مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

ویزای دبی

سفر به دبی و تورهای دبی سالهاست که جای خود رادر سبد گردشگری مسافرین ایرانی باز کرده و مقصدی آشنابرای توریست های ایرانی میباشد . در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاملی در ارتباط با ویزای دبی ، شرایط اخد ویزا ، مدارک لازم برای اخذ ویزای دبی و همچنین مدت اعبار ویزای دبی در اخیتار شما قرار دهیم تا بتوانید با اطلاعات کامل نسب به درخواست ویزای دبی اقدام نمایید . نکته مهم این است ویزای ورودی دبی از طریق کنسولگری امارات متحده عربی در تهران صادر نمیشود و میبایست از طریق اداره مهاجرت دبی صادر شود .

با توجه به قوانین جدید اداره مهاجرت امارات برای درخوست ویزای توریستی این کشور، ارائه اسکن با کیفیت دو صفحه اول شناسنامه (قدیم یا جدید)، کارت ملی، عکس پرسنلی پاسپورت مسافر الزامی باشد .

انواع ویزای دبی 

نوع ویزا
قیمت
مدت اقامت (روز)
 مدت اعتبار (روز )
 ویزای توریستی و عادی دبی  ۳۰۰ درهم  ۱۴ روز  ۶۰ روز
 ویزای  توریستی و فوری دبی  ۳۷۰ درهم  ۱۴ روز   ۶۰ روز
 ویزای توریستی یک ماهه دبی  ۳۴۰ درهم  ۳۰ روز   ۶۰ روز
  ویزای توریستی سه ماهه دبی  ۱۰۹۰ درهم  ۹۰ روز   ۶۰ روز
  ویزای توریستی چند بار ورود وسه ماهه دبی  ۲۱۹۰ درهم  ۱۴ روز   ۶۰ روز
 ویزای دبی – ویژه اتباع خارجی غیر ایرانی  ۴۵۰ درهم  ۱۴ روز   ۶۰ روز
 ویزای توریستی چند بار ورود یک ماهه دبی  ۱۰۱۰ درهم  ۱۴ روز   ۶۰ روز

 

لازم به ذکر است که قیمت های فوق ثابت نیست و برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت ویزاها میتوانید با همکاران ما در آژانس هورامان گشت ، تماس بگیرید و اطلاعات به روز دریافت کنید .

ویزای دبی

مدراک لازم برای درخواست ویزای ورودی دبی :

  • پاسپورت معتبر با ۶ ماه اعتبار
  • پر کردن فرم مشخصات شامل آدرس و شماره تماس
  • برای افراد زیر ۱۸ سال ، ارائه شناسنامه پدر و مادر الزامی است .
  • افرادی که تقاضای ویزای توریستی ۳ ماهه یکبار و ورود و یا سه ماهه چند بار ورود را دارند ، توجه داشته باشند که بلیط ایشان فقط با پرواز شرکت هواپیمایی امارات صادر میشود و علاوه بر این چک ضمانت بازگشت به مبلغ ۱۵ میلیون تومان نیز نزد آژانس به عنوان امانت خواهد گذاشت و در پس از بازگشت این چک به ایشان استرداد خواهد شد .

اگر نسبت به خرید پکیج تور دبی از طریق آژانس ما اقدام میکنید ، نیاز به اخذ ویزای جداگانه نخواهید داشت زیرا هزینه ویزا در پکیج تور گنجانده شده است .شرکت ما کارگزار رسما اخذ ویزا و رزرو و خرید بلیط و هتل و تور دبی میباشد . با همکاران مادر دفتر تهران تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق در ارتباط با ویزا و تور دبی در اختیار شما قرار بدهند و همچنین از طریق سایت ما میتوانید نسبت به رزرو آنلاین بلیط و هتل دبی با بهنرین نرخ ها اقذام نمایید .

Comments are closed.