مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

هتل های ۴ ستاره آنتالیا

[box type=”shadow” align=”aligncenter” ]گاهی اوقات ممکن است طوری برای ایام تور آنتالیا برنامه ریزی کنید که وقت زیادی را در هتل سپری نکنید و یا اصلا مایل نیستید هزینه زیادی برای هتل بپردازید ، بنابراین با انتخاب هتلی با قیمت مناسب میتوانید به شرایط دلخواه خود برسید . هتل های ۴ ستاره آنتالیا هم امکانات خوبی دارند و هم قیمت مناسبی . اکثر هتل های تاپ چهار ستاره آنتالیا با هتل های ۵ ستاره فرقی ندارند اما باز هم موقع رزرو هتل از شرایط آنها پرس و جو کنید .  [/box]

هتل رز ریزورت آنتالیا(Rose resort hotel antalya)
هتل رز ریزورت آنتالیا تنها ۲۵۰ متر با ساحل فاصله دارد. استخر سرپوشیده و فضای باز با امکانات ورزشی و ساحل خصوصی از امکانات آن می باشند.تمام اتاق با مبلمانی مدرن، کف موکت شده، سیستم تهویه هوا، ماهواره، تلویزیون، بالکن، یخچال کوچک و حمام تکمیل شده اند. در تور ترکیه همه روزه صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می شود و می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران های هتل رز ریزورت آنتالیا تجربه کنید. صبحانه ی دیر هنگام، سوپ شام، پیتا، کیک و از این قبیل پذیرایی ها قابل ارائه می باشند.حمام ترکیه ای، سونا، سرویس ماساژ، وای فای رایگان در اماکن عمومی و چتر و تخت های آفتابگیری آسایش این هتل را دوچندان می کنند.شهر کمر حدود ۱ کیلومتر، شهر باستانی لیچیان فاسیلیس حدود ۱۳ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا در فاصله ی ۱ ساعته واقع شده اند. پارکینگ هتل رایگان است .

هتل رز ریزورت آنتالیا
هتل رز ریزورت آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا (Magic hotels Antalya)
هتل مجیک آنتالیا هتلی مناسب برای تور آنتالیا و سفر ترکیه ، هتل در منطقه کمر واقع شده است . این هتل در چهل کیلومتری فرودگاه آنتالیا و در چهل و پنج کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قراردارد . هتل مجیک آنتالیا در یکصدو پنجاه متری دریا ، ساحلی ودارای پلاژ اختصاصی ست . هتل مناسب زوجهای جوان که بدنبال یک تفریحگاه آرام و راحت برای استراحت هستند می باشد . هتل مجیک آنتالیا درای یکصدو چهل وهشت اتاق سه نفره استاندارد وسی و دو اتاق دو نفره استاندارد می باشد . امکانات اتاقها شامل: تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق ، بالکن و یخچال  می باشد .

هتل لارا فالکن آنتالیا(lara falcon hotel antalya)
هتل لارا فالکن از هتل های ۴ ستاره آنتالیا ست و دارای ۲۷۵ اتاق میباشد که در ۶ بلوک جداگانه قرار دارند . تمام اتاق های هتل لارافالکن آنتالیا  کف پارکت شده با بالکن خصوصی و مناظر پانوراما از طبیعت زیبای اطراف دارند. سیستم تهویه هوا، یخچال کوچک ، تلویزیون ، ماهواره و حمام خصوصی کاملی را در هر اتاق خواهید دید . موقعیت جغرافیایی هتل ۴ستاره لارا فالکن آنتالیا بسیار مناسب بوده و با مراکز خرید آنتالیا ترکیه و دیدنی های آنتالیا ترکیه فاصله زیادی ندارد فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا ۱۰  کیلومتری ودر فاصله ۵ کیلومتری مرکز آنتالیا می باشد .

هتل لارا پارک آنتالیا ( Lara Park Hotel)
اتاق های هتل لارا پارک دارای اینترنت رایگان Wi-Fi ، بالکن اختصاصی ، سیستم تهویه هوا ، مینی بار ، تلویزیون و ماهواره و سشوار برای خشک کردن مو می باشند. خدمات هتل به صورت ۲۴ ساعته است. این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر بیرونی روباز ، خدمات ماساژ و سونا می باشد. همچنین برای کودکان استخر جدا وجود دارد . رستوران های هتل هم در فضای باز قرار دارند هم درون هتل و در فضای بسته و انواع غذاهای سنتی ترکی و بین المللی را سرو می کنند. هتل لارا پارک تا فرودگاه آنتالیا ۸ کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا ۷٫۸ کیلومتر است. پارکینگ هتل برای میهمانان رایگان می باشد .

هتل لارا پارک آنتالیا
هتل لارا پارک آنتالیا

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید