مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

کشور ترکیه به علت موقعیت جغرافیای، آب و هوای مناسب، حضور صنایع مختلف و برگزاری سالیانه نمایشگاه‌های تخصصی و فستیوال‌های مختلف میزبان گردشگران مختلفی از سراسر دنیا می‌باشد. اکثر نمایشگاه‌های این کشور در شهر استانبول برگزار می‌شود. پس از آن شهرهای آنتالیا، بورسا و ازمیر نیز به برگزاری نمایشگاه‌های ترکیه اقدام می‌کنند. جهت رزرو تور نمایشگاه سنگ ازمیر میتوانید با کارشناسان شرکت هورامان گشت برگزار کننده تورهای نمایشگاهی در تماس باشید.

اطلاعات درباره نمایشگاه سنگ ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه و دومین مرکز تجاری مهم این کشور می‌باشد که در غرب این کشور واقع شده است. ازمیر پس از شهر استانبول در بخش‌های صنعت، مواد غذایی، سیمان، پنبه و منسوجات پشمی قرار گرفته و دارای منابع پتروشیمی و مهندسی است.

فرهنگ نمایشگاهی و فعال بودن آن در یک شهر، بسیار مهم است؛ چرا که این موضوع نشان دهنده حیات تجاری، فرهنگی در آن شهر است. نمایشگاه سنگ ازمیر یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های سنگ و فناوری طبیعی دنیا می‌باشد که در این شهر برگزار می‌شود. این نمایشگاه هرساله هزاران گردشگر را به این شهر جذب می‌کند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه سنگ ازمیر محصولات خود را در زمینه مصالح ساختمانی و دیگر محصولات مرتبط با صنعت ساخت و ساز نیز به نمایش می‌گذارند. همچنین محصولات و خدمات مرتبط با وسایل و تجهیزات پردازش مواد اولیه و خام، شکل دادن سنگ، وسایل و تجهیزات کارخانجات سنگ بری، تجهیزات مکمل و کمکی، تجهیزات سیستم کنترل اتوماتیک، زباله و ضایعات، قطعات و لوازم جانبی نیز ارائه خواهند کرد.

یکی از مزیت‌های نمایشگاه سنگ ازمیر برگزاری سمینارهای تخصصی در حاشیه این نمایشگاه می‌باشد.

در این نمایشگاه کشورهای همچون چین، ایتالیا، ایران، هند، برزیل و…. در برگزاری آن مشارکت دارند.

عمده بازدید کنندگان نمایشگاه سنگ ازمیر را افراد و شرکت‌های صادر کننده و وارد کننده، شرکت‌های ساختمانی، معمارها، شوراهای صادراتی، انجمن‌های بازرگانی، مدیران عامل، مدیران محلی و منطقه‌ای، شرکت‌های ارائه دهنده دستگاه‌های برش سنگ، مهندسان معدن، توزیع کنندگان و فروشندگان مصالح ساختمانی و افراد و موسساتی که به نحوی حرفه آنها به موارد مطرح شده در این نمایشگاه مرتبط می‌شود، تشکیل می‌دهند.

چنانچه در حرفه‌های مطرح شده مشغول به فعالیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا بازدید از نمایشگاه سنگ ازمیر را در برنامه‌های خود قرار دهید. جهت سفر و بازدید از این نمایشگاه می‌توانید از خدمات آژانس هواپیمایی هورامان گشت بهره مند شوید.

محصولات نمایشگاه سنگ ازمیر

محصولات این نمایشگاه به چند دسته و زیر دسته تقسیم بندی می‌شود که در زیر به آنها اشاره شده است:

• سنگ طبیعی:

سنگ مرمر – تراورتن – سنگ اهک – عقیق – دیاباس، آندزیت، بازالت – گرانیت – محصولات تزئینی

• تکنولوژی:

ماشین آلات معدن – تجهیزات سنگین – ماشین آلات کارخانه و کارگاه – سیستم حفاظت از محیط زیست، بازیافت و بازیابی

• مواد مصرفی:

مواد مصرفی معدن – مواد مصرفی کارخانه و کارگاه ماشین آلات معدن

زمان برگزاری نمایشگاه سنگ ازمیر

نمایشگاه سنگ ازمیر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی ازمیر (واقع در ۸ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس) برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه نمایشگاه سنگ ازمیر (marbel izmir) در سال ۱۴۰۰ بین روزهای ۳ الی ۶ شهریور ماه (۲۵ الی ۲۸ August 2021) می‌باشد.

اگر قصد شرکت در این نمایشگاه یا سایر نمایشگاه‌های کشور ترکیه را دارید می‌توانید با کارشناسان با تجربه آژانس هواپیمایی هورامان گشت برگزارکننده تور نمایشگاهی ترکیه تماس حاصل فرمایید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید