مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

مراکز خرید آنکارا

یکی از جذابیت های سفر به آنکارا ، خرید از مراکز خرید متعدد موجود در این شهر میباشد. با وجود اینکه شهر آنکارا از لحاظ توریستی به اندازه شهرهای دیگر ترکیه از لحاظ توزیستی مشهور نمیباشد ، اما اگر با پکیج های تور آنکارا به این شهر سفر میکنید ، حتماٌ سری به مراکز خرید این شهر بزنید . مراکز خرید آنکارا نسبت به مراکز خرید در شهر های دیگر ترکیه ، از قیمت مناسب ترین برخوردارند و این شهر پر از بازار ها و پاساژ ها و مراکز خرید مختلف است که مسافرین با هر سلیقه ای را جذب خود میکند .

مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید آنکا مال آنکارا

یکی از بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید شهر آنکارا ، مرکز خرید آنکا مال میباشد که در زمینی به مساحت ۱۱٫۸۰۰ متر مربع احداث شده است .در این مرکز خرید که در مرکز شهر آنکارا و در بلواری به نام بلوار مولانا واقع شده است ، میتوانید انواع برند ها و مارک های مشهور ترک و خارجی را ببیننید .با توجه به موقعیت محلی این مرکز خرید که در مرکز شهر قرار گرفته است ، دسترسی به آن بسیار راحت بوده و به همین دلیل مشتریان زیادی برای خرید این مرکز را ترجیح میدهند .

مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید کنت پارک آنکارا

مرکز خرید کنت پارک آنکارا در سال ۲۰۱۰ در منطقه چانکایا در شهر آنکارا افتتاح شده است . این مجموعه کلاٌ دارای ۲۴۰ قروشگاه و مغازه مختلف میباشد که در فضایی به مساحت ۸۰٫۰۰۰ متر مربع در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این مرکز یکی از مراکز خرید آنکارا است که علاوه بر داشتن بخش خرید ، شامل بخش تجاری و اداری و همچنین سالن بولینگ به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و سالن های سینما و بخش مخصوص بازی کودکان میباشد. در این مرکز علاوه بر اینکه میتوانید از مارکها و فروشگاههای مشهور خرید کنید ، در بخش بازار در این مجموعه میتوانید از مارک های داخلی ترکیه و فروشگاههایی که اجناسی با قیمت ارزان عرضه میکنند نیز خرید کنید .

مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید گالریا آنکارا

این مرکز خرید در سال ۱۹۹۵ در شهر آنکارا احداث شده است و جزو قدیمی ترین مراکز خرید مدرن آنکارا است که در بلوار آتاتورک در این شهر قرار گرفته است .علاقمندان به خرید میتوانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از حدود ۱۰۰ فروشگاهی که در مرکز خرید گالریای آنکارا مشغول به فعالیت میباشند بازدید کنند و از مغازه های موجود خرید کنند . در مرکز خرید گالریا میتوانید از مغازه های معروف و ماک های ترک و غیر ترک بازدید کنید و با قیمت مناسب خرید مورد نظر خود را انجام دهید .رستوران ها و کافه تریاهای متعدد این مجموعه نیز محل مناسبی برای صرف غذا و چای و قهوه میباشد.

مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید ناتا وگا آنکارا

اگر علاقمند به خرید از یکی از مراکز خرید اوت لت در آنکارا میباشید ، پیشنهاد میکنیم حتماٌ سری به مرکز خرید ناتاوگا در شهر آنکارا بزنید . این مرکز خرید یکی از مشهورترین مراکز خرید اوت لت در آنکارا میباشد که بسیار پر طرفدار است و علاقمندان مخصوص به خود را دارد . در این مرکز خرید اجناس با مناسب ترین نرخ عرضه میشوند و به خصوص علاقمندان به مارکهای مشهور ، میتوانند اجناس مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از این مرکز خرید تهیه کنند . به علاوه این مرکز خرید به داشتن آکواریوم بزرگ و زیبایی مشهور است که میتوان از آن بازدید کرده و لذت ببرید .

مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید اوپتیموم آنکارا

یکی از مراکز خرید آنکارا که به دلیل داشتن اوت لت و همینطور شعبات در دیگر شهرهای ترکیه مشهور میباشد ، مرکز خرید اوپتیموم آنکارا میباشد . در این مرکز خرید میتوانید پوشاک بزرگسالان و کودکان و زیور آلات را با بهترین قیمت خرید کنید . این مجموعه در منطقه اریامان آنکارا واقع شده است و در هر منطقه از آنکارا که اقامت داشته باشید میتوانید به راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید . بر اساس آمار منتشر شده ، سال گذشته حدود ۹ میلیون نفر از این مجموعه بازدید کرده اند و این مجموعه را در لیست پر تردد ترین مراکز خرید در شهر آنکارا قرار داده اند .

مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید کیزیلای آنکارا

بدون شک مشهورترین و یکی از قدیمی ترین مراکز خرید آنکارا ، مرکز خرید آنکارا میباشد . میتوان گفت هر چقدر که خیابان استقلال و میدان تکسیم در استانبول مشهور است و تقریباٌ تمام توریست ها با نام آنها آشنا میباشند ، در آنکارا نیز منطقه کیزیلای توریستی ترین منطقه شهر است و پر از هتل ها و مراک خرید و فروشگاههای مختلف میباشد . این خیابان که در اصلی ترین ومرکزی ترین منطقه از شهر آنکارا قرار گرفته است ، پر تردد ترین منطقه آنکارا است . در این خیابان فروشگاههای و مغازه های مختلف ، رستوران ها و کافه تریا ها در کنار هم قرار گرفته اند و شما میتوانید برای گشت و گذار ، صرف غذا و خرید از فروشگاههای به این خیابان سری بزنید .

مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید فروم آنکارا

بلوار بوزگات آنکارا مخلی است که یکی دیگر از مراکز خرید آنکارا در آن قرار گرفته است . مرکز خرید فروم آنکارا یکی مراکز مشهرور در آنکارا است که در شهرهای بزرگ دیگر ترکیه از قبیل استانبول و ازمیز نیز دارای شعباتی میباشد . این مرکز خرید در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است و جزو مراکز خرید پرتردد در شهر آنکارا میباشد . در این مرکز خرید حدود ۱۵۰ فروشگاه مختلف وجود دارد که میتوانید برای خرید البسه و زیور آلات و کیف و کفش از آنها بازدید کنید . این مرکز خرید کلاٌ ۲ طبقه است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به مشتریان خود سرویس میدهد و همچنین دارای سرویس رفت و آمد در ساعت های مشخص به مناطق مختلف شهر میباشد .

1 Comment

  1. هوشنگ اعتمادی Reply

    آنکارا شهر توریستی و جالبی برای جهانگردان و گردشگران ایرانی می باشد .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید