مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

حراج استثنایی بلک فرایدی یا جمعه سیاه در استانبول

پکیج تور استانبول ویژه جمعه سیاه یا بلک فرایدی ۲ آذر رفت – ۴ شب و ۵ روز با پرواز ماهان

قیمت درجه هتل
۲٫۹۷۰٫۰۰۰ ۳ ستاره REYDEL
۳٫۲۵۰٫۰۰۰ ۳ ستاره THE FERAH
۳٫۴۰۰٫۰۰۰ ۳ ستاره MAX WELL
۳٫۵۵۰٫۰۰۰ ۴ ستاره TAKSIM TRRACE
۳٫۶۰۰٫۰۰۰ ۴ ستاره GRAND HILARIUM
۳٫۸۰۰٫۰۰۰ ۴ ستاره BLACK BIRD
۴٫۳۰۰٫۰۰۰ ۵ ستاره PLAZO DONIZZITI
۴٫۵۸۰٫۰۰۰ ۵ ستاره THE PARMA
۵٫۱۰۰٫۰۰۰ ۵ ستاره ELITE WORLD

حراج استثنایی بلک فرایدی یا جمعه سیاه در استانبول ، درتاریخ ۲۳ نوامبر برگزار خواهد گردید. اما اگر شما علاقمند هستید در ارتباط با تاریخچه جمعه سیاه اطلاعات کلی داشته باشید، با ما همراه شوید. جمعه سیاه یا بلک فرایدی در واقع به اولین جمعه بعد از عید شکرگزاری گفته میشود. این روز که سالهاست در امریکا به عنوان بهترین روز خرید سال شناخته شده است، در واقع سرآغاز خرید های کریسمس به شمار میرود. این روز در واقع روز تعطیل محسوب نمی گردد اما اغلب اداره ها و شرکت ها این روز را به کارمندان خود مرخصی میدهند تا آنها بتوانند از بهترین حراجی سال لذت ببرند و با مناسب ترین قیمت ممکن اقلام مورد نظر خود را بخرند.

جهت اطلاع از قیمت تور استانبول جمعه سیاه یا بلک فرایدی میتوانید با ما تماس حاصل فرمائید و از آفر ویژه این تور بهره مند شوید.

آفر تور استانبول جمعه سیاه

جهت رزرو تور استانبول با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید برای رزرو آنلاین بلیط و هتل از قسمت سیستم رزرواسیون آنلاین همین سایت اقدام نمائید و با کمترین زمان و هزینه مناسب رزرو خود را انجام دهید.

جمعه سیاه در استانبول

حراج استثنایی بلک فرایدی یا جمعه سیاه در حال حاضر علاوه بر امریکا و کانادا در سایر کشورهای دنیا نیز برقرار گردیده است . در این روز اجناس مغازه ها شامل تخفیف های عمده ای میگردد و این تخفیف های ویژه وسایل الکترنیک ، وسایل خانگی ، لوازم آرایشی و کفش و پوشاک را در برمیگیرد . با توجه به قیمت فوقالعاده مناسب اجناس در این روز میتوانید حدس بزنید که فروشگاههای مملو از جمعیت خواهد بود و گاهی اوقات باید صفوف طولانی منتظر بمانید تا قادر به خرید اجناس مورد نظر خود باشید. اما حراج استثنایی بلک فرایدی یا جمعه سیاه در استانبول با کمی تفاوت صورت میگیرد که میتوان گفت شرکت در آ از جهاتی بسیار راحت تر از جاهای دیگر دنیا میباشد .

جمعه سیاه در استانبول

حراج استثنایی بلک فرایدی یا جمعه سیاه در استانبول از ۲۳ نوامبر شروع میشود و به مدت یک هفته ادامه دارد و به همین دلیل شما زمان بیشتری را برای خرید در اختیار خواهید داشت و همچنین ازدحام فروشگاهها به اندازه ای که مجبور شوید ساعت ها را در صف منتظر بمانید ، نخواهد بود . در این ایام اغلب فروشگاههای و مراکز خرید شهر استانبول دارای تخفیف های ویژه ای هستند و در برخی از فروشگاههای اجناس بین ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف را شامل میشوند . این حراچ استثناییث بعد از گذشت این یک هفته در تمام طول ماه دسامبر نیز ادامه خواهد داشت اما قیمت ها متفاوت خواهد بود و در ماه دسامبر تخفیف اجناس حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود . بنابراین اگر مایل به خرید با قیمت ارزان هستید، بلک فرایدی استانبول را از دست ندهید .

جمعه سیاه در استانبول

حراج استثنایی بلک فرایدی یا جمعه سیاه در استانبول و قیمت مناسب کالاها در این روز موجب شده است تا پکیج های تور استانبول در این ایام بسیار پرطرفدار باشد و به سرعت پر شوند . اگر شما نیز علاقمند هستید از قیمت های بینظیر و فرصت های مناسب خرید در این ایام استفاده کنید ، هر چه سریعتر نسبت به خرید پکیج تور خود اقدام کنید . آژانس هورامان گشت پکیج بسیار ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است تا با اقامت در بهترین هتلهای استانبول با مناسب ترین قیمت و بهترین ساعت های پروازی ، بتوانید در از این ایام بیشنرین استفاده را ببرید. حهت کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط پکیج های تور با همکاران ما در آژانس هورامان گشت تماس بگیرید . با هورامان گشت لوکس و ارزان سفر کنید .

2 Comments

  1. بابت اطلاع رسانی های خوبتون ممنون هستیم
    ❤🌷⚘💐💐

    • هورامان گشت ستاره Reply

      خواهش میکنم، نظر لطف شماست

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید