مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

همان‌طور که می‌دانید طی سالیان اخیر در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی، نمایشگاه‌های بین‌المللی بسیار زیادی برگزار می‌گردد. چراکه محل و موقعیت مکانی این شهر به‌ نحوی است که بسیاری از صاحب‌نظران و متخصصین و علاقه‌مندان می‌توانند در رویدادهای جهانی و بین‌المللی آن، حضور به هم رسانند. نمایشگاه رادیولوژی دبی یکی از وسیع‌ترین نمایشگاه‌های فعال در حوزه تجهیزات رادیولوژی و پزشکی و سلامت محور به شمار می‌رود. جهت رزرو تور نمایشگاه رادیولوژی دبی و همچنین اطلاع از دیگر نمایشگاه های دبی با هورامان گشت برگزارکننده مستقیم تورهای نمایشگاهی در تماس باشید.

نمایشگاه رادیولوژی دبی

این نمایشگاه هر ساله در شهر دبی برگزار می‌گردد و تاکنون توانسته نظر مخاطبان و علاقه‌مندان بسیار زیادی را به سمت خود جلب و جذب نماید.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات مختلف رادیولوژی از شرکت‌های مختلف حاضر می‌شوند و محصولات متنوع خود در زمینه تجهیزات روز پزشکی، روش‌های نوین درمانی، تجهیزات رادیولوژی و… را ارائه می‌دهند. در این نمایشگاه نمایندگان مختلف از کشورهای متعدد، حضور به هم می‌رسانند.

اطلاعات نمایشگاه

نمایشگاه تجهیزات رادیولوژی دبی، در مرکز تجارت جهانی این شهر که بنا به‌ اختصار dwtc نامیده می‌شود برگزار می‌گردد. این مرکز تجارت جهانی، دارای ۲۱ تالار است و از ۴۰ اتاق جلسه نیز تشکیل‌ شده است که در سه‌ طبقه واقع شده‌اند. لذا فرصت و محل بسیار مناسبی برای گردهمایی متخصصین و پزشکان و تجار مختلف بین‌المللی از سراسر نقاط جهان است.

این نمایشگاه از جمله نمایشگاه‌هایی است که به‌ طور ویژه بر نیازهای بیماران و سلامت آن‌ها تمرکز دارد و سعی دارد رویکردهای تازه در زمینه رادیولوژی و تجهیزات مربوط به این حوزه از علم پزشکی را مورد تاکید قرار دهد.

نمایشگاه رادیولوژی شهر دبی، در حال حاضر برای بیشتر شرکت‌هایی که در این زمينه در سراسر جهان، فعالیت حرفه‌ای دارند، شناخته‌ شده است و توانسته اعتماد و اعتبار بسیار زیادی را در طی سال‌های گذشته به دست آورد.

در حقیقت می‌توان گفت این نمایشگاه یک گردهمایی است که شرکت‌ کنندگان می‌توانند با حضور در آن، از تکنولوژی‌های برتر و پیشرفته، آگاهی‌های کافی را به دست آورند. چرا که این صنعت نیز مانند دیگر صنایع و حرفه‌ها به‌ طور دائم در حال تغییر و تحولات اساسی است و لذا آشنایی با آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها و راهکارها در این حوزه از علم پزشکی و سلامت، دارای ضرورت است.

محصولات نمایشگاه رادیولوژی دبی

در حال حاضر فناوری رادیولوژی و یا عکس‌برداری، پیشرفت‌های بسیار زیادی را تجربه کرده است.

لذا در این نمایشگاه، شرکت کنندگان، انواع مختلفی از تجهیزات دقیق تصویربرداری پزشکی، رویدادهای نوین برای تشخیص بیماری‌ها، هوش مصنوعی، چاپ سه‌ بعدی و رباتیک و … را در معرض دید بازدید کنندگان از سراسر جهان قرار می‌دهند.

تجهیزات تصویربرداری اختصاصی از کودکان، رادیولوژی اضطراری، تجهیرات ماموگرافی، تصویربرداری قلبی، نورورادیولوژی و… نیز از دیگر محصولات ارائه‌ شده در این نمایشگاه بین‌المللی هستند.

شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه

تمامی متخصصان در حوزه‌های مختلف پزشکی و سلامت در تمامی زمینه‌ها می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند. صنعتگران تجهیزات رادیولوژی، بازرگانان و فعالان این حوزه از دیگر افرادی هستند که می‌توانند در نمایشگاه رادیولوژی و تصویربرداری دبی، حاضر شوند. جهت رزرو تور نمایشگاهی دبی یا شرکت هورامان گشت در تماس باشید.

تاریخ نمایشگاه رادیولوژی دبی

این نمایشگاه هر ساله در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ اکتبر در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار می‌گردد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید