مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی، رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما

جزیره یاسیکا در کشور ترکیه، شهر ازمیر قرار دارد. جزیره یاسیکا در سواحل ازمیر قرار دارد که شهر تفریحات سالحی در ترکیه می باشد. جزیره یاسیکا یکی از بهترین جزایر این ساحل است که در ادامه به آن پرداخته شده است.

جزیره یاسیکا چه ویژگی هایی دارد؟

این جزیره دارای استارحت گاه های زیاد و انواع کافه ها است. جزیره یاسیکا جزیره بزرگی نیست و به همین دلیل بسیار دنج است و برای خرید ملک در ازمیر و یافتن دوباره آرامش بهترین مکان است تا با خیالی آسوده و به دور از شلوغی های شهر، در این جزیره آرام و زیبا استراحت کنید.

این جزیره در خلیج ازکیر قرار دارد و به همین دلیل تنها به وسیله دریا و با کشتی و قایق می توان به این جزیره رفت. این جزیره منبع آرامش است و می توان در این جزیره ماند و اط محیط زیست خاص آن و طبیعت مخصوصش لذت برد. همچنین می توان اب تنی و شنا کرد و در زیر آفتاب دراز کشید و حمام آفتاب گرفت. این یک فرصت عالی برای به دست آوردن آرامش باز دست رفته است.

جزیره یاسیکا در دریای اژه واقع است و جزو جزایر شاهزاده محسوب می شود. این جزیره از لحاظ دموکراتیک جزیره ای آزاد است که در جنوب شرقی ترکیه قرار دارد. مساحت کل این جزیره پنج صدم کیلومتر مربع است و جزیره بسیار کوچکی است. در برخی منابع به این جزیره، جزیره آلمان نیز گفته می شود.

این جزیره سکنه ای ندارد اما شهرداری ازمیر مکان هایی در آن مانند رستوران و اسکله درست کرده است که باعث جذب توریست ها به این جزیره می شود. همچنین این جزیره دارای یک ساحل به عرض ۴۰۰ متر می باشد که مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن و آب تنی است.

این جزیره تا نزدیک ترین مکان در کشور ترکیه، ۴ کیلومتر فاصله دارد. این مکان شبه جزیره کارا بورون می باشد و برای سفر با تور ازمیر مکانی مناسب است.

جزیره یاسیکا مکانی مهم برای ازمیر می باشد. زیرا این جزیره یک منبع اقتصادی به شمار می رود و همچنین شرکت حمل و نقل شهرداری ازمیر از این جزیره برای حمل و نقل های خود استفاده می کند و در ترمینال های این جزیره ترابری و حمل و نقل منظمی وجود دارد که به رونق اقتصادی شهر کمک شایانی می کند.

همچنین برای رسیدن به این جزیره زمانی معادل یک و نیم الی دو ساعت لازم است و برای افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند نیز مکانی مناسب به حساب می آید.

جمع بندی: جزیره یاسیکا واقع در خلیج ازمیر، جزیره ای بسیار کوچک می باشد که برای استراحت و یک سفر کوتاه بسیار مناسب است. شهرداری ازمیر به این جزیره توجه می کند و در آن مکان هایی تفریحی مانند اسکله و ساحل درست کرده است. همچنین یک رستوران در این جزیره وجود دارد تا نیاز های مسافران تامین بکند. در نهایت سفر به این جزیره می تواند گزینه ای مناسب باشد تا از مشغله های کاری و فکری دور شده و آرامش را به زندگی خود برگردانید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید