مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

جزیره بنانا قطر Banana Island که با عنوان مالدیو قطر نیز شناخته می‌شود یکی از تفرجگاه‌های سوپر لوکس در این کشور به شمار می‌رود. این جزیره دارای ساحلی زیبا به وسعت ۸۰۰ متر بوده و در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده است. جزیره بنانا قطر دارای شکل هلالی است. به همین دلیل هم با این نام یعنی جزیره موز قطر شناخته شده و معروف است. این جزیره در حال حاضر در ساحل پایتخت کشور قطر یعنی شهر دوحه قرار گرفته و از میهمانان و گردشگران تور قطر پذیرایی به عمل می‌آورد. جزیره هلالی شکل، مصنوعی و کوچک بنانای قطر را می‌توان بهشتی در حاشیه خلیج همیشه فارس به شمار آورد.

در این بخش به ارائه مطالبی در زمینه این گردشگاه لوکس و پرطرفدار خواهیم پرداخت و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها، مسیر دسترسی، تفریحات آبی و غیر آبی و… آن را معرفی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال مکانی دنج برای سیر و سیاحت و گردشگری هستید با هورامان گشت همراه باشید و جهت رزرو تور جزیره بنانا قطر با کانتر مربوطه تماس حاصل نمائید.

برخی از مهمترین ویژگی‌های جزیره بنانا قطر

جزیره بنانا قطر را یک شرکت تایلندی به نام آنانتارا ساخته است. این پروژه در سال ۲۰۱۵ تکمیل شده و به مکانی لوکس و جالب توجه برای تفریح و تفرج در کنار ساحل ماسه‌ای قطر مبدل گشت.

در اولین نگاه به جزیره بنانا قطر، یاد و خاطره مالدیو در ذهن شما تداعی خواهد شد. چراکه این مجموعه از ساحل طلایی رنگ برخوردار بوده و انواع متنوعی از ویلاهای لوکس و اقامتگاه‌های جالب در آن به چشم می‌خورند و یا می‌توانید از سرگرمی‌ها و تفریحات آبی و غیر آبی آن لذت ببرید.

در این جزیره بیش از ۱۴۰ ویلای لاکچری ساخته شده است که ویو رو به دریا داشته و اتاق‌های مهمان نیز دارند. شما می‌توانید با حضور در این جزیره زیبا در اقامتگاه‌های مشهور آن که با عنوان بانگالو معروف و شناخته شده‌اند سکونت گزیده و دمی استراحت کنید تا انرژی از دست رفته خود را بازیابید.

برخی از این اقامتگاه‌های روی آب (بانگالوها) به استخرهای خصوصی نیز تجهیز شده‌اند. پس لذت خاطر شما را دوچندان ساخته و سفری به یاد ماندنی برایتان رقم خواهند زد.

جزیره بنانا قطر Banana Island

در این منطقه برای پذیرایی از میهمانان و مسافران از سراسر نقاط جهان برترین امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است تا گردشگران احساس رضایت خاطر کافی و لذت فراوان داشته باشند.

برای رفتن به این جزیره زیبا باید از طریق بندر دوحه اقدام کنید که در نزدیکی موزه هنرهای اسلامی این شهر واقع شده است. سپس سوار قایق‌های تفریحی این منطقه شوید که با عنوان کاتاماران شناخته شده و معروف هستند.

حتی می‌توانید با کمک قایق‌های خصوصی، خود را به این منطقه مفرح و زیبا برسانید. پس از سوار شدن بر قایق، مدت زمانی در حدود ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید تا به مکان مورد نظرتان دست پیدا کنید. طی این مدت زمان نه چندان طولانی هم با قهوه اصیل عربی، خرما، آب و… پذیرایی خواهید شد.

سرگرمی‌ها و تفریحات آبی و غیر آبی جزیره موز قطر

بیشتر گردشگران و مسافرانی که به جزیره بنانای قطر وارد می‌شوند تمایل دارند لذت تفریحات ساحلی و آبی این جزیره را تجربه کنند. چراکه در این منطقه انواع متنوعی از تفریحات و سرگرمی‌های آبی برای علاقه مندان تدارک دیده شده است.

از جمله این سرگرمی‌ها می‌توان به شنا و آب تنی، غواصی و کایاک سواری اشاره کرد. پارک آبی، موج سواری شبیه سازی شده، دوچرخه برقی و یا تاب سواری بر روی آب‌های کم عمق، دیگر تفریحات لذت بخش این جزیره برای مسافران هستند.

کمی دورتر از ساحل نیز می‌توانید به بازی گلف اقدام کرده و یا به تنیس و فوتبال دستی در سالن دست بزنید و لذت سفر خود را دو چندان سازید. حتی این امکان برای علاقه‌مندان به فیلم و سینما فراهم شده که بتوانند با حضور در سینمای خاص و ۲۰ نفره جزیره بنانای قطر به تماشای فیلم‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

کافه و رستوران گردی در جزیره بنانا قطر

این بخش مخصوص تمامی افراد به ویژه آن‌هایی است که به چشیدن عطر و طعم غذاهای مختلف در طول سفر علاقه دارند.

لازم است بدانید که در جزیره بنانا قطر چیزی در حدود ۶ رستوران و کافه به چشم می‌خورد. رستوران‌ها و کافه‌هایی منحصر به فرد که بر روی آب واقع شده‌اند و انواع مختلفی از غذاها و خوراک‌ها در آن‌ها سرو می‌گردد.

پس شما می‌توانید بر اساس تمایل شخصی و سلیقه خود طعم و عطر خوراک‌ها و غذاهای آسیایی و اروپایی به ویژه ایتالیایی را امتحان کنید.

*** هورامان گشت، کارگزار تور قطر ***

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید