مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

سواحل زیبا و تفریحات ویژه آنتالیا

در تور آنتالیا میتوانید قسمتی از وقت خود را به بازدید از دیدنی های آنتالیا اختصاص دهید . آنتالیا نماد تاریخ ترکیه محسوب میشود . آثار تاریخی آنتالیا توجه گردشگران زیادی را بخود جلب میکند و بازگوی فرهنگ مردم ترکیه است . برخی از این آثار باستانی که از جاذبه های گردشگری آنتالیا هستند ، در دنیا نمونه ای ندارند پس بازدید از این دیدنی های ترکیه در آنتالیا خالی از لطف نیست .

دروازه هادریان

در سال ۱۳۰ بعد از میلاد مسیح، امپراطور رومی به نام هادریانوس از شهر آنتالیا دیدن کرده و این دروازه به افتخار ورور امپراطور به شهر آنتالیا ساخته شده است . این دروازه قدیمی که در محله قدیمی شهر آنتالیا خیابان اتاتورک قرار دارد ، از ۳ قوس مرمرین ساخته شده است . در قسمت شرقی این دروازه هنوز میتوان آثاری از معماری آن دوره را به چشم دید .

دروازه هادریان
دروازه هادریان

موزه آنتالیا

اگه به تاریخ و فرهنگ ترکیه علاقه دارین، پس این موزه جالب انتالیا رو از دست ندین! این نمایشگاه خیره کننده تمامی آثار تاریخی و زیرزمینی آنتالیا رو به نمایش می گذارد.داخل نمایشگاه با تاریخ ترکیه آشنا می شوید. بخش باستان شناسی موزه، خرابه های مربوط به دوران برنز تا بیزانس رو به نمایش می گذارد.

مناره یولی

مناره یولی یکی از متمایز ترین دیدنی های آنتالیا می باشد. که توسط سلطان سلجوقی ” علاءالدین کیکوباد ” ساخته شد. این مناره یه نماد از معماری سلجوقیان است. در اینجا مسجدی متعلق به قرن ۱۴ هست که هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرد.

مناره یولی
مناره یولی

قلعه رومیان

قلعه رومی ها در پارکی مشرف به بندر آلانیا واقع شده است. این  قلعه که بلندی آن به ۱۴ مترمی رسد در گذشته برای دیده بانی کاربرد داشته است چون در موقعیتی واقع شده که دید کامل به بندرآلانیا دارد . امروزه میتوانید در پارک اطراف این قلعه قدم بزنید و از منظره زیبای دریای مدیترانه و بندر آلانیا لذت ببرید .

آسپندوس

آسپندوس که در فاصله ۴۷ کیلومتری از شهر آنتالیا قراردارد ، بدون شک یکی از دیدنی های آنتالیا و جاذبه های توریستی است که توریست های زیادی سالانه برای بازدید از آن با تور آنتالیا سفر می کنند . در قرن دوم و سوم آپندوس یک تاتر رومی بسیار با عظمت بود که ظرفیت ۱۵۰۰۰ تماشاگر را داشت و امروزه ویرانه هایی از آن باقی مانده است .

آسپندوس

سواحل زیبا و تفریحات ویژه آنتالیا

تفریحات آنتالیا

مسلما وقتی تور آنتالیا رو انتخاب میکنین یکی از چیزهایی که به ذهنتون میرسه اینه که اونجا چه کارهایی میشه انجام داد که حسابی خوش بگذره . تفریحات ترکیه در آنتالیا تنوعش زیاده و برای همه رده های سنی امکان تفریح هست . شما میتونین با سلیقه و توانایی مالی خودتون ساعاتی از روزتون رو با این تورها که از جاذبه های گردشگری آنتالیا هستند ، سپری کنین .

تور چتربازی در آنتالیا

اگه میخواین یه خاطره ویژه از سفر آنتالیا براتون بمونه حتما چتربازی در آنتالیا رو تجربه کنین . اگه ۳۰ دقیقه از وقتتونو تو به این تور مهیج اختصاص بدین تا ساعتها احساس خوبی خواهید داشت که در ارتفاع ۷۰۰ متری پرواز کردین .

لازم نیس شما یه چترباز حرفه ای باشین . قبل از پرواز یه مربی به شما آموزش میده و کنار شماست . حتی اگه بخواین میتونین با پرداخت هزینه از مربی بخواین که از شما فیلم بگیره .

چتربازی در آنتالیا
چتربازی در آنتالیا

تور پارک آبی دیدمان آنتالیا

پارک آبی دیدمان ۶۵۰۰۰ متر مربع مساحت داره و مجهز به ۲۳ سرسره آبی و رودخانه آرام به طول ۳۵۰ متر و امواج مصنوعی و استخرهای مختلف هستش . محوطه اطراف پارک پر از درخته و منظره اش خیلی قشنگه .

تو این پارک آبی آنتالیا واسه همه سنین اسباب بازی هست در ضمن نگران گرسنگی و ضعف نباشین :  تا دلتون بخواد رستوران و فست فود هم تو محوطه پارک وجود داره .  مهم تر از همه این که وسایل نقلیه مخصوص پارک آبی ، مردم رو از سطح شهر به این پارک آبی میبرن و تردد رو واسه همه راحت کردن .  یه پارک آبی دیگه هم تو آنتالیا هست که به پارک آبی آکوالند آنتالیا معروفه .

تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا

شاید شما هم وصف ترمسوس و غار کارائین آنتالیا رو شنیده باشین . ترمسوس یه شهر باستانی و دیدنیه که تو ۳۰ کیلومتری شمال غرب آنتالیا قرار داره  ، آثار تاریخی زیادی تو این شهر هست که توجه شمارو به خودش جلب میکنه .

غار کارائین هم تو ۲۷ کیلومتری از آنتالیا قرار داره . این غار یکی از اولین سکونتگاههای آنتالیاست . تماشای این غار که تلفیقی از طبیعت زیبا و تاریخ باستانی ترکیه اس حتما براتون لذتبخشه . این تور ساعت ۸ صبح شروع میشه و تا ساعت  ۵ بعدازظهر ادامه داره . هزینه تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا شامل ترانسفر رفت و برگشت ، ناهار و لیدر میشه.

تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا
تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا

تور جیپ سافاری آنتالیا

کسایی که هم هیجان رو دوست دارن و هم طبیعت بهتره از تور جیب سافاری آنتالیا براحتی رد نشن . این تور مفرح معمولا با صرف ناهار تو یه رستوران بومی همراهه . ۱۲۰ کیلومتر رو با جیپ تو جاده کوهستانی طی میکنین و جشم انداز زیبا از کوههای توروس پیش روتونه . هزینه ای که برای تور پرداخت میکنین شامل ترانسفر رفت و برگشت ، ناهار ( نوشیدنی فوق العاده ) و لیدر میشه . مطمئنا بهتون خوش میگذره . گواهینامه رانندگیتون یادتون نره .

تور غواصی در آنتالیا

اگه به دنیای زیر آب علاقه دارین میتونین در تور آنتالیا یه بازدید حسابی از آبهای مدیترانه داشته باشین .

اگه غواص حرفه ای هستین میونین با قایق به جاهای مخصوص برین و از صخره های زیر آب ، کشتی های غرق شده ، غار ها و غواصی های شبانه استفاده کنین و اگه تا حالا غواصی نکردین مربی های مجرب به شما آموزش میدن و اگه با استعداد باشین میتونین همونجا دیپلم غواصی تونو بگیرین و با دست پر به وطن برگردین !! تا یادم نرفته بگم که وسایل غواصی رو همون مرکز غواصی که قراره باهاش تور برین ، در اختیارتون میذاره . غواصی تو آنتالیا واقعا لذتبخشه از دستش ندین ها .

غواصی در آنتالیا
غواصی در آنتالیا

سواحل زیبا و تفریحات ویژه آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

در تور آنتالیا احتمالا برای خرید سوغات ، وسایل ضروری و یا هر چیز دیگری مجبور شوید به مراکز خرید سر بزنید . مراکز خرید آنتالیا به بزرگی و گستردگی مراکز خرید استانبول نیستند اما میتوانید همه چیزهایی را که در استانبول به فروش میرسند ، در آنتالیا هم ببینید . لیستی از مهم ترین مراکز خرید ترکیه در آنتالیا که از جاذبه های گردشگری آنتالیا هم بشمار می آیند با توضیح در پایین آمده است که میتواند راهنمای شما باشد .

مرکز خرید شی مال آنتالیا

یکی از مناسب ترین مراکز خرید ترکیه ، مرکز شی مال آنتالیا است . البته باید گفت برای خرید در ترکیه بازارهای متعددی هست که رضایت مشتریان خود را کاملا جلب می کنند . مرکز خرید شی مال در لارا آنتالیا قرار گرفته است و یکی از مراکز نوپای خرید انواع اجناس مورد نیاز گردشگران ترکیه است .

مرکز خرید She Mall آنتالیا در ماه می ۲۰۰۸ افتتاح شد و در آن زمان ، تبدیل به اولین و بزرگترین مرکز خرید و مُد آنتالیا شد . علاوه بر خرید در این مجموعه، می توان از سایر امکانات رفاهی و تفریحی آن مانند رستوران ها، سینما، تئاتر، مرکز تفریحی کودکان، سالن ورزشی، کافه تریا و چندین امکانات رفاهی و تفریحی دیگر نیز بهره برد .

مراکز خرید آنتالیا
مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید دپو آنتالیا

در سال ۲۰۰۴ مرکز خرید دپو در آنتالیا و در نزدیکی فرودگاه آنتالیا افتتاح شد  . مرکز خرید دپو آنتالیا دارای ۱۵ رستوران و کافی تریا و ۹۰ مغازه و ۵ سینما ست که تقریبا در تمام روزهای سال به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می دهد . طبق نظر سنجی که در سال ۲۰۱۳  از بازدیدکنندگان صورت گرفت ، ۹۰  %  اشخاص از شرایط مرکز خرید دپو  آنتالیا و همینطور نرخ های اعلام شده از طرف مغازه داران راضی بوده اند .

از بهترین محاسن مرکز خرید Deepo آنتالیا این است که برای رفاه مشتریان از منطقه های مختلف آنتالیا به مرکز خرید وسیله رفت و برگشت رایگان تدارک دیده است که در ساعتهای معینی و طبق برنامه سویس دهی می کند . وقتی با تور آنتالیا سفر میکنید حتماٌ برای خرید سری به مرکز خرید دپو بزنید .

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا در سال ۲۰۱۳  و با مساحت ۵۱۰۰۰ مترمربع در ابتدای منطقه کنیالتی در مرکز شهر آنتالیا ، افتتاح شده است و یکی از جدیدترین مراکز خرید در شهر آنتالیا است . در این مرکز خرید آنتالیا  ۱۵۵  مغازه و چند رستوران به همراه پارکینگ بزرگ که ظرفیت ۳۰۰۰ اتومبیل را دارد ، مشاهده خواهید کرد  . معماری ساختمان مرکز خرید ، مدرن و شیک می باشد و انواع مارک های مشهور ترک و مارکهای معروف دیگر ، هرکدام شعبه ای در مرکز خرید mark آنتالیا دارند .

مراکز خرید آنتالیا
مراکز خرید آنتالیا

سواحل زیبا و تفریحات ویژه آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب تور آنتالیا ، خرید اجناس مارک دار و باکیفیت از مراکز خرید آنتالیا ست . با بازدید از مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا می توانید هر آنچه را که مد نظر دارید ، تهیه کنید . مرکز خرید Ozdilek در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و در ماه اوت سال ۲۰۰۹ افتتاح شد.

مرکز خرید  Ozdilek آنتالیا یک مرکز بزرگ متشکل از ۱۰۰ فروشگاه ، ۲۰ رستوران ، هایپر مارکت ،  فروشگاه فن آوری ها ، کافه ها ، بولینگ ، ۷ سالن سینما ، زمین بازی کودکان و پارکینگ سرپوشیده برای ۱۱۰۰ خودرو و پارکینگ رو باز با فضایی برای ۳۰۰ خودرو است . از بهترین مراکز خرید آنتالیا میتوان به این مرکز اشاره کرد .

مرکز خرید میگروس آنتالیا

یکی از فروشگاه های زنجیره ای بین المللی سوئیسی میگروس می باشد که در آنتالیا نیز شعبه دارد . میکروس بالغ بر ۴۷۰ فروشگاه در ترکیه دارد و مکانی برایبرندهای بین المللی ، محصولات کامپیوتری ، عطر ، کفش ، البسه و بسیاری از محصولات دیگر می باشد . مرکز خرید Migrous آنتالیا از مهم ترین مراکز خرید آنتالیا بشمار می آید .

سواحل زیبا و تفریحات ویژه آنتالیا

رستوران های آنتالیا

شاید بخواهید در طول تور آنتالیا ، دور غذاهای هتل را خط بکشید و در بیرون از هتل غذا میل کنید . آنتالیا هم مانند سایر شهرهای توریستی پر از رستورانهای جورواجور است و شما با توجه به ذائقه خود میتوانید در هر یکی از آنها ، غذا میل کنید.

رستورانهای آنتالیا که از جاذبه های گردشگری آنتالیا هستند ، غذاهای بین المللی سرو میکنند و برخی در بین رستوران های ترکیه شهرت دارند .

رستوران گیزلی باهس آنتالیا(Gizli Bahce Restaurants)

رستوران گیزلی باهس آنتالیا ترکیبی از غذاهای لذیذ و محیطی باشکوه است. یک میز رمانتیک در باغ ایتالیایی، در بلندترین نقطه چشم انداز حیاط خلوت انتخاب کنید، و یا جایی در کنار دیوارهای قدیمی با چشم اندازی به استحکامات برگزینید.

منوی رستوران که از بهترین رستوران های آنتالیا ست شامل خوراکهای اصیل ترکی است که به همراه خوراکهای ویژه محلی همچون Saksuka که همراه با بادمجان، کدو سبز، گوجه فرنگی و هنر سرآشپز ارائه میگردد.

سالاد غذای دریایی آنرا حتما امتحان کنید، این سالاد در سبزیجات به همراه سس پرتقال سرو میشود. یا کباب مخصوص آنرا که ترکیبی از گوشت راسته گوسفند به همراه گوجه فرنگی، ماست و بادمجان است.

آدرس رستوران گیزلی باهس آنتالیا : Selçuk Mah., Dizdar Hasan Bey Sok. 1, Antalya, Turkey
تلفن رستوران گیزلی باهس آنتالیا : ۸۰۱۰ ۲۴۴ ۲۴۲ (۰) ۹۰+

رستوران گیزلی باهس آنتالیا
رستوران گیزلی باهس آنتالیا

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا(Kral Sofrasi Restaurants)

این رستوران آنتالیا معروف به میز شاهانه است. رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا به مدت ۲۰ سال قبل از آنکه به سرزمین گرم آنتالیا منتقل شود در آنکارا موفق بوده؛ جاییکه به عنوان نخستین رستوران در تفرجگاه ساحلی شروع به کار نموده است.

در فصل تابستانی در باغ بهار خواب گونه مشرف به اسکله خوراک گوشت سرو میشود. اما بنظر میرسد که این رستوران نام خود را از اتاقهای غذاخوری امپراطوری عثمانی قدیم گرفته است. منوی رستوران شامل خوراکهای مدیترانه ای و ترکی است و نوعی غذای دریایی ترکی به نام Tygar را پیشنهاد میکند.

آدرس رستوران کرال سوفاراسی : Around Town, Yacht Harbor 35, Antalya, Turkey
تلفن رستوران کرال سوفاراسی : ۲۱۹۸ ۲۴۱ ۲۴۲ (۰) ۹۰+

رستوران استلاز بیستروت آنتالیا(Stella’s Bistrot  Restaurants)

رستوران استلاز بیستروت آنتالیا یک تغییر خوشایند در انواع ماهی و کبابهاست. منوی ایتالیایی فوق العاده آن شامل غذاهای مدیترانه ای میباشد، اما انتخاب واقعی در اینجا لازانیای ایتالیایی اصیل آن است که با سس Bechamel درست شده است. سالادها و ساندویچها نیز برای ناهار موجود است، همچنین از پشت میزها قادر به دیدن عبور ترامواها هستید.

آدرس رستوران استلاز بیستروت آنتالیا : Fevzi Çakmak Caddesi 3/C, Antalya, Turkey
تلفن رستوران استلاز بیستروت آنتالیا : ۳۹۳۱ ۲۴۳ ۲۴۲ (۰) ۹۰+

رستوران استلاز بیستروت آنتالیا
رستوران استلاز بیستروت آنتالیا

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید