مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

نمایشگاه کانتون فیر گوانجو

شهر گوانجو ، بزرگترین شهر جنوبی چین است که مرکز  استان گوانگ دونگ بوده و حدود ۸ میلیون نفر نیز جمعیت دارد . این شهر که در شمال دریای چین قرار گرفته است ، از دیرباز به دلیل وجود رودخانه مروارید حائز اهمیت بوده است. رودخانه مروارید، سومین رودخانه بزرگ چین است که از میان شهر میگذرد و به دریای چین منتهی میشود. بدون شک یکی از دلایل معروفیت گوانجو برگزاری نمایشگاههای مختلف میباشد که از معروفترین این نمایشگاهها میتوان به  نمایشگاه کانتون فیر گوانجو اشاره کرد .

نمایشگاه کانتون فیر گوانجو

شهر گوانجو به نام کانتون نیز شناخته میشود . در قرن نوزدهم میلادی خارجیان مقیم در گوانجو به این شهر لقب کانتون را دادند و به همین دلیل بزرگترین نمایشگاه شهر گوانجو به نام کانتون فیر مشهور میباشد . این شهر از گذشته تا امروز یکی از بنادر مهم و تجاری و قدیمی چین بوده است که بازرگان و تجار غربی از طریق این بندر با این کشور ارتباط برقرار میکردند .از سال ۱۹۷۰ میلادی شهر گوانجو چین رشد اقتصادی خود را آغاز کرده و تبدیل به یکی از قطب های بزرگ اقتصادی در دنیا شده است و امروزه قلب تجاری چین میباشد . در شهر گوانجو مرتباٌ نمایشگاههای تجاری مختلفی برگزار میگردد اما بدون شک مشهورترین و مهمترین نمایشگاه این شهر نمایشگاه کانتون فیر گوانجو میباشد .

نمایشگاه کانتون فیر گوانجو

نمایشگاه کانتون فیر گوانجو ، از سال ۱۹۵۷ هرساله ۲ بار در شهر گوانجو چین برگزار میشود و هرساله رشد بیشتری داشته است .در آن رمان این نمایشگاه تنها مکانی بود که خریداران و تجار خارجی میتوانستند با تولید کنندگان و صادر کنندگان چینی ارتباط برقرار کنند . در حال حاضر این نمایشگاه بزرگترین نمایشکاه صادرات و واردات است که در کل دنیا برگزار میشود و تمام تجار ، شرکتهای بزرگ و برندهای مشهور دنیا در زمینه های مختلف در این نمایشگاه شرکت می کنند.

نمایشگاه کانتون فیر گوانجو
نمایشگاه کانتون فیر گوانجو

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید