مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

تور نمایشگاهی قطر یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی است که با هدف بازدید از نمایشگاه‌های بین المللی این کشور تدارک دیده شده است. علاوه بر بازدید از نمایشگاه های قطر شما می‌توانید در طول این سفر به فعالیت‌های تجاری نیز مشغول شده و یا به دید و بازدید از مراکز مهم و گردشگری این کشور اقدام نمایید. برگزاری تور نمایشگاه‌های قطر اقدامی کاملاً تخصصی است که اگر مجری تور از عهده آن بر نیاید متقاضی نیز به اهداف مورد نظر خود دست پیدا نخواهد کرد.

در این قسمت به ارائه مطالبی در زمینه تور نمایشگاهی قطر خواهیم پرداخت و مزایای شرکت در آن را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به شرکت در تور نمایشگاه های قطر تمایل دارید با هورامان گشت همراه باشید.

مزایای شرکت در تور نمایشگاهی قطر

تمامی تجار و بازرگانان، صاحبان مشاغل، کارشناسان و متخصصین می‌توانند در این تور نمایشگاهی شرکت کرده و از طریق آن با آخرین فناوری‌های روز در دنیا آشنا شوند و یا فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری را کشف کرده و به همکاری‌های تجاری با شرکای کاری خود در دیگر نقاط جهان دست بزنند.

یکی از مهمترین مزایای شرکت در این رویداد ایجاد ارتباطات شغلی تازه، بهبود و توسعه آن است. شما می‌توانید با شرکت در تور نمایشگاهی قطر جایگاه فعلی کسب و کار خود را بررسی نموده و آن را با سطوح جهانی مقایسه کنید و اطلاعات قابل توجهی در زمینه شغل و حرفه‌ خود به دست آورید.

شرکت کنندگان در این رویداد، قادر به ایجاد ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان خواهند بود و ایده‌هایی نو را برای کسب و کار خود به دست خواهند آورد. جهت رزرو تور نمایشگاهی قطر با هورامان گشت مجری تور قطر همراه باشید.

تور نمایشگاه‌های قطر این امکان را برای صاحبان مشاغل، تجار و متخصصین فراهم کرده تا بتوانند در سمینارها و کنفرانس‌های مربوط به کسب و کار خود در حاشیه نمایشگاه‌ها شرکت کرده و اطلاعات جامع و کاملی از نیاز بازار به دست آورند.

لیست نمایشگاه های قطر ۲۰۲۳ به همراه تاریخ برگزاری

در این قسمت میتوانید لیست نمایشگاه های قطر را به همراه تاریخ برگزاری مشاهده نمائید، جهت رزرو تور با کانتر تور قطر در تماس باشید.

 نمایشگاه محل برگزاری تاریخ میلادی تاریخ شمسی
نمایشگاه باغبانی قطر دوحه Horticultural Doha دوحه ۰۲ اکتبر ۲۰۲۳ – ۲۸ مارس ۲۰۲۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۲ – ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
نمایشگاه طراحی خودرو در قرن بیستم قطر دوحه ۲۹ مارس ۲۰۲۲ – ۲۰ ژانویه ۲۰۲۴ ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ – ۳۰ دی ۱۴۰۲
نمایشگاه دنیای فناوری قطر Web Summit دوحه ۲۶ – ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ ۰۷ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
نمایشگاه ساعت و جواهرات قطر Doha Jewellery & Watches دوحه ۲۰ – ۲۵ فوریه ۲۰۲۳ ۰۱ – ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
نمایشگاه صنعت ساختمان قطر Project Qatar دوحه ۲۹ می – ۰۱ ژوئن ۲۰۲۳ ۰۸ – ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دهکده فرهنگی کاتارا Katara Summer دوحه ۲۵ می – ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ ۰۴ – ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
نمایشگاه کتاب قطر Doha International Book دوحه ۱۲ – ۲۱ ژوئن ۲۰۲۳ ۲۲ – ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
نمایشگاه امنیت سایبری قطر IDC Security Roadshow دوحه ۱۴ ژوئن ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
نمایشگاه شکار قطر s-hail دوحه ۰۵ – ۰۹ سپتامبر ۲۰۲۳ ۱۴ – ۱۸ شهریور ۱۴۰۲
نمایشگاه ایندکس قطر دکوراسیون داخلی، مبلمان، تجهیزات آشپزخانه و حمام INDEX QATAR دوحه ۲۳ – ۲۵ اکتبر ۲۰۲۳ ۰۱ – ۰۳ آبان ۱۴۰۲
نمایشگاه مهمان نوازی قطر Hospitality Qatar دوحه ۰۶ – ۰۸ نوامبر ۲۰۲۳ ۱۵ – ۱۷ آبان ۱۴۰۲
کنفرانس جهانی سلامتی قطر Global Wellness دوحه ۰۶ – ۰۹ نوامبر ۲۰۲۳ ۱۵ – ۱۸ آبان ۱۴۰۲
اجلاس جهانی نوآوری برای آموزش WISE دوحه ۲۸ – ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳ ۰۷ – ۰۸ آذر ۱۴۰۲

زمینه‌های نمایشگاه‌های قطر

تور نمایشگاهی قطر به شما کمک می‌کند تا به بازدید از نمایشگاه‌های این کشور در زمینه‌هایی بسیار وسیع دست بزنید. چراکه این رویدادها طیف وسیع و گسترده‌ای دارند. در واقع در هر حوزه و یا صنعت و هنری که علاقه داشته باشید رویدادی تدارک دیده شده است.

از جمله مهم‌ترین نمایشگاه‌های برگزار شده در کشور قطر می‌توان به نمایشگاه‌های حوزه پزشکی، کشاورزی، صنایع غذایی، برق، ساختمان، صنایع دارویی و… اشاره کرد.

اقدامات مورد نیاز پیش از شرکت در تور نمایشگاهی قطر

تجار، متخصصین و صاحبان کسب و کارهای مختلف که تمایل دارند با شرکت در تور نمایشگاهی قطر به اهداف تجاری و اقتصادی مد نظر خود دست پیدا کنند باید مجموعه اقداماتی را پیش از شرکت در این رویداد انجام دهند تا استفاده‌‌ای بهینه از فرصت و امکان فراهم شده به عمل آورند.

یکی از مهم‌ترین این اقدامات، مطالعه کافی است تا از طریق آن درباره نمایشگاه مورد نظر خود اطلاعات کافی کسب نمایید. پس از آن به هدف گذاری اقدام کرده و بدانید که برای حضور در این تور نمایشگاهی چه منظور و چه مقصودی دارید. با تعیین صحیح هدف و مقصود خود به طور حتم به آنچه که در ذهن دارید دست پیدا خواهید کرد.

برای نمونه می‌دانید که با مراجعه به نمایشگاه مورد نظر خود قصد بازدید از کدام غرفه و یا محصولات را دارید. در این صورت بدون اتلاف وقت و انرژی به سراغ همان غرفه و یا محصولات و خدمات مورد نظر خود خواهید رفت.

بهتر است پیش از شرکت در تور نمایشگاهی کشور قطر یک نقشه از نمایشگاه مورد نظر خود تهیه کنید و آن را به همراه داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید تمامی نمایشگاه‌ها پیش از برگزاری، نقشه سالن‌های خود را در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهند تا آن‌ها از سالن‌ها و غرفه‌هایی بازدید نمایند که به کسب و کار و علائق آن‌ها مربوط می‌شود.

بهتر است برای شرکت در تور نمایشگاه های قطر یک کارت ویزیت نیز به همراه داشته باشید. کارت ویزیتی که معرف کسب و کار و حرفه شما است. با کمک این کارت می‌توانید به راحتی روابط تجاری و بازرگانی خود را با دیگر غرفه داران و صاحبان کسب و کار ها از سایر کشورها آغاز نمایید و یا به تبادل اطلاعات شغلی مشغول شوید.

بهتر است بر روی این کارت ویزیت اطلاعات دقیق کسب و کار شما حک شده باشد. از جمله این اطلاعات می‌توان به نام شرکت، لوگو، سمت شما در مجموعه، تلفن، ایمیل و..‌ اشاره کرد.

اگر تمایل به شرکت در نمایشگاه‌های قطر دارید باید کسب و کارتان با موضوع رویداد هماهنگی داشته باشد تا امکان حضور در آن را پیدا کنید. تور نمایشگاهی قطر خدماتی از قبیل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، کارت ورود به نمایشگاه و..‌ را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید