مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد صنعت پلاستیک که به روسپلاست (Rosplast) معروف است، در شهر مسکو روسیه برگزار می شود. نمایشگاه پلاستیک مسکو رویدادی پیشرو و در حال توسعه است که تجهیزات مدرن، مواد و فناوری های مختلف را در زمینه بازیافت و تولید کالاهای پلاستیکی به نمایش می گذارد. این نمایشگاه پیوسته در حال رشد به دلیل بهره بردن از مخاطبان هدف خاص، شرایطی مطلوب برای تعامل غرفه داران با شرکای تجاری خود، توسعه تجارت و کمک به توسعه صنعت پلیمر در روسیه ایجاد می کند. نمایشگاه روسپلاست از سال ۲۰۱۰ به همراه نمایشگاه بین المللی قالب و ابزارسازی، تجهیزات و فناوری های تولید این محصولات موسوم به روسمولد (Rosmould) برگزار می شود. ترکیب این دو نمایشگاه با هم ارائه دهنده زنجیره کامل تولید در یک مکان است. Rosplast + Rosmould = زنجیره کامل تولید در یک مکان “از ایده ها تا محصولات نهایی”.

جهت کسب اطلاعات بیشتر دررابطه با نمایشگاههای مسکو با هوامان گشت مجری تورهای نمایشگاهی همراه باشید.

نمایشگاه پلاستیک مسکو

نمایشگاه پلاستیک مسکو در سالن شماره ۶ از پاویون شماره ۲ نمایشگاه کروکاس(IEC EXPO CROCUS) در شهر مسکو برگزار می شود. تاریخ برگزاری این رویداد از ۶ لغایت ۸ ژوئن ۲۰۲۳ است. ساعات کاری این برنامه در دو روز اول از ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و روز آخر از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ ادامه می یابد.

بیش از ۲۰۰ غرفه دار و تولیدکننده از ده کشور در این نمایشگاه محصولات و خدمات خود را معرفی می کنند. بالغ بر ۸۰۰۰ بازدیدکننده حرفه ای از این نمایشگاه دیدن می کنند.
تعداد ۹۰ سخنران در دو سالن کنفرانس بیش از ۳۰ ساعت برنامه تجاری و برگزاری نشست در رابطه با جدیدترین اطلاعات و مطالب مرتبط با صنعت پلاستیک را میزبانی می کنند.

محصولات ارائه شده

در نمایشگاه روسپلاست شرکت های تولید کننده اقدام به عرضه جدیدترین دستاوردهای خود می کنند. نمایشگاه بین المللی روسپلاست شامل گروه های محصولی مواد، ماشین آلات و فناوری، اتوماسیون تولید و بازیافت است. هر یک از محصولات ارائه شده در زمینه ترموپلاستیک، الاستومر، لاستیک به شرح ذیل طبقه بندی می شوند.

جهت رزرو تور نمایشگاه پلاستیک مسکو روسیه و دیگر نمایشگاه های مرتبط با صنعت و حرفه ی خو با هورامان گشت مجری تور نمایشگاهی روسیه در تماس باشید.

بخش مواد:

مواد پلیمری ترموپلاستیک

مواد اولیه برای تولید پلیمرها

مهندسی پلاستیک و پلیمر

الاستومرها، پلی اورتان، لاستیک ها و کائوچوها

مستربچ و رنگ

افزودنی های ویژه، نرم کننده ها، تثبیت کننده ها و پرکننده ها

مواد زیست تخریب پذیر

قرارداد ساخت اقلام پلاستیکی

بخش ماشین آلات و فناوری ها:

ماشین های قالب گیری تزریقی

اکسترودرها و خطوط اکستروژن

ماشین های قالب گیری دمشی

ماشین های ترموفرمینگ

تجهیزات جانبی: لودر، دوز، خشک کن، سیلو و غیره

سیستم های کنترل حرارتی و خنک کننده

پیچ، سیلندر، قالب و قطعات یدکی

خدمات فنی و تعمیر

بخش اتوماسیون تولید:

ابزارهای اتوماسیون و مدیریت تولید

نرم افزار کنترل نظارتی

ربات ها و مبدل ها

سیستم های تشخیص تجهیزات، ابزارهای نظارت و کنترل

نوار نقاله، میزهای دوار و سیستم های کنترل وزن

فناوری های IML/IMD

راهکارهایی برای ارتقای تولید

بخش بازیافت:

تجهیزات بازیافت پلاستیک

سنگ شکن و خردکن برای بازیافت

سورت کننده ها و گرانول کننده ها

ماشین های خشک کن بازیافت

بازیافت و گرانول بندی

استفاده از زباله های پلاستیکی

چهار گروه اصلی از محصولات ارائه شده در نمایشگاه

چرا در تور نمایشگاه پلاستیک مسکو روسیه شرکت کنیم؟

روسپلاست نمایشگاه حرفه ای پیشرو برای صنعت پلاستیک است. در این نمایشگاه زنجیره تولید کامل در یک مکان ارائه شده است. این رویداد اصلی ترین محل ملاقات رهبران این صنعت است. مدیران و متخصصان شرکت های مجری که پیمانکاران پروژه های خاص هستند، از نمایشگاه پلاستیک مسکو بازدید می کنند.

این برنامه محل ملاقات اصلی همه بازیکنان کلیدی صنعت پلاستیک جهان است. بازدیدکنندگان از صنایعی مانند بسته بندی، کالاهای مصرفی، اتوماسیون تولید، خودروسازی، صنایع شیمیایی، الکترونیک و مهندسی برق، ساخت و ساز و همچنین صنعت هوافضا، لوازم خانگی و صنایع پزشکی در نمایشگاه پلاستیک مسکو حضور دارند.

این میزان تنوع بازدیدکننده، نشان از اهمیت و جایگاه برجسته نمایشگاه روسپلاست در میان صنعتگران سایر صنایع دارد.

برنامه های جانبی نمایشگاه

برگزاری برنامه های جانبی از شاخصه های هر رویداد نمایشگاهی در دنیا است. انجمن پلاستیک (PlastForum)، برنامه ای است که باید در آن شرکت کنید. بازیگران کلیدی این صنعت مهمترین موضوعات را در رابطه با صنعت پلاستیک در شرایط موجود جهانی مطرح خواهند کرد.

انجمن پلاستیک (PlastForum) به شما کمک می کند تا پاسخ سؤالات متعددی را به دست آورید. چگونه یک تجارت را شکل دهیم؟ شرکای قابل اعتماد در حال حاضر چه کسانی هستند؟ تجربه شرکت های دیگر چیست؟

چه اهداف و وظایفی در درجه اول قرار می گیرند؟ انجمن پلاستیک (PlastForum) با ویژگی های مبتنی بر علم و کاربرد، مباحثی را در جریان نمایشگاه پلاستیک مسکو برگزار می کند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید