مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

نمایشگاه طلا و جواهرات استانبول ترکیه (Jewelry Show) به عنوان یک بازارچه جامع برای جامعه و متخصصان جواهرات بین المللی استفاده می شود. تعداد روزافزون شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان همراه با خدمات نمایش ارزش افزوده تجارت ، محیط تجاری بی نظیری را در یکی از سریعترین مناطق در حال توسعه جهان ایجاد کرده است. نمایشگاه طلا و جواهر استانبول ، یکی از معروف ترین نمایشگاههای طلا وجواهر در دنیا و مهمترین نمایشگاه طلا و جواهراتی است که در ترکیه برگزار میشود .

"<yoastmark

نمایشگاه طلا و جواهرات استانبول ترکیه

نمایشگاه طلا و جواهرات استانبول ترکیه هرسال ۲ بار (ماه مارچ و اکتبر) در شهر استانبول ترکیه برپا میشود و بازدیدکننگان زیادی برای بازدید از این نمایشگاه به شهر استانبول سفر میکنند. ترکیه جزو ۵ کشور برتر صنعت طلا و جواهر بوده و سالیانه حدود۲ میلیارد دلار طلا و جواهرو سنگهای قیمتی از ترکیه صادر میشود.

"<yoastmark

تور نمایشگاه طلا و جواهر استانبول

اگر علاقمند هستید با تور نمایشگاه طلا و جواهر استانبول به شهر استانبول ترکیه سفر کنید ، در طول مدت تور میتوانید از این خدمات استفاده کنید :

بلیط رفت و برگشت به مقصد استانبول
ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت
راهنمای فارسی زبان
اقامت در هتل با صبحانه
استفاده از خدمات مترجم فارسی زبان ویه نمایشگاه (با شارژ جداگانه )

زمان نمایشگاه طلا و جواهر استانبول ترکیه ۲۰۲۳

امسال چهل و هفتمین دوره نمایشگاه طلا و جواهر استانبول ترکیه در تاریخ  ۱۶ – ۱۹ مارس ۲۰۲۳ ( ۲۵ – ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ) در مرکز نمایشگاهی سی ان آر استانبول برگزار خواهد شد .

"<yoastmark

شرکت کنندگان نمایشگاه 

امسال در این نمایشگاه ، حدود ۱۲۰۰ تولید کننده داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد که بیشتر آنها از کشورهای چین، هند، ایتالیا، تایلند، هنگ کنگ، روسیه و ایران میباشند .

طراحان، تولیدکنندگان، واردکنندگان، عمده فروشان، خرده فروشان و صادر کنندگان این صنعت در این ایام به دور هم جمع میشوند تا از آخرین طرح ها و تکنولوژی ها و مجموعه های آماده شده دیدن کنند .بیشتر بازدیدکنندگان این نمایشگاه را روسیه ، عراق ، ایران و یونان تشکیل میدهند.

محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شده 

نمایشگاه طلا و جواهرات استانبول ترکیه که گرایش آن بیشتر روی جواهرات و سنگ های قیمتی و ساعت های گران قیمت متمرکزاست، محصولات بسیار حرفه ای و با کیفیت را در معرض دید بازدید کنندگان قرار میدهد.

در این نمایشگاه علاوه بر مجموعه های مدرن و گران قیمت طلا و جواهر و الماس و ساعت های قیمتی ،آخرین نوآوری های این صنعت و ماشین آلات و تجهیزات مربوطه نیز توسط شرکت های مربوطه معرفی میشوند . مکانی ایده آل برای تهیه محصولات در هر دسته از قیمت و کیفیت.

قابل ذکر است بدلیل اهمیت بالای این نمایشگاه تنها افرادی که در این صنف فعالیت دارند می توانند کارت ورود به نمایشگاه را دریافت کنند.

نمایشگاه جواهرات استانبول
نمایشگاه جواهرات استانبول

اطلاعات درباره تور نمایشگاه طلای استانبول

تهیه پکیج تور با بلیط های متفاوت به شهر استانبول امکان پذیر میباشد و در این باره کانتر تور اطلاعات دقیق در اختبار شما قرار خواهند داد.

معمولاٌ مدت تور نمایشگاه طلای استانبول ۳ شب و ۴ روز میباشد اما اگر مایل هستید مدت بیشتر و یا کمتری را در شهر استانبول اقامت داشته باشید ، امکان پذیر میباشد.

امکان رزرو هتل های متعددی در شهر استانبول وجود دارد و در این رابطه کانتر تور ما پکیج های مناسبی را با ارزانترین نرخ در اختبار شما قرار خواهند داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه رزرواسیون و نرخ هتل ها با کانتر تور ترکیه ما تماس بگیرید .

رزرو بلیط ویژه نمایشگاه جواهرات استانبول

اگر مایل به رزرو بلیط هواپیما به استانبول در زمان نمایشگاه طلا و جواهر استانبول میباشید ، میتوانید به راحتی و با استفاده از سامانه خرید بلیط آنلاین ما بلیط خود را برای نمایشگاه طلا و جواهر استانبول خریداری کنید .

وارد بخش رزرو بلیط آنلاین شوید، مقصد و تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات را وارد کنید، روی قسمت جستجو کلیلک کنید، اطلاعات کلیه پرواز ها به استانبول به شما نشان داده خواهد شد، بلیط مورد نظر را انتخاب کرده و مشخصات اسامی را بر اساس پاسپورت وارد کنید . با استفاده از کارت های شتاب بلیط خود را خریداری کنید.

نمایشگاه جواهرات ترکیه
نمایشگاه جواهرات ترکیه

رزرو هتل ویژه نمایشگاه طلای استانبول

اگر مایل به رزرو هتل در استانبول برای ایام  این نمایشگاه معتبر میباشید ، میتوانید از طریق سامانه رزرو هتل موجود در سایت ما نسبت به رزرو هتل مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن اقدام نمایید. کافیست وارد بخش رزرو هتل آنلاین شوید و تاریخ رفت و برگشت و شهر مورد نظر و تعداد نفرات را وارد کنید.

هتل هایی که برای تاریخ مورد نظر شما برای رزرواسیون مساعد هستند ، نشان داده خواهند شد و شما به راحتی قادر خواهید بود هتل خود را انتخاب کرد و رزرو نمایید. اگر برای ایام نمایشگاه طلا و جواهر استانبول مایل به رزرو هتل میباشید ، پیشنهاد می کنیم به نکات ذیل توجه کنید :

محل برگزاری نمایشگاه طلا و جواهرات استانبول در مرکز نمایشگاههای سی ان آر استانبول در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول  میباشد و اقامت در هتلهای این منطقه از لحاظ دسترسی به نمایشگاه مناسب تر هستند .

معمولاٌ در ایام نمایشگاه طلا و جواهر استانبول ، ما نرخ های ویژه ای برای اقامت در هتل هایی داریم که برای ایام نمایشگاه تخفیف دارند ، پس قبل از رزرو هتل به صورت آنلاین میتوانید نرخ های ویژه را با کانتر تور ما کنترل کرده و سپس رزرو اسیون خود را انجام دهید .

 

جهت اطلاع از نمایشگاه های ترکیه و نمایشگاه های مرتبط با حوزه فعالیت خود با همکاران ما در آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمائید .

هورامان گشت مجری مستقیم تورهای نمایشگاهی

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید