مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

به دلیل آب‌وهوای مدیترانه‌ای استانبول هرزمانی که بخواهید می‌توانید به آنجا سفر کنید. سفر به استانبول در بهمن ماه یکی از محبوب‌ترین تورهای ترکیه، مخصوصاً برای افرادی که عاشق تفریحات زمستانی هستند، می‌باشد. فصل زمستان ترکیه در کنار جذابیت‌های پابرجای خود، از ارزان‌ترین و مناسب‌ترین زمان‌های سفر به ترکیه است. در ادامه با ویژگی‌های استانبول در این ماه آشنا می‌شویم:

آب و هوای استانبول در بهمن ماه چگونه است؟

اگرچه آب‌وهوای استانبول در بهمن ماه نسبت به ماه‌های دیگر کمی سردتر است، اما جاذبه‌ها و ویژگی‌های تمام‌نشدنی این شهر، توراستانبول را به یکی از محبوب‌ترین تورهای ترکیه در تمام ماه‌های سال تبدیل کرده است.

استانبول در بهمن ماه در اواسط فصل زمستان خود قرار داشته و آب و هوایی سرد را تجربه می‌کند. شما در این فصل شاهد مه غلیظ، باران‌ها و برف‌های زیبا و گاها شدیدی در استانبول خواهید بود.

یکی از دلایلی که موجب سوز هوای زمستانی این شهر می‌شود، وزش بادهای متعددی است که به سمت استانبول در جریان است. اما با تمام این تفاسیر، همواره تجربه‌ی جشن سال نو و حال و هوای کریسمس و همچنین لذت بردن از تفریحات زمستانی، پای توریست‌های زیادی را به این شهر بازکرده است.

هزینه های استانبول در بهمن ماه

تور ترکیه در فصل زمستان یک فرصت عالی برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز با کمترین هزینه است.

استانبول در بهمن ماه، یک فرصت عالی برای بازدید و کسب تجربه کوتاهی از زندگی محلی ترکیه و دیدن و لذت بردن از جاذبه‌ها و مناطق گردشگری در خلوت‌ترین و کم جمعیت‌ترین حالت توریستی این شهر است.

به‌طور کلی، جمعیت گردشگران و توریست‌های تور استانبول در بهمن ماه، در کمترین حالت ممکن خود قرار دارد، به همین دلیل در فصل زمستان شاهد شکست قیمت‌ها و نرخ‌های ارزان تور ترکیه خواهیم بود.

در این فصل هزینه اقامت هتل‌ها، بلیت شرکت‌های هواپیمایی، هزینه تفریحات و بازدید از مناطق گردشگری و جاذبه‌های استانبول و.. در کمترین نرخ خود قرار دارند.

حراجی های استانبول در بهمن ماه

استانبول یکی از مهم‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای ترکیه و از نقاط مهم اقتصادی این کشور است. وجود شمار زیادی از پاساژهای بزرگ و مراکز خرید متعدد، این شهر را به گزینه‌ی مناسبی برای تجربه یک خرید فوق‌العاده تبدیل کرده است.

یکی از امتیازهای بی‌نظیر استانبول در بهمن ماه، برگزاری حراجی‌های فوق‌العاده بزرگ است.

وجود مراکز خرید مختلف و بازارهای محلی فوق‌العاده‌ای که در این ماه، اجناس خود را با حراجی‌های بی‌نظیری به فروش می‌گذارند، همان چیزی است که گردشگران را به امتحان تور استانبول در بهمن ماه ترغیب می‌کند.

این فصل می‌تواند برای خرید از بهترین مراکز خرید استانبول مناسب باشد چراکه در این ماه بیشترین و بالاترین تخفیف‌ها را می‌توانیم شاهد باشیم و البته جالب‌تر این‌که این فصل ارزان‌ترین زمان برای سفر به استانبول نیز می‌باشد.

در تور استانبول انجام این کار ها را فراموش نکنید:

دیدن از مسجد آبی، مسجد رستم پاشا و کلیسای چورا

دیدن از جاذبه‌های تاریخی نظیر آب‌انبار باسیلیکا، قصر توپکاپی، کاخ دلما باغچه، قلعه روملی حصار

لذت بردن از آرامش جزایر پرنس، چشمه‌های آبگرم آکیازی

تجربه قدم زدن در خیابان استقلال و میدان تقسیم

امتحان غذای محبوب اسکندرکباب

و…

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید