مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

شهر دنیزلی ترکیه مرکز استان دنیزلی است که در بخش غربی استانبول واقع شده است . این شهر که با استانهای مانیسا ، آیدین ، موگلا  ، اسپارتا و افیون همسایه میباشد،در حال حاضر جمعیتی حدود یک میلیون دارد . یکی از تولیدات این شهر پارچه است که تولیدات و صادرات پارچه در طول دهه گذشته موجب شده است تا این شهر هم از نظر جمعیتی و هم از نظر اقتصادی رشد بسیار چشمگیری داشته باشد . اما این شهر علاوه بر فضای صنعتی ، دارای جاذبه های توریستی میباشد که برخی از آنها در زمره توریستی ترین مناطق ترکیه میباشند و سالانه توریست های بسیار زیادی برای بازدید از آنها به منطقه دنیزلی سفر می کنند و همینطور مجاورت این استان بامناطق توریستی استانهای مجاور نیز در افزایش توریست های این شهر بسیار موئر بوده است . در حال حاضد پروازهای هفتگی از تهران به شهر دنیزلی برقرار است و تور مسیرهای مختلفی از این طریق برگزار می گردد .

یکی از توریستی ترین مناطق شهر دنیزلی ترکیه که در تمام دنیا نیز به عنوان یکی از توریستی ترین و زیباترین مناطق جذاب طبیعی شناخته میشود ، پاموک کاله است . پاموک کاله به معنای قلعه پنبه ای است که در واقع به حوضچه های آهکی گفته میشود که به صورت پله پله روی هم قرار گرفته اند و منظره بسیار زیبایی دارند . در این منطقه ۱۷ چشمه آب گرم وجود داردکه آب آنها آهکی است و رسوب آهک موجود در آب این چشمه ها موجب گردیده است تا حوضچه های آهکی زیبایی در این منطقه ایجاد شوند . در طول تابستان  توریست های بسیار زیادی برای بازدید از پاموک کاله به شهر دنیزلی سفر می کنند و عکس های بسیار زیبایی از این مکان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند . اگر با تور به شهر ازمیر ، آنتالیا و کوش آداسی سفر می کنید نیز میتوانید از تورهای یک روزه ای که برای بازدید از این منطقه جذاب طبیعی برگزار میشود، استفاده کنید .

دنیزلی ترکیه

شهر دنیزلی ترکیه ، از لحاظ تاریخی دارای پیشینه بسیار قوی میباشد و تاریخ سکونت در این منطقه به دوره قبل از زمان پادشاهی هیتی ها میرسد . به همین دلیل در این منطقه آثار تاریخی بسیار ارزشمند و قدیمی از زمان های دور باقیمانده است و از مشهورترین آنها میتوان به شهر قدیمی هیراپولیس اشاره کرد . خرابه های به جای مانده از این شهر در لیست میراث جهای یونسکو قرار دارند و یکی از آثار ارزشمند و تاریخی بسیار مشهور ترکیه محسوب میشوند که هر ساله توربست های بسیار زیادی از آن دیدن می کنند . پیشینه این شهر به قرن دوم قبل از میلاد باز می گردد و دارای بخش هی مختلفی است که از مشهورترین آنها میتوان به آمفی تاتر بزرگ هیراپولیس اشاره کرد که با گشت زمان هنوز با عظمت پا برجا است و نشان از شکوه و جلال سالهای بسیار دور در این منطقه دارد .

دنیزلی ترکیه

یکی دیگر از بخش های زیبای شهر دنیزلی ترکیه که حتماٌ پیشنهاد میکنیم در سفر خود به دنیزلی در برنامه خو بگنجانید ، استفاده از تله کابین شهر دنیزلی است که این فرصت را به شما میدهد تا از از بالای کوه منظره شهر زیبای دنیزلی را ببینید . این تله کابین که ۱۴۰۰ متر طول دارد توسط شهرداری این شهر و به منظور افزایش جذب توریست در این منطقه احداث شده است . به علاوه در سفر به شهر دنیزلی فراموش نکنید که طعم کباب مخصوص و لذیذ این شهر را امتحان کنید . این کباب که داخل تنور و به روش خاصی طبخ میشود ، جزو لذیذ ترین غذاهایی است که میتوانید تا به خال در ترکیه امتحان کرده باشید. اگر علاقمند به سفر به شهر دنیزلی میباشید ، همکاران ما در آژانس هورامان گشت آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما میباشند و میتوانند در تهیه بهترین پکیج های تور ترکیه شما را راهنمایی کنند .

تور استانبول

1 Comment

  1. خیلی شهر زیبایی هست من خانوادم خیلی لذت بردیم

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید