مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

آنتالیا یکی از شهرهای ترکیه و بزرگ‌ترین شهر این کشور در ساحل مدیترانه است. این شهر پنجمین شهر پرجمعیت ترکیه و یک مقصد اصلی توریستی برای مردم جهان است . آب وهوای ملایم و دلپذیر در طول سال و همچنین میراث فرهنگی غنی، جاذبه اصلی برای توریست‌ها است.

شهر ساحلی آنتالیا ترکیه

ساحل آنتالبا با صخره‌های دراماتیک و دیواره‌ای شهر باستانی احاطه شده‌است، ساحل با کوه‌های توروس در پس‌زمینه، و شهر زیبای قدیمی خیره کننده کالیچی ،همه اینها آنتالیا رابه یک مقصد گردشگری تبدیل میکند. آنتالیا شاهد آب و هوای مدیترانه‌ای است بنابراین زمان ایده‌آل برای بازدید از آنتالیا در ماه اکتبر است.

در اکتبر گرمای شدید تابستان سپری شده‌است و بیشتر توریست‌ها رفته اند، بنابراین مناطر بسیاربرای دیدن و فعالیت هایی برای لذت بردن از تعطیلات آنتالیا شما وجود دارد.

یک قایق که از جاهای خوش‌منظره عبورمیکند، را از آنتالیا به جزیره ککوا ببرید و مناظر اطراف از نماهای مختلفی شهر راکه از دیدگاه های متفاوتی دیده می‌شوند.تحسین کنیدولذت ببرید.

جاذبه های آنتالیا

مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی این شهر شامل آبشارهای دودن، موزه آنتالیا، تنگه کوپریلیو ،دروازه هادریان ، پارک کرالیگیو، مسجد یورلمنیر، برج هیدرلک،ساحل کنییالتی، مسجد مورات پاشا، موزه خانه آتاتورک، پارک طبیعت آبشار کرشنلو، برج ساعت، مسجد تکلی مهمت پاشا و مسجد تکلی مهمت پاشا در میان چندین جاذبه ومکان جذاب دیگر.

برخی دیگر از جاذبه‌های مهم شهری عبارت است از ترمسوس (در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا، یکی از معدود شهرهای باستانی است که به‌خوبی حفاظت شده‌) ، آناتیای قدیم یا کالیچی، بازار قدیمی، خرابه‌های ترمسوس، کوه تاهتالی و خیابان آتاتورک بازدید کنید.

شما میتوانید از ساحل زیبای لارا و صخره‌های مرجانی در آنتالیا استفاده کنید ولذت ببرید، یا شما می‌توانید از ورزش‌های آبی مانند کایاک سواری، غواصی و ماهی گیری لذت ببرید.

شهر ساحلی آنتالیا ترکیه
termessos

بهترین راه برای شناخت آنتالیا

بهترین راه برای شناخت آنتالیا این است که دوچرخه داشته باشید. یک دوچرخه کرایه کنید و جاذبه‌های مهم شهر را تا جایی که می‌توانید ببینید. از مغازه‌های متعدد آن سوی شهر تا بناهای تاریخی، از کشف دهکده گرفته تا ناهار درمیان بومیان، چیزهای مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با روش و شیوه خود انجام دهید.

مسافرت با یک مینی‌بوس یکی از ارزان‌ترین راه‌های رسیدن به شهر است. با  سفر با مینی‌بوس در آنتالیا، شما می‌توانید مکان های مشخص اصلی، مانند آبشارهای دودن، موزه آنتالیا، موزه باستان‌شناسی آنتالیا و ساندلند را بررسی کنید.

تعطیلات در آنتالیا

با پکیج های ویژه تورآنتالیا هورامان گشت، شما می‌توانید در رویداده‌ای سالانه و فستیوال‌ها مانند جشنواره بین‌المللی پیانو آنتالیا در ماه‌های نوامبر تا دسامبر که میزبان اجراهای موسیقی در سطح جهان است.

همچنین جشنواره طلایی فیلم پرتقال در ماه اکتبر است که فیلم‌های مستقل بین‌المللی را نمایش می‌دهد و بزرگ‌ترین جشنواره فیلم در این کشور است.

تورهای فوق‌العاده تعطیلات آنتالیا که در تعطیلات موجود هستند، به طور خاص برای بیش‌ترین لذت و راحتی طراحی شده‌اند. تورهای تعطیلات آنتالیا، یک تجربه جامع از آنتالیا را فراهم می‌کند.

چیزهای مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید در تعطیلات آنتالیا به طور رایگان انجام دهید. از دروازه بزرگ هادریانوس عبورکرده و از معماری با شکوه آن به شگفت بیایید. در قله‌های سربه‌فلک‌کشیده قرن چهاردهم که دراین میان قرار دارند و نماد فرهنگ و میراث آنتالیا از معماری آن است،گردش کنید.

هتل‌های آنتالیا

آنتالیا در ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در آسیا برای مسافران داخلی و همچنین مسافران بین‌المللی است. آنتالیا، مسافرت هیجان‌انگیز، و تجربه خرید برای همه مسافران از جمله خانواده‌ها، زوج‌ها و کوهنوردان را ارائه می‌دهد.

شهر ساحلی آنتالیا ترکیه

همچنین یک مقصد عالی برای لذت بردن از تعطیلات تان با خانواده و دوستانتان است. این شهر همچنین به خوبی با سایر راه های عمده حمل ونقل  مرتبط است که باعث می‌شود سفر مسافران به آنتالیا را تسهیل کنند. گشتگران ایام تعطیلات می‌توانند در هر زمان از سال تعطیلات خود را به آنتالیا برنامه‌ریزی کنند.

هورامان گشت یک محدوده هیجان‌انگیز از هتل‌های ارزان‌قیمت، بودجه‌بندی و لوکس را ارائه می‌دهد که در آن شما می‌توانید به راحتی در طی تعطیلات خود در آنتالیا بمانید. همچنین می توانید رزرو هتل در آنتالیا را به صورت آنلاین و با کمترین زمان انجام دهید .

luxury-belek
luxury-belek
فرودگاه آنتالیا

فرودگاه بین‌المللی آنتالیا که در فرودگاه آنتالیا ترکیه قرار دارد، فرودگاهی است که با کد یاتاAYT  و کد ایکایو LTAI عمل می‌کند. این فرودگاه تقریبا ۱۳ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و سومین فرودگاه شلوغ کشور است. این سازمان قادر است بیش از ۱۸،۷۰۰،۰۰۰ مسافر را به صورت سالیانه اداره کند.

سه باند فرودگاه دارد که  دوباند آن از بتن و یکی دیگر از  آسفالت است. این فرودگاه دارای سه ترمینال است که شامل ترمینال ۱ و ترمینال ۲ برای پروازه‌ای بین‌المللی و پایانه داخلی برای  پروازه‌ای داخلی به آنتالیا است.

با این حال، پایانه ۲ در حال حاضر  برای کار تعمیر بسته شد و تمام پروازه‌ای بین‌المللی از پایانه ۲۱ برای ورود وخروج استفاده میشود.

این فرودگاه همه امکانات مورد نیاز برای مسافران را ارائه می‌دهد، از جمله دستگاه‌های خودپرداز، سالن های استراحت، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، رستوران‌های مجلل، غرفه‌های کرایه ماشین و خیلی چیزهای دیگر. همچنین چندین هتل در نزدیکی فرودگاه وجود دارد که اگر برای سفر بیش از حد خسته باشید می‌توانید امتحان کنید.

پروازها به آنتالیا

خطوط هوایی و هواپیمابری متعددی وجود دارند که پروازه‌ای برنامه‌ریزی‌شده منظم به آنتالیا ارائه می‌کنند.

به عنوان مثال انور ایر، ترکیش ایر، لوفتانزا، توی فلای آلمان، خطوط هوایی عراق، توی فلای بلژیک، خطوط هوایی کورندون،خطوط هوایی تامسون، خطوط هوایی آذربایجان، ایرافوت و اطلس گلوبال است.

شهر ساحلی آنتالیا ترکیه

با این حال، اکثر پروازها به آنتالیا یا فصلی، یاپرواز با هواپیمای دربست و یا دربستی فصلی هستند. خطوط هوایی فرانسه، خطوط هوایی بخارست، خطوط هوایی ادلوییس ،خطوط هوایی فریبرد، خطوط هوایی مولدایوی،پروازهای لوکسر، پرواز سلطنتی، خطوط هوایی توماس کوک اسکاندیناوی، خدمات مسافرتی مجارستان و خطوط هوایی ویندروس.

مقاصد این پروازها از آنتالیا :به آنکارا، استانبول، ایران، وین، بروکسل، زوریخ، بغداد، اسلو، اوفا، زاگرب، سلیمانیه، باکو، گنجا، آلماتی، بخارست و تیشیوارا و همچنین بسیاری از جاهای دیگر به راحتی در دسترس قرار دارند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید