مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

آب و هوای استانبول

آب و هوای استانبول

استانبول یکی از زیباترین و مشهورترین شهر های توریستی ترکیه است که از مقاصد بسیار پرطرفدار گردشگری در سراسر دنیا محسوب میگردد . زیبایی های این شهر و همینطور آب و هوای استانبول که آب و هوا بسیار خاص و منحصر به فردی است ، در جذب توریست بسیار موثر بوده و این شهر در هر فصل ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارد . وسعت زیاد شهر استانبول و مجاور بودن با دریای سیاه در شمال و دریای مرمره در جنوب ، موجود شده است تا این شهر آب و هوای بسیار متفاوت و مختلفی را در بخش های مختلف خود دربر داشته باشد . بخش های شمالی این شهر که در مجاوره دریای سیاه قرار گرفته اند ،مرطوب تر و خنک تر و بخش های جنوبی این شهر بیشتر تحت تاثیر آب و هوای مدیترانه ای قرار گرفته اند و آب و هوای خشک تر و گرم تری دارند .به دلیل مجاور بودن شهر استانبول با دریای مرمره و دریای سیاه ، آب و هوای این شهر بسیار مرطوب بوده و درجه رطوبت هوا بسیار بالا میباشد .

آب و هوای استانبول

آب و هوای استانبول ،بسیار متغییر است و بهترین فصل سفر به استانبول  ۲ ماه آخربهار و ۲ ماه اول پاییز میباشد که هوا نه بسیار گرم و خشک است و نه خیلی سرد و مرطوب میباشد . در فصل بهارو پاییز ، توریست های بسیار زیادی به شهر استانبول سفر میکنند تا از دیدن زیبایی ها و جاهای دیدنی استانبول در آب و هوایی مطلوب ، لذت ببرند. دمای هوا در این فصل ها حدود ۱۵ تا ۲۰ درجه میباشد و علاوه بر این قیمت هتل ها نیز مناسب بوده و اگر قصد سفر با پکیج های تورهای مسافرتی را داشته باشید ، میتوانید با قیمت های بسیار مناسب به شهر استانبول سفر داشته باشید . در این ایام در طول زمان روز هوای گرم و مطلوب میباشد اما عصر ها و بعد غروب آفتاب هوا خنک بوده و لازم است که با خود لباس گرم به همراه داشته باشید .یکی از تورهایی که در فصل بهار و پاییز بسیار پر طرفدار است ، تور بازدید از جزایر استانبول میباشد و تقریباٌ تمام توریست هایی که به شهر استانبول سفر میکنند ، از این جزایر بازدید می کنند .

در فصل تابستان آب و هوای استانبول گرم و مرطوب میباشد و به خصوص ماههای جولای و آگوست هوای استانبول بسیار گرم است و در مناطقی که نزدیک دریا هسند نیز هوا رطوبت بسیار زیادی دارد . اما این فصل زیبایی های خود را نیز به همراه دارد و شهر استانبول مملو از توریست هایی از که از اقصی نقاط دنیا برای لذت بردن از تعطیلات خود به این شهر سفر می کنند . اگر قصد گذراندن تعطیلات تانستانی خود را در استانبول دارید ، پیشنهاد می کنیم هتل خود را زودتر رزرو کنید . هتل های در این فصل مملو از توریست ها هستند و همینطور قیمت اقامت در هتل ها نیز نسبت به ماههای دیگر سال بسیار گران میباشد . در فصل تابستان گردشگاهها و مناطق ساحلی که در اطراف شهر استانبول در کنار ساحل واقع شده اند ، بسیار مورد علاقه توریست ها است و رستوران ها کنار ساحل نیز تا شبها تا دیروقت و تا ساعات اولیه بامداد از مشتریان خود در هوای آزاد پذیرایی می کنند .

آب و هوای استانبول

آب و هوای استانبول در زمستان ها سرد است و معمولاٌ اگر بین ماههای توامبر تا مارس به شهر استانبول سفر می کنید ، حتماٌ باید لباس گرم و مناسب زمستان همراه خود داشته باشید . زمستان استانبول معمولاٌ هر سال با برف همراه است و گاهی اوقات در برخی از مناطق استانبول بارش برف زیاد عبور و مرور را دچار مشکل میکند . اما در کنار آن اگر در ایام زمستان به استانبول سفر میکنید ، میتوانید از قیمت بسیار مناسب هتل ها استفاده کنید و با تور استانبو.ل با قیمت بسیار مناسب سفر کنید . همچنین در فصل زمستان به خصوص در ایام نزدیک به سال نوی میلادی تمام مراکز خرید و فروشگاههای این شهر با قیمت های ارزان و تخفیف های ویژه سال نوی میلادی آماده پذیرایی از مسافرین هستند . شهر استانبول در این ایام از حال و هوای خاصی برخوردار است و در هر کجای شهر استانبول که اقامت داشته باشید به خوبی حال و هوای سال نوی میلادی را  احساس خواهید کرد .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید