مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول

اگر با تور استانبول سفر میکنید ، قطعاٌ میتوانید از بین هتلهای متعدد این شهر ، هتلی مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید . استانبول که یکی از توریستی ترین مقاصد دنیا میباشد ، پر از هتل های کوچک و بزرگی است که با قیمت ها و خدمات متفاوت در خدمت مسافرین میباشند اما اگر مایل هستید در یکی از بهترین هتل های استانبول اقامت کنید ، میتوانید یکی از هتل هایی را که در این لیست ذکر شده است را برای اقامت استفاده کنید و لذت ببرید . این لیست بر اسا نظریه سنجی از مسافرین تهیه شده است و لازم به ذکر است که در صورتی که مایل به اقامت در هر یک از هتل های ذکر شده در این لیست میباشید ، میتوانید با استفاده از قسمت رزرواسیون آنلاین هتل در وبسایت ما ، این هتل ها را با بهترین قیمت و به صورت مستقیم رزرو کنید.

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

هتل ۵ ستاره رافلز استانبول

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول ، هتل رافلز استانبول است که بسیار مورد علاقه و توجه مسافرین بوده است و بالاترین امتیاز را ممنونیت مسافرین به دست آورده است . این هتل کلاٌ دارای ۱۸۰ اتاق میباشد که به سبک کلاسیک مبله شده اند و برای اقامت بسیار راحت هستند و کلیه امکانات رفاهی مسافرین در چیدمان آنها در نظر گرفته شده است . امکانات  رفاهی کامل این هتل شامل استخر روباز ، استخر سر پوشیده ،سالن ماساژ ، سالن ورزش ، سونا ، اتاق بخار و هینطور کافه تریا و رستوران های متعدد میباشد و سرویس درجه یک را در اختیار مسافرین خود قرار میدهد .

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

هتل ۵ ستاره فور سیزن بسفروس

برای علاقمندان به اقامت در بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول ، نام هتل فور سیزن بسفرس ، نامی آشنا است . این هتل در واقع یک قصر سلطنتی است که متعلق به قرن ۱۹ میلادی میباشد و پس از بازسازی به صورت یکی از بهترین هتل های استانبول مورد استفاده قرار گرفته است . به غیر از امکانات کامل این هتل و همچنین اتاق های بسیار مجللی که با سبک کلاسیک دکور شده اند ، یکی از مهمترین ویژگیهای این هتل منظره زیبای آن است و در اغلب اتاق های این هتل میتوانید منظره زیبای تنگه بسفر استانبول را ببینید و لذت ببرید . همینطور رستوران  و کافه تریای این هتل نیز از منظره زیبایی برخوردارند و میتوانید از صرف غذا و نوشیدن چای و قهوه خود در کنار منظره زیبای تنگه بسفر استانبول لذت ببرید .

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

هتل ۵ ستاره چراهان پالاس استانبول

یکی از زیباترین و بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول ، هتل مشهور چراهان میباشد. هتل چراهان یکی از کاخهای قدیمی سلاطین عثمانی میباشد که امروزه به صورت هتل مورد استفاده قرار میگیرد . این هتل دارای دکوراسیونی به سبک عثمانی قدیم است و فضای آن حس کاخ های قدیمی را به شما میدهد . اتاق های این هتل نیز به سبک قدیمی و لوکس دکور شده اند و از فضای راحتی برخوردارند . یکی از ویژگی های خاص این هتل که بسیار مورد علاقه مسافرین میباشد، استخر روباز این هتل است که روی تراس زیبای این هتل در کنار تنگه بسفر واقع شده است . اگر مایل هستید تجربه ای منحصر به فرد را در شهر استانبول تجربه کنید ، اقامت در هتل چراهان استانبول را امتحان کنید .

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

هتل ۵ ستاره شانگریلای استانبول

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول ، هتل شانگریلای این شهر میباشد . این هتل که یکی از شعبات هتل های زنجیره ای و لوکس شانگریلا میباشد ، با ۱۸۶ اتاق در منطقه بشیکتاش و در کنار تنگه بسفر استانبول واقع شده است . اتاق های این هتل به صورت بسیار مدرن و با استفاده از دکوراسیون اروپایی دکورشده اند و بسیار برای اقامت راحت و با کیفیت میباشند . همینطور این هتل دارای سوئیت های برای اقامت خانواده هامیباشد که از فضای بزرگتری برخوردارند و بسیار برای اقامت راحت میباشند . در کنار کلیه امکانات رفاهی این هتل که برای رفاه مسافرین در نظر گرفته شده است ، رستوران های این هتل از فضای بسیار دلپذیری برخوردارند و جزو بهترین و لوکس ترین رستوران های استانبول محسوب میشوند .

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

هتل ۵ ستاره سوییس هتل بسفرس

اگر علاقمند به اقامت در یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول میباشید ، اقامت در هتل سوییس هتل بسفرس ، میتواند یکی از گزینه های بسیار مناسب براس شما باشد. این هتل که در سال ۲۰۱۳ در شهر استانبول افتتاح شده است ، دارای چشم اندار بسیار زیبایی از تنگه بسفر میباشد و در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است . این هتل ۴۳۴ اتاق و هینطور ۶۳ سوئیت بسیار لوکس میباشد. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافرین خود میباشد که در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ متر در طبقات پایینی هتل قرار گرفته اند . این هتل دارای ۲ رستوران آلاکارد با سرویس بسیار مناسب و غذاهای لذیذ میباشد که برای صرف ناهار وشام میتواند مورد استفاده مسافرین قرار بگیرد .

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

هتل ۵ ستاره ریتز کارلتون استانبول

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول ، هتل ریتز کارلتون استانبول است که در سال ۲۰۰۰ در شهر استانبول احداث گردیده است و از آن سال تا به امروز همواره با سرویس عالی و درجه یک از مسافرین خود پذیرایی کرده است . این هتل ۱۲ طبقه دارای ۲۴۳ اتاق است که با الهام گرفتن از دکوراسیون ترکی و عثمانی دکور شده اند و بسیار برای اقامت راحت میباشند . این هتل در منطقه شیشلی در شهر استانبول قرار گرفته است و  از دسترسی بسیار راحتی به نقاط مختلف شهر برخوردار است . امکانات کامل و همینطور رستوران های درجه یک این هتل در کنار هم فضایی را آماده کرده است که مسافرین از اقامت خود لذت ببرند و  خاطرات خوشی را از اقامت در شهر زیبای استانبول در خاطر خود حک کنند .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید