مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

افرادی که به دنبال پاسخگویی به این پرسش هستند که قطر یا مالدیو کدام یک برای سیاحت بهترند، باید در ابتدا با ویژگی‌های هر کدام از این کشورها آشنا شوند.

آن‌هایی که به دنبال هیجان هستند و یا تمایل دارند به گشت و گذار و طبیعت گردی دست بزنند می‌توانند به کشور مالدیو سفر کرده و تجربیات جدیدی برای خود رقم بزنند. در مالدیو امکانات متنوعی برای تجربه تفریحات آبی لذت بخش تدارک دیده شده است و جزیره گردی در این کشور طرفداران و محبوبیت بسیار زیادی دارد. جهت رزرو تور قطر با هورامان گشت کارگزار تور قطر همراه باشید.

قطر یا مالدیو

در جزایر مالدیو همه چیز آماده و مهیا شده تا گردشگران و مسافران بتوانند از بدو ورود خود به این مناطق، از برترین خدمات رفاهی و امکانات استفاده کنند و روز و روزگاری خوش و به یادماندنی را تجربه نمایند. مالدیو از جزایر ریز و درشت بسیار زیادی به وجود آمده و سواحل پاک و منحصر به‌ فردی هم دارد.

آب‌های دریای اطراف جزایر این کشور و سواحل دیدنی آن، به اندازه‌ای شفاف، تمیز و براق هستند که می‌توانید به راحتی ماهی‌ها و موجودات دریایی را از بالای آب مشاهده کنید. این مناطق از لحاظ زیبایی بی نظیر بوده و آرامش خاصی هم به شما هدیه خواهند داد.

از آنجایی که مالدیو نوعی مجمع الجزایر به شمار می‌رود و نمی‌توان آن را تک جزیره به شمار آورد، پس برای بازدید از جزیره‌های مختلف آن می‌توانید از قایق‌های سرعتی استفاده کرده و یا سوار بر هواپیماهای دریایی شوید. این نوع رفت و آمد نیز برای شما جالب توجه خواهد بود و بدون شک خاطرات ماندگاری را در ذهنتان رقم خواهد زد.

به طور کلی می‌توان گفت مالدیو، بهشتی زیبا و یک مقصد رویایی برای مسافرت است. به ویژه برای افرادی که به دنبال تفریحات خاص، سفرهای ویژه بوده و یا عاشقان اقیانوس هستند. برای اقامت در جزیره‌های این کشور می‌توانید هتل‌های روی آب را در نظر بگیرید که طرفداران بسیار زیادی داشته و محبوبیت آن‌ها نیز فراوان است.

حتی می‌توانید در اقامتگاه‌های معمولی که قیمت ارزانتری هم دارند ساکن شوید. آب و هوای مالدیو در تمام طول سال گرم بوده و آفتابی است و فصل باران‌های موسمی آن از ماه می تا اکتبر ادامه پیدا می‌کند.

پس پیش از سفر به مالدیو و بازدید از جزایر زیبا و سواحل رویایی آن به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید تا در هنگام سفر غافلگیر نشوید.

نمایشگاه های قطر تفرجگاه‌ها و مناطق خاص گردشگری این کشور این امکان را فراهم آورده‌اند تا همه ساله و در ایام مختلف، عده زیادی از گردشگران سراسر نقاط جهان به این کشور سفر کنند و از طبیعت، بناها و نمایشگاه‌های آن بازدید به عمل آورند.

از سوی دیگر بسیاری از افراد و گردشگران پس از صحبت از سفرهای لوکس و لاکچری به کشور مالدیو فکر کرده و تمایل دارند به این سرزمین دیدنی سفر کنند.

در واقع مسافرت به این دو کشور جذابیت بسیار بالایی داشته و هر دو ارزش بازدید دارند. با این حال بسیاری از افراد نمی‌دانند که از میان این دو کشور کدام را برای گردشگری و سیر و سیاحت خود انتخاب کنند.

در این بخش به مقایسه‌ای کوتاه میان این دو مقصد گردشگری جذاب و پرطرفدار خواهیم پرداخت و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر کدام را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم تمایل دارید بدانید قطر یا مالدیو کدام یک برای شما گزینه مناسب‌تری هستند با ما همراه باشید.

سفر به قطر

سفر به قطر نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد. بسیاری از گردشگران به ویژه گردشگران ایرانی به منظور بازدید از نمایشگاه‌های قطر راهی این دیار می‌شوند و پس از بازدید از نمایشگاه، سری هم به بناها و جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌زنند و یا سوغات آن را برای دوستان و اقوام خود فراهم کرده و به رسم یادگار به آن‌ها هدیه می‌دهند.

این کشور یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به شمار می‌رود و بیشتر محبوبیت آن برای گردشگران، برخوردار بودن از خطوط ساحلی طولانی و بیابان‌های منحصر به فرد و تماشایی است. به طور کلی می‌توان این کشور را یکی از زیباترین کشورهای جهان به شمار آورد.

جزیره بنانا قطر نیز به اندازه کافی شناخته شده و محبوب بوده و توجه بیشتر گردشگران و مسافران را به خود جلب می‌نماید. جزیره‌ای که به مالدیو قطر نیز معروف شده و برخی از ویژگی‌های آن را با خود دارد. این منطقه، تفرجگاهی لوکس و لاکچری محسوب می‌شود.

ساحل جزیره زیبای بنانا قطر وسعت ۸۰۰ متری داشته و شکل هلالی آن جذاب و منحصر به فرد است. این جزیره در ساحل پایتخت قطر یعنی شهر دوحه واقع شده و توسط شرکتی تایلندی به نام آنانتارا در سال ۲۰۱۵ ساخته و تکمیل شده است.

اگر به کشور قطر سفر کنید می‌توانید در سواحل رویایی آن به تفریحات آبی و غیر آبی دست بزنید و یا در اقامتگاه‌ها و ویلاهای لوکس و لاکچری آن سکونت کنید.

قطر یا مالدیو کدام بهتر است؟!

بنابر آنچه گفته شد قطر و مالدیو هر دو مقاصد گردشگری بسیار مناسب و جالب توجهی بوده و از گردشگران زیادی پذیرایی به عمل می‌آورند.

شما می‌توانید بر اساس تمایلات و ملاک‌های شخصی خود و البته بودجه‌ای که برای سیر و سیاحت در نظر گرفته‌اید هر کدام از این کشورها را که ترجیح می‌دهید برای مسافرت انتخاب کنید و از زیبایی‌های آن‌ها بهره مند شوید.

اگر کشور قطر به ویژه جزیره بنانا را برای گردشگری در نظر بگیرید به طور همزمان زیبایی‌ها و جاذبه‌های سواحل مالدیو را نیز تجربه خواهید کرد. چراکه با اولین نگاه به این جزیره و مشاهده ساحل زیبای طلایی آن به یاد مالدیو و جزایر آن خواهید افتاد و مشاهده ویلاهای لوکس و لاکچری آن خاطرات سفر به مالدیو را در ذهنتان تداعی خواهند کرد.

در واقع با سفر به این کشور و بازدید از جزیره بنانا قطر با یک تیر دو نشان زده‌اید. اگر به سرگرمی‌های آبی و ساحلی مالدیو نیز علاقه دارید می‌توانید با سفر به جزیره بنانا قطر لذت این تفریحات را نیز تجربه کنید. در جزیره بنانا قطر بیش از ۱۴۰ ویلای لوکس برای مسافران و اقامت آن‌ها در نظر گرفته شده که رو به دریا طراحی شده‌اند.

همچنین می‌توانید در اتاق‌های مهمان و یا اقامتگاه‌های بانگالو، خانه‌های روی آب آن ساکن شوید که همگی از امکانات و تجهیزات رفاهی برخوردار شده‌اند و به طور حتم با سکونت در آن‌ها خاطرات خوشی را برای خود رقم خواهید زد.

در مناطق ساحلی مالدیو و جزیره بنانا قطر می‌توانید از ورزش‌ها و تفریحات آبی لذت ببرید و یا با حضور در رستوران‌های ساحلی و کافه‌ها طعم و عطر غذاهای مد نظر خود را امتحان کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید