مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

آنتالیا یا استانبول

ترکیه یکی از توریستی ترین مقاصد گردشگری دنیا است که سالانه توریست های بسیار زیادی از کشورهای مختلف دنیا برای گذراندن تعطیلات خود به شهرهای مختلف آن سفر می کنند . بین شهرهای مختلف ترکیه ، استانبول و آنتالیا به عنوان توریستی ترین شهرها شناخته شده اند و هرساله پذیرای گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا میباشند . اگر شما نیز جزو علاقمندان به سفر به ترکیه هستید کدام یک را برای اقامت انتخاب می کنید ؟ آنتالیا یا استانبول این سوالی است که قبل از خرید تور ترکیه بسیاری از گردشگران از خود میپرسند . پاسخ این سوال به سلیقه افراد و منظور آنها از مسافرت و همچنین فصلی که برای سفر انتخاب میکنند مرتبط است .

آنتالیا یا استانبول

استانبول شهری است با جاذبه های فراوان توریستی که موجب شده است تا در تمام طول سال مملو از توریست ها و گردشگران باشد . البته تعداد گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند در طول بهار و تابستان و حتی در ۲ ماه اول پاییز نسبت به زمستان بیشتر میباشد اما در کل طول سال این شهر را خالی از توریست نخواهید دید . جاهای دیدنی استانبول ، مراکز خرید متنوع ، رستوران های متفاوت و جاذبه های تاریخی گردشگری استانبول از جمله عواملی هستند که موجب محبوبیت این شهر بین توریست ها گردیده است . اگر شما جزو آن دسته از مسافرینی هستید که مایلید از جاهای تاریخی دیدن کنید و در مراکز خرید استانبول بگردید ، خرید کنید و لذت ببرید ، قطعاٌ بین آنتالیا یا استانبول ، میبایست شهر استانبول را انتخاب کنید . تور استانبول برای ۳ شب ، ۴ شب و یا حتی ۷ شب اقامت با قیمت های مناسب در تمام طول سال موجود است و میتوانید مسافرت دلچسبی را تجربه کنید .

آنتالیا یا استانبول

آنتالیا بزرگترین شهر توریستی ترکیه در کنار دریای مدیترانه میباشد . در طول سالهای گذشته سرمایه گذاری بسیار زیادی توسط دولت ترکیه در این منطقه صورت گرفته است و در این منطقه هتل های بسیار لوکس بزرگ و با امکانات کافی احداث شده است. این سرمایه گذاری به قدری در منطقه آنتالیا موثر بوده است که در حال حاضر هتل های آنتالیا در بین بهترین هتل های دنیا جای گرفته اند و در طول چند سال گذشته بارها بهترین هتل دنیا از این منطقه انتخاب شده است . بنابراین اگر به دنیا گذراندن یک تعطیلات خوب در کنار دریای مدیترانه و با اقامت در هتل های لوکس و با امکانات کامل میباشید ، تور آنتالیا انتخاب بسیار مناسبی برای شما میباشد . با اینکه اغلب هتلهای این شهر در کل طول سال باز هستند ، اما آنتالیا شهری ساحلی و مقصدی تابستانی محسوب میشود و اگر علاقمند به گذراندن تعطیلات در کنار سوالحل مدیترانه هستید بین آنتالیا یا استانبول ، آنتالیا راانتخاب کنید .

آنتالیا یا استانبول

اگر نمیتوانید بین آنتالیا یا استانبول ، شهر مناسب برای گذاراندن تعطیلات خود را انتخاب کنید و یا به عبارتی اگر مایل به بازدید از هر دو شهر هستید ، بهترین گزینه استفاده از پکیج های ترکیبی دو شهر میباشد . این پکیج ها که معمولاٌ برای مدت یک هفته یا بیشتر آماده میشوند ، به شما این امکان را میدهند تا همزمان از آنتالیا و استانبول دیدن کرده و سفری با برنامه متفاوت داشته باشید . به این صورت هم قادر خواهید با تعطیلات  رویایی خود را در کنار دریای مدیترانه و در هتل های لوکس آنتالیا داشته باشید و هم زمان کافی برای بازدید از دیدنی های استانبول و خرید از مراکز خرید این شهر داشته باشید . برایث پکیج های ترکیبی میتوانید به صورت برنامه ریزی کنید که مدت زمان بیشتری را در هر کدام از شهر ها اقامت داشته باشد و سفر میتواند مطابق با خواسته شما برنامه ریزی شود . به خصوص اگر فصل بهار و پاییز را انتخاب می کنید ، میتوانید با قیمت بسیار مناسب از پکیج های تور ترکیبی استانبول و آنتالیا استفاده کنید .

آنتالیا یا استانبول

یکی از توصیه های ما به خریداران پکیج های تورهای ترکیبی ، درست برنامه ریزی کرن در طول مسیر است . مسافرت در زمان کوتاه به بیش از یک مقصد میتواند شما را خسته کند و اینکه ممکن است مجبور شوید بخشهایی از بازدید های خود را در هر شهر حذف کنید تا بتوانید در مدت کوتاه از ۲ شهر بازدید کنید . همچنین هماهنگی و انتخاب ساعت پروازی مناسب و همینطور هتل های مناسب بسیار مورد اهمیت میباشد . همکاران ما  در بخش برگزاری تور در آژانس هوراان گشت آماده ارائه بهترین پکیج های ترکیبی ترکیه به شما میباشند . با استفاده از پکیج های تور ما با بهترین قیمت و مناسب ترین خدمات سفر کنید و سفری خاطره انگیز را تجربه کند .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید