مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

در این مطلب به مواردی اشاره میشود که برای مسافرین آنتالیا در بهمن ماه میتواند حائز اهمیت باشد، پس لطفا تا انتهای مطلب با هورامان گشت همراه باشید.

آنتالیا در بهمن ماه چگونه است؟

به‌طور کلی بسیاری از گردشگران تورآنتالیا را تنها به خاطر تفریحات آبی و شنا کردن در دریا انتخاب می‌کنند و زمانی که حرف از زمستان و سرمای هوا می‌شود، از سفر به این شهر زیبا دلسرد می‌شوند.

این شهر چهارفصل به‌واسطه‌ی جاذبه‌های خود به یکی از محبوب‌ترین تور ترکیه تبدیل‌شده و در تمام طول سال پذیرای شمار زیادی از گردشگران از سراسر جهان است. در این مطلب به توصیف شهر بی‌نظیر آنتالیا در بهمن ماه خواهیم پرداخت.

یک شهر ساحلی زیبا درست در میان رشته کوه‌های تاروس و دریای مدیترانه!! آنتالیا شهری بی‌نظیر که سواحل، بنادر، لنگرگاه‌های زیبا، کوه‌ها و دره‌های سبز، بلوارهایی با نخل‌های بلند، بافت و آثار تاریخی شکوهمند تا ساختمان‌ها و مراکز خرید مدرن و اروپایی، پاساژهای بزرگ، هتل‌های مجهز و لاکچری، پارک‌های آبی مهیج، رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهای بی‌نظیر و.. قطعاً یک مقصد رؤیایی برای سفر شما خواهد بود.

لازم است بدانید که زمستان در این شهر، به دلیل آب‌وهوای مدیترانه‌ای آن، آن‌قدر ها هم سرد نخواهد بود. به‌جرئت می‌توان گفت که جاذبه‌های آنتالیا فراتر از تصور شما بوده و سفر به این شهر در فصل زمستان نیز یکی از بهترین خاطرات شما را خواهد ساخت. در ادامه با ویژگی‌های آنتالیا در بهمن ماه بیشتر آشنا خواهید شد.

همچنین به دلیل نزدیکی تعطیلات ژانویه و جشن سال نو میلادی با بهمن ماه، در این بازه زمانی شمار زیادی از گردشگران تعطیلات خود را به آنتالیا سفرکرده و از فستیوال‌ها و برنامه‌های شاد و مفرحی که برای آنها تدارک دیده‌شده است، لذت می‌برند.

آب و هوای آنتالیا در بهمن ماه چگونه است؟

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، آنتالیا شهری چهارفصل بوده و به‌طور کلی آب‌وهوای مدیترانه‌ای دارد. آنتالیا در بهمن ماه در اواسط فصل زمستان خود قرار داشته و هوای آن نسبت به ماه‌های فصول دیگر سردتر است. پاییز و زمستان این شهر بارانی است و گاها شاهد بارش برف‌های زیبایی نیز خواهید بود.

به‌طور کلی، طول روز و روشنایی هوای آنتالیا در بهمن ماه حدود یازده ساعت در روز بوده و شما فرصت بسیار مناسبی برای بازدید از جاذبه‌ها و مخصوصا مناطق تاریخی این شهر خواهید داشت. در این ماه درجه هوا حدوداً به ۱۶ درجه سانتی‌گراد رسیده و شاهد باران‌های فوق‌العاده‌ای خواهید بود. بهتر است در این ماه به همراه داشتن لباس‌های گرم و بارانی را فراموش نکنید.

قیمت تور آنتالیا در بهمن ماه چگونه است ؟

همواره عوامل زیادی در هزینه نهایی تور آنتالیا در بهمن ماه تأثیر گذار است. از مهم‌ترین مواردی که موجب افزایش رنج قیمت تور آنتالیا می‌شود، انتخاب ایرلاین، هتل و روزهای اقامت در آنتالیا است.

انتخاب ایرلاین های خارجی نسبت به ایرلاین های داخلی، هتل انتخابی و امکانات و پذیرایی آن از گردشگران، تعداد روزهایی که در هتل اقامت دارید، امکانات و برنامه‌های تور و.. از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت تور ترکیه است.

شما می‌توانید با کارشناسان ما در آژانس گردشگری هورامان تماس گرفته و از تمامی هزینه تورهای مسافرتی علی‌الخصوص تور آنتالیا مطلع شوید. امکانات و ویژگی‌های تورهای ترکیه متفاوت بوده و شما می‌توانید نسبت به بودجه موردنظر خود اسباب سفری لذت‌بخش را برای خود و خانواده‌تان مهیا کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید