مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

تور ترکیه از تورهای بسیار پر طرفدار درتمام طول سال است و هر ساله توریست های بسیاری به شهرهای مختلف ترکیه سفر کرده و تعطیلات خود را میگذرانند. کشور همسایه ما ترکیه بین آسیا و اروپا قرار گرفته است به صورتی که ۹۷ درصد خاک آن در بخش آسیا و ۳ درصد خاک آن در اروپا واقع شده است و در واقع پلی است که وقاره آسیا و اروپا را به هم متصل می کند . با سفر با تور ترکیه قطعاٌ تعطیلات به یاد ماندنی خواهید داشت و شانس بازدید از دیدنیهای منحصر به فرد ترکیه را خواهید داشت .

turkey-istanbul
turkey-istanbul

تور ترکیه

تور ترکیه بسیار پرطرفدار است چون برای هر نوع سلیقه و تعطیلاتی مناسب است . پکیج های تور ترکیه در تمام طول سال برای سفر به ترکیه برقرار است وشما قادر خواهید بود پکیج مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی سفر کنید.

برای ورود به ترکیه نیاز به دریافت ویزای ورودی ندارید و فقط لازم است که پاسپورت شما ۷ ماه از تاریخ سفر اعتبار داشته باشد.به علاوه پکیج های تور ترکیه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و میتوانید با کمترین هزینه تعطیلات به یاد ماندنی داشته باشید .

جهت رزرو تور استانبول، تورآنتالیا و کلیه تور های ترکیه با شماره های درج شده در سایت، آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمایید .

قیمت تور ترکیه

قیمت تور ترکیه در فصول مختلف سال و با توجه به شهری که قصد سفر به آن را دارید متفاوت است برای مثال آنتالیا بدلیل شرایط خوب آب و هوایی در تابستان مورد توجه توریست های بسیاری از سراسر دنیا قرار گرفته است و قیمت تور آنتالیا نیز به دلیل استقبال زیاد مسافران در این فصل گران تر است .

ولی استانبول دارای چنین شرایطی نیست و در همه فصل ها دارای مسافر و گردشگر می باشد و دلیل این امر اقتصاد فعال این شهر است که استانبول را یکی از شهرهای محبوب در تور ترکیه ساخته .

پیشنهاد میکنیم قبل از سفر با همکاران ما در آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمایید و از تور ترکیه ارزان قیمت، لحظه آخری و آفرهای فصلی مطلع شوید.

Uzungöl-turkey
Uzungöl-turkey

تورترکیه ارزان

مسافرانی که قصد سفر با تور ترکیه را دارند علاقه مند هستند که با ارزان ترین و بهترین نرخ سفر کنند و نهایت استفاده را از خدمات تور ببرند و همچنین توجه داشته باشید که تورترکیه ارزان از پرطرفدارترین تورهای ترکیه در میان مسافران ایرانی می باشد .

آژانس هورامان گشت با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی و با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه برگزاری مستقیم تور ترکیه ، مفتخر است تا شما مسافرین گرامی، تور ترکیه ارزان را با شرایطی متفاوت رزرو کنید.

با استفاده از تورترکیه ارزان امکان برنامه‌ریزی دقیق تری از نظر هزینه و تورها را خواهید داشت. همچنین توصیه می‌کنیم که در انتخاب اقامتگاه خود نیز دقت کنید زیرا هتل‌های متعددی در این کشور وجود دارد که سطح خدمات رسانی متفاوتی دارند.

پکیج های تور ترکیه

پکیج های تور ترکیه برای شهرهای مختلف ترکیه وجود دارد اما از معروف ترین آنها میتوان به تور استانبول ، تور آنکارا ، تورآنتالیا ، تور بدروم، تور مارماریس ،تور آلانیا و تور کوش آداسی اشاره کرد .

اما پکیج های تور ترکیه به این پکیج ها مختص نمیشود میتوانید به شهر کاپادوکیا سفر کنید و از دیدن تمدن قدیمی و منحصر به فرد این منطقه و اقامت در هتل هایی که با معماری بینظیر و در دل کوه واقع شده اند و همچنین بالن سواری در این منطقه لذت ببرید.

به علاوه در سفر با تور ترکیه میتوانید از پکیج های تورهای ترکیبی ترکیه استفاده کنید و همزمان به دو یا چند شهر ترکیه سفر کنید و از دیدنی های آنها نیز بهره مند شوید .

میتوانید پکیج ترکیبی شهرهای ساحلی ترکیه را در کنار استانبول قرار دهید و همزمان هم از تعطیلات کنار ساحل و اقامت در شهر تاریخی استانبول استفاده کنید، در استانبول خرید کنید و از دیدنیهای تاریخی شهر لذت ببرید .

سفارت ها در کدام شهر ترکیه هستند؟

بیشتر سفارت ها مثل سفارت کانادا و امریکا در آنکارا، پایتخت ترکیه قرار دارند. البته بعضی از سفارت ها مانند انگلستان ، فرانسه و آلمان در شهر های ازمیر و استانبول مستقر هستند . جهت رزرو هتل های نزدیک سفارت مورد نظر یا رزرو تور ترکیه می توانید با مشاوران ما در تهران و ترکیه تماس بگیرید.

Consulate-in-Turkey
Consulate-in-Turkey

پرطرفدارترین تورهای تابستانی ترکیه

بدون شک یکی از پرطرفدار ترین تورهای تابستانی ترکیه ، تورهای آنتالیا ، بدروم کوش آداسی و اقامت درسواحل زیبای ترکیه است . هتل های ساحلی ترکیه جزو بهترین هتل های ساحلی در دنیا هستند و برای گذراندن تعطیلات لوکس بسیار ایده آل میباشند.

خدمات بینظیر هتل ها ، سواحل زیبای ترکیه ،سیستم غذایی ویژه هتل ها که شامل تمام وعده های غذایی میباشد، در کنار خدمات تفریحی هتل ها ، موجب شده است که توریست ها از سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلاتی رویایی ، سواحل ترکیه را انتخاب کنند.

turkey-antalya
turkey-antalya

در کنار تمام جذابیت ها ، نباید فراموش کنیم که ترکیه سرزمینی با تمدن بسیار کهن است .آثار تاریخی بسیار زیاد و ارزشمندی از دوره های مختلف تاریخی به خصوص امپراطوری رم و عثمانی در ترکیه باقیمانده است که هرساله توریست ها و علاقمندان بسیاری از آنها بازدید میکنند .

حراج های ترکیه در چه تاریخی آغاز می شوند؟

معمولا زمانی که فصل در حال تمام شدن است شهرها اجناس خود را برای فروش به حراج می گذارند. برای مثال در آخر شهریور به دلیل تغییر فصل می توانید خرید خوبی داشته باشید .

حراج زمستان در استانبول از اواسط دسامبر و ابتدای ژانویه آغاز می شود، این حراج معمولا تخفیف های ۳۰ و ۵۰ درصدی دارد . میزان تخفیف ها گاهی با گذشت مدتی از حراج تا ۷۰ درصد نیز می رسد.اما برخی نیز میزان تخفیف های خود را افزایش نمی دهند .

پیشنهاد میکنیم اگر قصد شرکت در این حراج بزرگ را دارید در موج اول حراج شرکت کنید زیرا در این زمان تمامی سایز های اجناس موجود است ولی پس از گذشت مدتی از حراج دیگر خبری از سایز های پر فروش نیست و این خرید را برای شما سخت تر می کند .

یکی دیگر از دلایل محبوبیت تور ترکیه خرید در این شهر می باشد و اجناس با کیفیت مخصوصا در زمینه پوشاک باعث شده مراکز خرید ترکیه همواره مورد استقبال قرار گیرند.

آب و هوای ترکیه

کشور ترکیه دارای چهار نوع وضعیت آب و هوایی می باشد : آب و هوای خشک قاره ای در قسمت های مرکزی فلاات آناتولی– آب و هوای کوهستانی در قسمت های شمال شرقی و شرقی – زمستان های معتدل و مرطوب و تابستان های گرم در سواحل دریای سیاه – آب و هوای مدیترانه ای در سواحل جنوب و سواحل غربی

اگر قصد سفر به ترکیه با تور ترکیه را دارید بهترین فصل پاییز و بهار می باشد زیرا هوا نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است .نقاط مختلف این کشور دارای آب و هوایی متفاوت می باشد و دلیل این امر وجود پستی و بلندی هایی است که در ترکیه وجود دارد.

رسوم غذایی در مناسبات و مراسم سنتی

برای روزها و جشن های مقدس غذاهای مخصوصی پخته می شود. بسیاری از خانوارهای ترک شیعه در ماه محرم، حریر ویژه ای را بنام عاشوره درست می کنند که به صورت نذزی میان همسایه ها، مهمانان و دوستان پخش می کنند .

 

طبق یک سنت عاشوره باید دست کم ۱۵ درون مایه مختلف مثل لوبیا، نخود، بادام، غلات، برنج، کشمش، گلاب، انار، پوست پرتقال، انجیر و دارچین درون خود داشته باشد. تقریبا در سراسر ترکیه در مراسم عروسی آشی به نام آش عروسی صرف می شود که از گوشت بره با استخوان، تخم مرغ، آب لیمو، آرد، کره و فلفل قرمز تهیه می شود.

نوشیدنی های ترکیه نیز شامل چای که در سراسر روز نوشیده می شود، قهوه غلیظ که بطور معمول بعد از غذا نوشیده می شود، آیران(دوغ کره)، بوزا(نوعی نوشیدنی بلغوری تخمیر شده که در زمستان نوشیده می شود) و راکی(نوشیدنی با مزه بادیان رومی است که که بطور معمول پس از آمیختن با آب آن را می نوشند) می شود.

نوشیدنی های گاز دار در بین نسل جوان طرفدار زیادی پیدا کرده. رستوران ها در شهرهای بزرگ بصورت پاتوقی برای وقت گذرانی مردان درآمده اند.

Turkey-Anatolia-Cappadocia
Turkey-Anatolia-Cappadocia

اگر شما نیز جزو علاقمندان سفر به ترکیه هستید ، ما پکیج های تور ترکیه بسیار متنوعی را میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم که مطابق با سلیقه شما باشد و بتوانید آنطور که مایل هستید از تعطیلات خود با تور ترکیه لذت ببرید.

1 Comment

  1. سلام لطفاً مبلغ بلیط ترکیه تاریخ ۱۳ خرداد و ۵ روزه با تور نفری چقدر میشه
    ممنون از لطف شما

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید