مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

بلیط هواپیما قشم ایر 

شرکت هواپیمایی قشم ایر در گذشته با نام شرکت هواپیمایی فراز قشم مشغول به فعالیت بود و از سال ۱۳۷۵ در مسیرهای قشم و دبی اقدام به برقراری  پرواز به صورت چارتر مینمود . از سال ۱۳۸۸ و با افزایش ناوگان هوایی خود ، نام این شرکت از فراز قشم به هواپیمایی قشم ایر تغییر پیدا کرد و از سال ۱۳۹۳ نیز این شرکت به وزارت نفت ایران واگذار گردید و با کادری مجرب پرواز های خود را در مسیر های داخلی و خارجی ایران گسترش داد . بلیط هواپیما قشم ایر در حال حاضر به جز مسیرهای داخلی به ۱۳ نقطه خارج از ایران نیز پرواز دارد و قصد گشترش شبکه پروازهای خود را در آینده نزدیک دارد .

بلیط هواپیما قشم ایر

چرا با قشم ایر سفر کنیم ؟

  • بلیط هواپیما قشم ایر در مسیر های خارجی نسبت به سایر خطوط هوایی از قیمت مناسبی برخوردار است .
  • ساعت های پروازی مناسبی دارد .
  • در طول پرواز سرویس مناسبی و خدمات غذایی مناسبی در اختیار مسافرین قرار می گیرد .
  • در مسیرهای ئاخلی و خارجی پرواز های چارتر و غیر چارتر متعددی را برقرار میکند .

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر و میزان بار مجاز

بلیط هواپیما قشم ایر در اغلب مسیرها اکونومی میباشد و فقط در چند مسیر خارجی دارای بلیط بیزنس کلاس میباشد .

  • میزان بار مجاز هواپیمایی قشم ایر برای کلاس اکونومی ۳۰ کلیوگرم  و برای کلاس بیزینس ( در پروازهایی که موجود باشد ) ۴۰ کیلوگرم میباشد .
  •  بلیط های داخلی پرواز قشم ایر دارای کلاس های پرواز مختلف بوده و بسته به شرایط آن و مدت اعتبار آن دارای نرخ های متفاوتی هستند . برخی از بلیط ها که ارزانتر هستند ، غیر قابل استرداد میباشند . در هنگام رزرو وصدور بلیط به صورت آنلاین حتماٌ به شرایط استرداد و تغییر تاریخ بلیط ها دقت کنید .
بلیط هواپیما قشم ایر

چگونه بلیط هواپیما قشم ایر را رزرو و خریداری کنیم ؟

با استفاده از سامانه خرید بلیط آنلاین ما به راحتی میتوانید بلیط مورد نظر خود را با هواپیمایی قشم ایر در مسیرهای داخلی و خارجی انتخاب کرده و خریداری نمایید . کافیست در وب سایت ما وارد بخش بلیط هواپیما شوید و مسیر مورد نظر داخلی و یا خارجی خود را انتخاب کرده و تاریخ و تعداد نفرات را انتخاب کرده و روی کلمه جستجو کلیک کنید . سپس به راحتی بلیط خود را انتخاب کرده و نسبت به خرید بلیط با استفاده از کارت های شبکه شتاب اقدام کنید.

مسیر های خارجی شرکت هواپیمایی قشم ایر :

شرکت هواپیمایی قشم ایر پروازهای خارجی که بخشی از آنها به صورت چارتر میباشند ، برگزار کرده است . از جمله پر فروش ترین بلیط های  خارجی هواپیمایی قشم ایر میتوان به  بلیط تهران- استانبول ، بلیط تهران – دبی ، بلیط تهران – مسکو ، بلیط تهران –  تفلیس ، بلیط تهران – هامبورگ اشاره کرد. برای کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با بلیط هواپیما قشم ایر ، با کانتر فروش بلیط ما تماس بگیرید .

بلیط هواپیما قشم ایر

مسیر های داخلی بلیط هواپیما قشم ایر

در مسیر های داخلی شرکت هواپیمایی قشم ایر جزو شرکت های فعال میباشد و پرواز های متعددی را در مسیر داخلی انجام میدهد که از پرفروش ترین بلیط های داخلی هواپیمایی قشم ایر میتوان به از مسیر های بلیط تهران- مشهد ، بلیط تهران – ارومیه ، بلیط تهران – چابهار ، بلیط تهران –  شیراز ،بلیط تهران – کیش ، بلیط تهران- قشم  ، بلیط تهران – تبریز  ، بلیط تهران – بندر عباس ، بلیط تهران –  اصفهان ، بلیط تهران – ماه شهر ، اشاره کرد

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید