مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

جزیره یاسیکا ازمیر ترکیه Yassıca Ada Island یکی از زیباترین جزایر این شهر است.

جزیره یاسیکا آدا ازمیر ترکیه کجاست؟
جزیره یاسیکا در ازمیر ترکیه چه دیدنی هایی دارد؟

جزیره یاسیکا آدا ازمیر ترکیه کجاست؟

ازمیر همه ساله میزبان مسافرین زیادی است که برای بازدید از ساحل ازمیر و حتی خرید ملک در ازمیر و تجربه یک اقامت ساحلی، این جزیره را انتخاب می کنند. جاذبه های دیدنی طبیعی جزیره یاسیکا ازمیر ترکیه در کنار امکانات تفریحی ایجاد شده توسط شهرداری ازمیر باعث جلب مسافران زیاد به خصوص در فصل های تابستان و بهار شده است.

ازمیر در تمام طول سال میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان است که بیش از هرچیز به دلیل جاذبه های طبیعی این شهر، به آن سفر می کنند. از جمله جاذبه های طبیعی و تفریحی ازمیر، می توان به سواحل آن اشاره کرد. این سواحل بهترین مکان برای انواع تفریحات و ورزش های ساحلی می باشند.

همچنین زیبایی طبیعی این سواحل مانند شن های رنگی و زیبا در کنار گرمای آب دریا باعث تجربه ای لذتبخش برای مسافرین می شود. به علاوه در اطراف شهر ازمیر جزایر زیادی وجود دارد که هر کدام دارای ساحلی با ویژگی های خاص و امکانات متفاوت می باشند. یکی از این جزیره ها جزیره یاسیکا است.

موقعیت جزیره یاسیکا در ازمیر ترکبه

جزیره یاسیکا یکی از جزایر اطراف شهر ازمیر است که به دلیل نزدیکی به این شهر جز مناطق آن به حساب می آید. این جزیره برای سفر تفریحی دریایی مقصد بسیار مناسبی است که در خلیج ازمیر واقع شده است. برای سفر به این جزیره تنها می توان از کشتی و قایق استفاده کرد. همچنین دارای حدود ۴۰۰ متر ساحل است که برای استفاده و به خصوص اقامت ساحلی گزینه مناسبی است.

جزیره یاسیکا ادا ترکیه چه دیدنی هایی دارد؟

ساحل زیبای جزیره yassıca ازمیر ترکیه اصلی ترین جاذبه گردشگری این جزیره است. این ساحل دارای شن های سفید و نرم است که به دلیل آب و هوای غالبا گرم و شرجی جزیره تجربه ای لذت بخش را در برخورد با آب گرم دریا برای مسافرین فراهم می کند. عزیزانی که قصد سفر به استانبول و خرید ملک در ترکیه را دارند نیز میتوانند با دفتر تهران ما در تماس باشند تا ضمن کسب اطلاعات کامل، فایل پروژه های موجود را نیز دریافت نمایند.

علی رغم وسعت نه چندان زیاد جزیره یاسیکا، این جزیره منطقه ای بسیار دنج و آرام برای گردشگران است که فرصت اقامتی دلنشین را برای آن ها فراهم می کند. با توجه به وسعت کم این جزیره دارای هتل یا مسافرخانه نیست و مسافرین نهایتا یک صبح تا شب امکان اقامت در آن را دارند که همین میزان نیز برای خاطره انگیز کردن سفر ازمیر کافی می باشد.

منبع : تور ترکیه هورامان گشت

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید