کنند . اگر علاقمند به سفر با پکیج های تور مالزی نوروز ۹۹ میباشید، با ما همراه باشید تا بهترین پکیج ها را در اختیار شما قرار بدهیم. معمولاٌ برنامه و قیمت تورهای نوروزی ۳ ماه قبل از تعطیلات نوروز مشخص میشود اما اگر مایل هستید اطلاعات کلی در ارتباط با پکیج های تور مالزی نوروز ۹۹ داشته باشید، با ما همراه باشید .

  • پکیج های تور مالزی معمولاٌ حداقل ۷ شب میباشند ودر این مدت میتوانید فقط ۷ شب اقامت در شهر کوالالامپور را انتخاب کنید و یا پکیج های ترکیبی به شهرهای مختلف مالزی از جمله کوالالامپور + پنانگ  سفر کنید و یا از  پکیج های ترکیبی بین کشور های نزدیک از جمله پکیج های مالزی+ سنگاپور و یا مالزی + تایلند  استفاده کنید .اگر شما مایل به سفر با پکیج های تور مالزی نوروز ۹۹ میباشید، میتوانید اطلاعات خود را در فرم مربوط به پیش نویس تورهای نوروزی پر کنید تا به محض اینکه پکیج های تور مالزی نوروز ۹۹ آماده فروش گردید ، همکاران ما در آژانس هورامان گشت با شما تماس گرفته و اطلاعات مربوطه را در اختیار شما قرار بدهند .
  • اگر مایل به سفر با پکیجی متفاوت و به غیر از پکیج های استاندارد مالزی میباَِشید مثلاٌ اگر مایل به سفر با پرواز های غیر چارتر هستید و یا مایل هستید پکیج ترکیبی از تور مالزی نوروز ۹۹ در کنار شهرهای دیگر  و مطابق با تاریخ و  برنامه خودتان داشته باشید، ، پیشنهاد میکنیم تصمیم گیری را برای روزهای آخر نگذارید . ما در اجرای تورهای خاص و مطابق با سلیقه مسافرین تخصص داریم و میتوانیم مطابق با برنامه ای که شما در اختیار ما قرار میدهید، پکیج تور مالزی نوروز ۹۹ ویژه ای را برای شما تدارک ببینیم . برای اینکه بتوانیم این پکیج ها را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار شما قرار دهیم لازم است تا برنامه مسافرت خود را به ما اطلاع دهید و ما مطابق با جزییات مورد نظر شما ، پکیج تور مالزی نوروز ۹۹ شما را تدارک ببینیم .اغلب پروازهای غیر چارتر به مسیر کوالالامپور مالزی ، بسیار زودتر از زمان تورهای نوروزی روی سیستم رزرواسیون باز میشوند و اگر برنامه سفر خود را به ما اطلاع دهید میتوانیم پکیج مورد نظر شما را با بهترین قیمت در اختیارتان قرار بدهیم .
  •  اگر علاقمند به سفر با تور مالزی ویژه نوروز ۹۹ با قیمت ارزان و لحظه آخری هستید نیز میتوانید برای دریافت اطلاعات پکیج تورهای لحظه آخری ثبت نام کرده و منتظر بمانید تا پکیج تور مالزی لحظه آخری که معمولاٌ  از ۲ هفته مانده به ایام تعطیلات نوروزی اعلام میشوند ، به شما اطلاع رسانی شود و در صورت تمایل نسبت به ثبت نام و استفاده از تور اقدام نمایید .

رزرو بلیط مالزی ویژه نوروز ۹۹

رزرو بلیط مالزی ویژه نوروز ۹۹

اگر علاقمند به خرید بلیط مالزی- کوالالامپوردر ایام نوروز هستید، هم میتوانید از بلیط های چارتر برای این مسیر استفاده کنید و هم بلیطهای غیر چارتر با پروازهایی که دارای توقف در نطقه میانی هستند میتواند مورد استفاده شما قرار بگیرد.بنابراین اگر علاقمند به خرید بلیط مالزی در ایام نوروز ۹۹ هستید، پیشنهاد میکنیم از همین حالا دست به کار شوید و اگر تاریخ سفر شما قطعی میباشد ، از همین حالا بلیط خود را خریداری کنید . برای رزرو بلیط مالزی ویژه نوروز ۹۹ با بهترین قیمت میتوانید از بخش رزرواسیون آنلاین بلیط در سایت ما استفاده کنید و بلیط خود را به راحتی خریداری کنید . یکی از مزایای سیستم رزرواسیون آنلاین بلیط ، نشان دادن پرواز های مختلف در کنار هم است و شما میتوانید قیمت ، ساعت پرواز و بار مجاز پروازهای مختلف را در کنار هم مقایسه کنید و بهترین بلیط را برای خودتان انتخاب کرده و به راحتی خریداری کنید .

رزرواسیون آنلاین بلیط

اگر در زمینه رزرو بلیط و پروازهای مختلف نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره دارید،همکاران ما در آژانس هورامان گشت ستاره آماده پاسخگویی به شما هستند و شما میتوانید با کانتر فروش بلیط ما تماس گرفته و کلیه سوالالت خود را در زمینه رزرو آنلاین بلیط بپرسید .

رزرو هتل مالزی ویژه نوروز ۹۹

رزرو هتل مالزی ویژه ایام نوروز

اگر برای سفر به شهرهای مختلف  مالزی  از جمله کوالالامپور و پنانگ در ایام نوروز ، مایل به رزرواسیون هتل هستید و تمایلی به استفاده از پکیج های تور ندارید ، میتوانید از همین حالا نسبت به رزرو هتل خود اقدام کرده و واچر هتل خود را دریافت کنید .سیستم رزرو آنلاین هتل در وبسایت ما تمام هتل ها را در شهرهای مختلف مالزی ، با مناسب ترین قیمت  را در اختیار شما قرار خواهد داد . اگر مایل به رزرو هتل مالزی در ایام نوروز ۹۹ میباشید، وارد بخش رزرو آنلاین هتل در وب سایت ما شده و تاریخ و رفت و برگشت و تعداد نفرات خود را در جدول این بخش وارد کنید. هتل هایی که برای تاریخ مسافرت شما آماده رزرو میباشند به ترتیب قیمت به شما نشان داده خواهد شد و میتوانید به راحتی هتل مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کرده و رزرواسیون خود ر ابه اتمام رسانده و واچر هتل خود را دریافت کنید.

رزرواسیون آنلاین هتل

این سیستم به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات هتل ها را ببینید و بتوانید هتل های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین آنها را برای اقامت انتخاب کنید. در صورتی که احتیاج به راهنمایی واطلاعات بیشتر داشته باشید، همکاران ما در آژانش هورامان گشت در خدمت شما خواهند بود.

براي اطلاع از بهترين قيمت و شرايط ارزانتر تور مالزی لطفا با همكاران ما تماس بگيريد هتل و پرواز با شرايط دلخواه شما قابل تغيير ميباشد

پکیج های تور مالزی معمولاٌ یک هفته ای هستند و در این مدت زمان کافی برای بازدید از دیدنیهای بسیار زیاد شهر کوالالامپور خواهید بود.

خدمات تور مالزی ۷ شب  اقامت در کوالالامپور نرخ ویژه بهار ۹۸  با پرواز ماهان  شامل :

  • بلیط رفت و برگشت با پرواز ماهان
  • ۷ شب اقامت در هتل با صبحانه
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی در طول سفر
  • گشت شهری کوالالامپور
  • سیم کارت محلی رایگان

مدارک لازم و نکات پر اهمیت سفر به مالزی :

  • برای سفر به مالزی نیاز به تهیه ویزا قبل از سفر ندارید و فقط میبایست پاسپورت شما برای سفر به مالزی حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد و مهر ویزا در فرودگاه مالزی در هنگام ورود در پاسپورت شما زده خواهد شد .
  • ساعت پرواز پرواز ماهان از تهران به سمت کوالالامپور پایتخت مالزی ساعت ۲۱:۳۰ شب و برگشت از کوالالامپور به سمت تهران ساعت ۲۳:۱۵ میباشد.
  • اگر مایل به اقامت در هتل هایی به غیر از هتل های ذکر شده در پکیج فوق هستید ، با همکاران ما در بخش تور در دفتر تهران تماس بگیرید تا پکیج تور مالزی برای اقامت در هتل های متفاوت با قیمت مناسب را در اختیار شما قرار بدهند.

تور مالزی ۷ شب کوالالامپور با پرواز ماهان نرخ ویژه بهار ۹۷

پکیج های تور مالزی معمولاٌ یک هفته ای هستند و در این مدت زمان کافی برای بازدید از دیدنیهای بسیار زیاد شهر کوالالامپور خواهید بود.

خدمات تور مالزی ۷ شب  اقامت در کوالالامپور نرخ ویژه بهار ۹۸  با پرواز ماهان  شامل :

  • بلیط رفت و برگشت با پرواز ماهان
  • ۷ شب اقامت در هتل با صبحانه
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی در طول سفر
  • گشت شهری کوالالامپور
  • سیم کارت محلی رایگان

مدارک لازم و نکات پر اهمیت سفر به مالزی :

  • برای سفر به مالزی نیاز به تهیه ویزا قبل از سفر ندارید و فقط میبایست پاسپورت شما برای سفر به مالزی حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد و مهر ویزا در فرودگاه مالزی در هنگام ورود در پاسپورت شما زده خواهد شد .
  • ساعت پرواز پرواز ماهان از تهران به سمت کوالالامپور پایتخت مالزی ساعت ۲۱:۳۰ شب و برگشت از کوالالامپور به سمت تهران ساعت ۲۳:۱۵ میباشد.
  • اگر مایل به اقامت در هتل هایی به غیر از هتل های ذکر شده در پکیج فوق هستید ، با همکاران ما در بخش تور در دفتر تهران تماس بگیرید تا پکیج تور مالزی برای اقامت در هتل های متفاوت با قیمت مناسب را در اختیار شما قرار بدهند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید