مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

نمایشگاه رنگ و رزین دبی middle east coatings (نمایشگاه پوشش‌های خاورمیانه)، یکی از نمایشگاه‌ها و رویدادهای بسیار وسیع است که در حوزه رنگ و پوشش در خاورمیانه و در منطقه خلیج‌ فارس برگزار می‌گردد. محل برگزاری این نمایشگاه در شهر دبی و در کشور امارات متحده عربی است.جهت رزرو تور نمایشگاه رنگ و رزین دبی و همچنین اطلاع از دیگر نمایشگاه های دبی که با حرفه ی خود مرتبط می باشد با شرکت هورامان گشت برگزار کننده مستقیم تورهای نمایشگاهی در تماس باشید.

نمایشگاه رنگ و رزین دبی

این رویداد وسیع و بین‌المللی را می‌توان تنها نمایشگاه و رخداد معتبر در عرصه رنگ و رزین و پوشش در خاورمیانه به شمار آورد که در آن تامین‌ کنندگان مواد اولیه، حضور به‌ هم رسانده‌اند و سازندگان تجهیزات مختلف صنعت رنگ و رزین و پوشش نیز در آن، حاضر شده‌اند.

لذا برگزاری این نمایشگاه فرصت و محل بسیار مناسبی برای تامین‌ کنندگان مختلف است تا بتوانند محصولات متنوع خود را به جهانیان ارائه نمایند.

جهت رزرو تور نمایشگاه رنگ و پوشش دبی با هورامان گشت برگزار کننده تورهای نمایشگاهی دبی تماس حاصل نمائید.

اطلاعات نمایشگاه

نمایشگاه رنگ و رزین و پوشش‌های خاورمیانه در شهر دبی، در حقیقت بزرگ‌ترین تجمع و گردهمایی گروه‌های رنگ و رزین و پوشش در سراسر جهان به شمار می‌رود و لذا شرکت‌ کنندگانی از کشورهای مختلف در این رخداد بین‌المللی حضور به هم می‌رسانند.

هدف اصلی و اولیه از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه‌های علمی در زمینه رنگ و رزین است. لذا حضور در این نمایشگاه به ارتقای دانش صاحبان این دسته از صنایع منجر خواهد گشت.

این نمایشگاه، در حقیقت محل و فرصتی مناسب برای دریافت آخرین اطلاعات، روش‌ها و برنامه‌های جدید آموزشی در حوزه رنگ و رزین‌ها است.

نمایشگاه رنگ و پوشش‌های خاورمیانه، چندین دهه است که به‌ صورت هر ساله برگزار می‌گردد و هر سال نسبت‌ به سال‌های قبل، گسترش و ترقی بیشتری نیز پیدا می‌کند. لذا موقعیتی مناسب و موثر برای تولید کنندگان مختلف داخلی و خارجی برای ارائه و معرفی محصولاتشان است.

محصولات نمایشگاه

در نمایشگاه رنگ و رزین و پوشش‌های خاورمیانه در دبی، محصولات بسیار متنوع و خدمات گوناگونی ارائه می‌شوند تا بازدید کنندگان و شرکت‌ کنندگان با جدیدترین تکنولوژی‌ها و ابزارها در حوزه رنگ و رزین و پوشش آشنا شوند.

از جمله محصولات ارائه‌ شده در این نمایشگاه وسیع و بین‌المللی می‌توان به افزودنی‌ها، آنتی باکتریال‌ها، انواع رزین‌ها، حلال‌ها، پلیمرها، پرکننده‌ها، پیگمنت‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف تست رنگ، خدمات مختلف آزمایشی و تست خوردگی، ماشین‌ آلات و تجهیزات مربوط به ساخت و تولید، پمپ‌ها، سیستم‌های همرنگی، محصولات ایمنی و بهداشتی و… اشاره کرد.

شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه

تمامی افرادی که در صنعت رنگ و رزین و پوشش به‌ صورت حرفه‌ای فعالیت دارند و تامین‌ کنندگان مواد اولیه و تجهیزات، فروشندگان و عرضه‌کنندگان محصولات و دیگر صنایع وابسته، از قبیل مواد و محصولات بسته‌بندی، صنایع تجهیزات و ماشین‌ آلات مربوط به این حوزه می‌توانند در این رویداد جهانی حضور به هم رسانند.

تاریخ نمایشگاه رنگ و رزین دبی

نمایشگاه رنگ و رزین و پوشش¬های خاورمیانه از روز سه‌ شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ (۲۴/۳/۱۴۰۱) مصادف با چهاردهم ماه ژوئن ۲۰۲۲ (۱۴/۶/۲۰۲۲) پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود و تا روز پنجشنبه ۱۶ ژوئن مصادف با ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاهی دبی، ادامه خواهد داشت. لذا شرکت‌ کنندگان در این رویداد می‌توانند از این فرصت برای ملاقات با یکدیگر و تبادل اطلاعات و ارائه محصولات، استفاده نمایند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید