مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

تورهای نمایشگاهی سالهاست که به یکی از تورهای پرطرفدار برای بازرگانان و تجار تبدیل شده است . هرساله در سراسر دنیا نمایشگاههای مختلقی برگزار میگردد که مخاطبین ویژه که به نحوی کار و فعالیت آنها به موارد مطرح شده در این نمایشگاهها مربوظ میشود ، برای شرکت و بازدید از این نمایشگاهها ، از پکیج های ویژه تورهای نمایشگاهی استفاده می کنند .

تورهای نمایشگاهی

تورهای نمایشگاهی در واقع جرو بخش از گردشگری تجاری میباشند که به نام MICE یا meetings incentives conventions exxhabitions مشهور است. این بخش از گردشگری ، رویدادهایی را شامل میشود که موجب میشود اقراد متخصص و حرفه ای در زمینه های مشابه در زمان و مکان خاصی به دور هم جمع شوند و در مورد موارد به روز و آخرین تکنولوژی های مربوط با هم به گفتکو و تبادل نظر بپردازند . در این نمایشگاهها فرصت آشنایی و همکاری با سازمان ها و شرکت های معتبر برای شرکت کنندگان فراهم میشود و همینطور میتوانند در سمینارها و کنفرانس هایی که در زمینه های تخصصی و مرتیط با نمایشگاه برگزار میشود نیز شرکت کتتد .

تورهای نمایشگاهی

تورهای نمایشگاهی شامل ۲ بخش میباشند . بخش اول شامل شرکت ها و اشخاصی میباشد که مایل هستند در نمایشگاهها دارای غرفه باشند و محصولات خود را در معرض دید باردید کنندگان قرار میدهند . برای این گروه از شرکت کنندگان ، پکبج تورهای نمایشکاهی به صورت منفاوتی برتلمه ریزی مبشود و شرکت های برگزار کننده تور با خدمات متفاوتی از قبیل تهیه بلیط ، هتل محل اقامت و مهمتر از همه شرایط و قیمت گرفتن غرفه و همینطور دکوراسیون و تجهیز غرفه ، در خدمت شرکت کنندگان در این نمابشگاه میباشند . ما در آژانس هورامان گشت در ارتباط با تورهای نمایشگاهی ترکیه و تورهای نمایشگاهی دبی در خدمت شما میباشیم و در صورتی که شما مایل به داشتن غرفه در نمایشگاههای دبی و ترکیه میباشید ، ما با بهترین خدمان  و مناسب ترین خدمات همراه با شما خواهیم بود .

تورهای نمایشگاهی

بخش دوم تورهای نمایشگاهی شامل تورهای است که برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه ها برگزار میشود .این تورها شامل خدمانی از جمله بلیط رفت و برگشت نمایشگاهی ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای فارسی زبان ، اقامت در هتل های نزدیک به نمایشگاه و همینطور مترجم فارسی زبان ویژه نمایشگاه مبیباشد. گروهی از بازدیدکنندگان ترجیج میدهند به حای تورهای نمایشگاهی نسیت به خرید بلیط و هنل جداگانه اقدام کنند و به صورت جدا از تور سفر کنند.در این صورت نیز ما با رزرو هتل و رزرو بلیط در خدمت شما خواهیم بود. اما سالها برگزاری تورهای نمایشگاهی موجب شده تا ما در برگزاری این تورها تخصص داشته باشیم و بنا بر تجربه پیشنهاد مبکنیم تا از پکیج های تورهای نمایشگاهی استفاده کنید تا از زمان خود در نمایشگاه بیشتر استفاده کتید.

تورهای نمایشگاهی

اکر مایل به کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با زمان برگزاری و همینطوز جرییات نمایشگاههای مخنلف در نقاط مختلف دتیا میباشید، با کانتر تور نمایشگاهی ما نماس یگیرید تا اطلاعات کاقی در اختیار شما قرار دهند . شرکت در نمایشگاههای مختلف ، دید وسیغی از بازار را در اختبار شما قرار میدهد و شما میتوانید در ارتباط با حرفه خود اطلاعات به روز و جامع و کاملی کسب کنید و  برقراری ارتباط با شرکت های مطرح و بزرگ برای شما امگان پذیر میباشد . تجارت در دنیای امروز با گذشته متفاوت شده است و برای موفق بودن در زمینه شغل و خرفه خود میبایست بر بازار مسلط باشید تا بتوانید تجارت موفقی داشته باشید .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید