مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

تور اسکی گودائوری گرجستان از محبوب ترین تورهای ورزش اسکی در جهان می باشد، دلیل این امر پیست گودائوری است که با بالاترین استانداردهای جهانی ساخته شده و دارای امکانات و تجهیزات رفاهی از قبیل ۱ تله کابین و ۶ تله سیژ و ۱ تله بشقابی برای انتقال اسکی بازها، اینترنت رایگان، سالن بیلیارد و بولینگ، بهترین کافه و رستوران های گرجستان، آموزش اسکی، استخر سر پوشیده، اجاره اسکی و اسنوبرد، انواع هتل های مجلل و کلبه های چوبی، اقامتگاه ها با بالاترین کیفیت، دستگاه خود پرداز و مکانی برای نگهداری کودکان است .

تور اسکی گودائوری گرجستان

سرزمینی فوق العاده در میان دو رشته کوه قفقاز که از شمال با روسیه و از شرق با آذربایجان و از غرب هم با دریای سیاه همسایه است کشور گرجستان نام دارد . جهت اطلاع از قیمت تور اسکی گودائوری گرجستان با همکاران ما در آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمائید.

اغلب گردشگران این کشور را با ساحل های رویایی و آفتابی که تنها برای شنا کردن و تفریحات آبی مناسب است می شناسند، در صورتی که دیدنی های گرجستان به سواحل زیبا ، طبیعت بکر و ابنیه تاریخی محدود نمی شود و گزینه های متعددی برای تفریح و سرگرمی در اختیار گردشگران خود قرار می دهد.

همچنین به دلیل برخورداری کشور گرجستان از آب و هوایی بسیار متنوع گردشگران می توانند در تمام فصل های سال به بازدید از این کشور شگفت انگیز و چند فصل بپردازند در واقع می توان گفت اگر خواستار مسافرت در فصل های جز بهار و تابستان هستید

هورامان گشت به شما دوستداران تفریحات زمستانی کشور گرجستان و تور اسکی گودائوری گرجستان را پیشنهاد می کند در واقع باید گفت یکی از بهترین کشورها برای تفریحات زمستانی مانند اسکی بر روی کوه های باشکوه کشور گرجستان در شهر گودائوری می باشد .

شهر گودائوری بهشت اسکی دوستان

زمستان گودائوری یک فصل جذاب و خیره کننده برای تمامی افراد با هر سلیقه ای می باشد چرا که گرجستان از ۸۸ کیلومتر دامنه کوه پوشیده از برف و تفرج گاه های اسکی با هتلهای گارانتی هورامان گشت و مجهزی برخوردار است و همین امر سبب شده تا هر ساله دوستداران ورزش اسکی گودائوری را برای گردش و مسافرت انتخاب نمایند .

gudauri-georgiaیکی از این هتل های گارانتی شده آژانس هورامان گشت، هتل ۳ ستاره دکا در منطقه گودائوری هست که با کیفیت مناسب و قیمت عالی برای یک سفر اسکی در خارج از کشور و تفریحات جذاب برای مسافرین در نظر گرفته شده است . و گردشگران می توانند از تور اسکی گودائوری گرجستان نهایت استفاده را ببرند.

هزینه های اسکی در پیست گودائوری

هزینه اسکی در پیست گودائوری گرجستان به تناسب سن تغییر خواهد کرد برای مثال هزینه بلیط بزرگسالان ۳۰ دلار و کودکان ۲۰ دلار می باشد و همچنین هزینه آموزش نیز برای هر ساعت ۲۰ تا ۳۰ دلار می باشد .

اگر قصد اجاره اسکی و اسنوبرد را دارید نیز باید ۱۰ تا ۱۵ دلار دیگر پرداخت کنید و ضمنا پیست اسکی گودائوری گرجستان از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر آماده استقبال از گردشگران می باشد

ضمنا گردشگران می توانند در پیست اسکی گودائوری علاوه بر اسکی از موتور سواری بر روی برف ، تیوپ سواری و پاراگلادینگ نیز نهایت لذت را ببرند .

هورامان گشت مجری مستقیم تور گرجستان

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید