مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

برای گذراندن تعطیلات لوکس و به یاد ماندنی ، هیچ چیز بهتر از اقامت درهتل لوکس و راحت نمیباشد.اگر به شهر تفلیس پایتخت قدیمی و زیبای گرجستان سفر میکنید و مایل به اقامت در یکی از هتل های ۵ ستاره بسیار خوب و لوکس در این شهر میباشید، بدون شهر هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان ، انتخاب مناسبی خواهد بود. بین هتل های گرجستان ، این هتل جزو بهترین هتل ها بوده و مسافرینی که در آن اقامت داشته اند ،بسیار ازخدمات و سرویس این هتل راضی بوده اند .

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

این هتل ۱۸ طبقه که بنای شیشه ای و مدرن دارد، با ۲۴۹ اتاق در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته است. اتاق ها بسیار لوکس و مدرن و کاربردی طراحی شده اند و اغلب آنها از منظره بسیار زیبایی از شهر تفلیس برخوردار هستند .این هتل جزو گروه هتل های ۵ ستاره رادیسون بلو که دارای شعبه های متعددی در سراسر دنیا هستند میباشد و از سرویس استاندارد این گروه برخوردار است و در واقع جزو ۳ هتل اصلی ۵ ستاره در شهر تفلیس محسوب می گردد .

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

از لحاظ موقعیت محلی، این هتل در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته است و از موقعیت محلی بسیارمناسبی برخوردارمیباشد. هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان در میدان معروف Rose Revolution واقع شده است و به بخش قدیمی شهر تفلیس و دیدنی های این شهر بسیار نزدیک است و همینطور رودخانه معروف Mtkvari River نیز در فاصله نزدیکی از این هتل قرار گرفته است.رستوران ها و مغازه های متعددی در این منطقه وجود دارند که میتوانید به راحتی برای صرف غذا و همینطور خرید به آنها مراجعه کنید. ایستگاه مترو شهر تفلیس نیز در فاصله ۳۰۰ متری از این هتل قرار گرفته است .

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان در سال ۱۹۶۷ ساخته شده است اما به طور کلی در سال ۲۰۰۹ بازسازی شده و مورد استفاده مسافرین قرار گرفته است .یکی از معروف ترین بخش های این هتل بخش مراقبت پوست و ماساژ درمانی میباشد که محوطه بزرگ در ۲ طبقه را به خود اختصاص داده اند و به علاوه یکی دیگر از مکان های مورد علاقه مسافریم ، استخر سرپوشیده با سقف شیشه ای است که در آخرین طبقه هتل واقع شده است و منظره بسیار زیبایی از شهر تفلیس دارد .

هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان

اگر مایل به اقامت در هتل رادیسون بلو تفلیس گرجستان با قیمت مناسب هستید ، با بخش رزرو هتل ما تماس بگیرید. همکاران ما با اطلاعات دقیق پاسخگوی شما خواهند بود و قیمت های بسیار مناسبی را برای اقامت در این هتل به شما پیشنهاد خواهند کرد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید