مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

جشنواره خرید مالزی از جذاب ترین رویدادهای خرید در مالزی محسوب می گردد که همه ساله در کوالالامپور مالزی برگزار می گردد .این جشنواره برای مدت طولانی حدود مدت دو ماه برگزاری در مالزی برقرار است و علاقه مندان زیادی را به مالزی می کشاند. در طول برگزاری جشنواره خرید مالزی تمام بازارها از جمله ، بازارهای خرده فروشان ، فروشگاه ها ، مراکز خرید در سرتاسر مالزی  تخفیفات ویژه و مختلف را ارائه می نمایند.سالهاست که تور مالزی ویژه جشنواره خرید مالزی طرفداران بسیار زیادی دارد که مایل هستند در این ایام به مالزی سفر کنند .در طول مدت جشنواره خرید مالزی بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر خرید، از سایر برنامه های  دیگر نیز لذت ببرند. در این مدت در سرتاسر مالزی  کنسرت ها، قرعه کشی جوایز خرید وبرنامه های تفریحی برای کودکان  بذخوردار است . رستوران ها و مراکز خرید تا پاسی از صبح باز بوده و پذیرای مسافرین محترم میباشند.

تور مالزی ویژه جشنواره خرید مالزی

در جشنواره خرید مالزی  بهترین و جدیدترین محصولات ارائه با قیمت های ارزان و باورنکردنی، به مشتریان ارائه می شوند.لباس، کیف ، کفش و از مارک های مشهور که اغلب کارخانه تولیدات آنها در مالزی میباشد ، با نرخ بسیار مناسب ارائه می شوند و به علاوه  به خاطر داشته باشید که مالزی یکی از بهترین محل ها برای خرید لوازمی از جمله دوربین، گوشی موبایل، ام پی تری پلیر، دی وی دی پلیر، لپ تاپ، و حتی لوازم الکترونیکی منزل محسوب می گردد؛ چراکه بسیاری از این محصولات در مالزی تولید می گردند. بنابراین مطمئناٌ دست خالی از سفر برنمیگردید .

زمان برگزاری جشنواره خرید در مالزی از ۲۶ خرداد ماه ۹۶ شروع شده و تا ۱۰ شهریور ۹۶ ادامه دارد. اگر علاقمند به سفر با تور مالزی در زمین ایام این فستیوال خرید میباشید،از حالا برای خرید تور خود اقدام نمایید .

تور مالزی ویژه جشنواره خرید مالزی

با ماهمسفر باشید تا در ایام جشنواره تابستانی مالزی ،به این کشور سفری داشته باشیم و از گذراندن تعطیلات خود در هتل های لوکس مالزی لذت ببرید.مطمئناٌ این سفر برای شما بسیار خاطره انگیز خواهد بود .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید