مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

هتل وردانت هیل

هتل “وردانت هیل ” دارای یک استخر شنا در فضای باز است . WiFi رایگان در سراسر هتل قابل‌ دسترسی است .این هتل در نزدیکی یک مرکز خرید شلوغ و پر جنب و جوش می باشد.

اگر قصد رفتن به این مرکز خرید را دارید این هتل بهترین گزینه می باشد.  این مرکز خرید از گالری سیحون و میدان تایمز فاصله دارد. برج‌های دوقلو پتروناس

و دو قلو معروف به انفارکتوس قلبی در نزدیکی این هتل و مرکز خرید هستند. فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته است.

هتل چهار ستارهٔ وردانت هیل که قبلاً به اسم هتل مترو ۳۶۰ شناخته می‌شد یکی از هتل‌های زیبا در قلب شهر کوالالامپور در مجموعه هتل های تور مالزی می باشد.

امکانات هتل

این هتل دارای ۲۲۳ اتاق – استخر روباز –wifi رایگان در تمامی فضاها – پذیرش ۲۴ ساعته – خدمات حمل و نقل– انبارداری چمدان ها – تهویه مطبوع – ممنوع بودن کشیدن سیگار در تمامی فضاها – صندوق امانات – آسانسور –اتاق خانواده – اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری – پرسنل مسلط به زبان انگلیسی  پارکینگ خصوصی رایگان

مهمانان می توانند با استفاده از امکانات این هتل به خصوص استخر این هتل از شنا کردن در استخر روباز هتل در حالیکه از پرتوهای طلایی رنگ خورشید انرژی می گیرند لذت برند و در رستوان هتل غذای دلچسبی را میل نمایند. همچنین با استفاده از خدمات شاتل رایگان هتل به منطقه بوکیت بینتانگ و مرکز خرید KLCC رفته و به خرید لوازم مورد علاقه خود مشغول شوند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید