مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

بهترین هتل های کوش آداسی

کوش آداسی یکی از پر طرفدار ترین مسیر های است و تور کوش آداسی یکی از تورهایی است که در فصل بهار و تابستان بسیار مورد علاقه مسافرین میباشد . علاوه بر جذابیت های طبیعی و جاهای دیدنی کوش آداسی ، وجود هتل های لوکس و با امکانات کامل یکی از دلایل محبوبیت این مقصد میباشد . در این بخش به بررسی و معرفی تعدادی از بهترین هتل های کوش آداسی که بر اساس نظر سنجی انجام شده از مسافرین انتخاب شده اند ، میپردازیم .

بهترین هتل های کوش آداسی

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

بدون شک یکیاز مشهورترین و بهترین هتل های کوش آداسی ، هتل آکوا فانتزی است که علاوه بر اینکه هتل ۵ ستاره میباشد ، بیشتر به دلیل داشتن پارک آبی بزرگ و مجهز مشهور است و اگر قصد دارید از تعطیلات خود در فضایی مهیج و پر از سرسره های آبی و استخر های متفاوت لذت ببرید ، بدون شک هتل آکوا فانتزی انتخاب بسیار مناسبی برای شما میباشد . در کنار پارک آبی ، این هتل دارای امکانات دیگری از قبیل سالن بدنسازی ، زمین بازی ، سونا ، اتاق بخار و همینطور برنامه های سرگرمی و مفرح است که مانند تمام هتل های ۵ ستاره ترکیه مکان مناسبی را برای گذارندن تعطیلات در اختیار شما قرار میدهد . سیستم غذایی این هتل نیز به صورت کامل بوده و در زمان اقامت میتوانید از رستوران ها و کافی تریا های این هتل استفاده کنید و لذت ببرید.

بهترین هتل های کوش آداسی

هتل آمارا سی لایت الیت کوش آداسی

یکی دیگر از بهترین هتل های کوش آداسی ، هتل آمارا سی لایت الیت میباشد که هتلی ۵ ستاره با استاندارد و کیفیت خوب میباشد . این هتل که در کنار ساحل قرار گرفته است ، دارای اتاق هایی است که به سبک مدرن و اروپایی دکور شده اند و بسیار برای اقامت راحت میباشند . اغلب اتاق های این هتل رو به منظره زیبای دریای اژه باز میشوند . این هتل ۵ ستاره که سیستم غذایی کاملی برای مسافرین خود تدارک دیده است ، دارای امکانات تفریحی بسیار مناسبی نیز میباشد که از جمله آنها میتوان به استخر ، سونا، جکوزی ، اتاق های ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی، زمین تنیس ، برنامه های تفریحی و سرگرمی برتی کودکان و بزرگسالان میباشد. این هتل به نسبت موقعیت محلی و خدماتی که ارائه میدهد ، از قیمت مناسبی برخوردار است .

بهترین هتل های کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی

یکی دیگر از بهترین هتل های کوش آداسی میباشد که موفق شده است امتیاز بالایی از مسافرینی که در این هتل اقامت داشته اند کسب کند و جزو لیست بهترین هتل ها قرار بگیرد . اگر به دنبال اقامت در هتلی در کنار دریا با ساحل اختصاصی و فضایی آرام و مناسب گذراندن تعطیلات میباشید ، هتل کلاب یالی انتخاب بسیار مناسبی است . مجموعه ای از استخرهای سرباز ، اتاق های ماساژ ، حمام ترکی ، جکوزی، سالن بدنسازی  و همینطور رستوران هایی با سیستم غذایی کامل و لذیذ در کنار هم فضایی را ایجاد کردند که متوانید برای گذراندن یک تعطیلات دلچسب و به یاد ماندنی از آن لذت ببرید . نزدیک بودن دریا و داشتن ساحل اختصاصی یکی از مزیت هایی است که موجب شده است مسافرین از اقامت در این هتل بسیار راضی باشند و مجدداٌ برای اقامت انتخاب کنند و یا به دوستان خود توصیه کنند .

بهترین هتل های کوش آداسی

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

در لیست بهترین هتل های کوش آداسی ، هتل ۴ ستاره لوکسی با دارا بودن ۸۵ اتاق قرار گرفته است . هتل ایلایدا آوانتگارد ، یک هتل ۴ ستاره است که به دلیل خدمات بسیار مناسب و بیشتر از همه به دلیل موقعیت محلی مناسبی که در آن قرار گرفته است بسیار مورد توجه مسافرین است و اغلب ایام سال تمام اتاق های این هتل پر بوده و به سختی میتوانید در این هتل اتاق پیدا کنید . این هتل دقیقاٌ در مرکز شهر کوش آداسی و نزدیک به بهترین سواحل کوشآداسی واقع شده است و با اقامت در این هتل شما دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر کوش آداسی ، اسکله زیبای کوش آداسی و مراکز خرید کوش آداسی داشته باشید . اگر شما جزو آن دسته از مسافرینی هستید که مایل هستید در مرکز شهر اقامت داشته باشید ، انتخاب این هتل بسیار مناسب است  و میتوانید از تعطیلات خود در سواحل زیبای کوش آداسی لذت ببرید .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید